C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
gdje ćeš Japanparts na Francuza stavljati
Joj da, još ću ga učiniti pouzdanim :disgusted::disgusted: :D

Uzeo sam Swag, ali zanimljivo da pitanje nije bilo kojeg proizvođača želim nego koji materijal, aluminij ili čelik.
Uzeo čelik.

Ipak curi ulje, :cenzura::cenzura::cenzura:eek: mu ja mater nezahvalnu u usta.
Stvarno mi ide na :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: nekad.
Moram nabaviti ogledalo na štapu da možda uspijem vidjeti od kud curi. Na dizalici smo eliminirali mjenjač, semering radilice, karter(ali sa 80% sigurnošću), poklopac ventila, spoj bloka i glave, onaj šaraf iz kojeg je Krkiju curilo ulje, ja sam danas eliminirao spoj kućišta filtra ulja i nosača filtra ulja, a curi iz nekog spoja(nadam se) koji je iza hrpe nečega.
Najvjerojatnije spoj nosača filtra ulja i bloka, a brtva ne ide zasebno nego u kompletu sa nosačem i to u ovlaštenom za 1000 kuna.
Kada prestane kiša moram to provjeriti, moram i skidati zaštitu ispušne grane da vidim iza jel ima šta.
Ko da vozim 18 godina star auto :cenzura::cenzura::cenzura:eek:te. I onda se meni ljudi čude kad kažem da su auti stariji od 5-6 godina sa više od 100-120 tisuća kilometara tempirane bombe...

Dodatno može curiti na spoju bloka i korita radilice. Tamo ako curi onda ga stvarno nabijem na :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:. Valjda nisam takve sreće da probije centimetar široku brtvu...
 

Cutac

Prèkaroš
:D
Ma šta bi me tješilo, nema tu utjehe...

Ali baš me živcira, stalno mu je nešto u zadnje vrijeme.
Nek ode brtva, termostat, spona, ali bar nek ode isti mjesec bog ga nedo. 12. mjesec tempomat, 1. mjesec kiler kabine, 4. mjesec krenulo curiti ulje, 5. mjesec spona...
 

markan1000

Well-known member
12. mjesec tempomat, 1. mjesec kiler kabine, 4. mjesec krenulo curiti ulje, 5. mjesec spona...
nedavno smo na nekoj temi pisali o tome kad je vrijeme za zamjenu auta. e pa ovakav serijal zaheba, makar i nisu to neki dramatični zahebi, bi me ozbiljno natjerao da uzmem oglasnik u ruke (odnosno da ga otvorim na ekranu). možda bi Citro onda shvatio da ovaj put nema šale pa bi se i uozbiljio...
 

Cutac

Prèkaroš
U lipnju ce se zapaliti radi ulja koje curi po auspuhu...

Fora je u tome sto ga je tesko prodati i sto bih trebao posteno odrijesiti kesu za novi auto. Uzimao bih rabljeni star 2-3 godine sa max. 70000 km, najvjerojatnije bih ga uvezao. To bi za Mazdu 6 koju sam nasao bilo 17 tisica eura za auto i jos 7000 kuna za troskove uvoza. Uvijeti su mi D segment, xenon ili barem LED farovi(Mondeo ima aktivni LED sto mi se svidja), grijanje siceva i preko 140 konja.
A to se ne moze naci ispod 16-19 tisuca eura. Da prodam c4 za 7, nekim cudom, ostaje oko 11 tisuca dodatnog troska. Naravno, financijski je isplativije popravljati c4, ali je Mazda luksuznija i novija.
C4 nagodinu cekaju nove gume, 3000 kuna, curi ulje, pretpostavljam 1000 kuna, novi diskovi prednji 800 kuna, spona 110, registracija 2500.
Recimo 1000 eura očekivanog troska sto je puno za obicni c4, no opet je manje od 11 tisuca eura za Mazdu.
Ali, moji živci nemaju cijenu, a to igra veliku ulogu. Plus sto sam izgubio povjerenje u auto. Popnem se na vojak i dizem haubu da vidim jel curi antifriz ili ulje...
 

Milosh

Test
E o tome ti ja pričam, takav je meni bio osjećaj sa C5.

Ali realno, i tvoj C4 i moj bivši C5 su premladi za takve i tako brojne probleme.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kad kupujete što se ne treba kupiti. Citroen mora biti HDi ;)
Eventualno benzinac s 25 godina iskustva na tržištu
 

Cutac

Prèkaroš
Old school LOL

Nemam sto za reci, obicno smece od auta, nikada vise novi Citroen, nikada. Ni Citroen ni Peugeot, najobicnija govna nekvalitetna i nepromisljena.
Ali non stop neki bog. Treba biti stedljiv, imati snage, biti jeftin za napraviti... E ****ina.

Kupit cu dizela starog 3 godine i nakon 3 prodati i tako u krug. VTS-a cu paziti i imati za hobi, a za daily cu uzeti VW, Forda, Mazdu, BMW-a, da mogu prodati, a opet da me ne bude sram reci da vozim Skodu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pazi s BMWom koje godište i dali je lanac mjenjan. Kod VWa vidi koji je software i dali je dpf za smeće. Dsg ako uzimaš, isto misu uplati. Mazda, tj. japanci i dizeli :D Dobar vic.
Ford? Ima Citroenove dizele, ili bar porijeklom, pa bi mogli biti bolji...

U biti, neznam šta glumiš ako ti se vozi dizel. Zna se ko radi najbolje :cool:
 

markan1000

Well-known member
Jap, ako ti se vozi dizel, odgovor je samo jedan, PSA (osim Opela valjda :D )
HDI bi uz tvoje lickanje rušio rekorde trajnosti i kilometraže...
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala na savjetima. C5 ne bih uzeo, nema sanse, auto je iz 2008.
Mora biti automatik, ali TC, ne bih nikakva kvacila. Imali smo Mazdu 6 2.0 136 i u 240 tisuca bez problema na motoru.
Mazda 6, Mondeo, Passat, Avensis i serija 3 dolaze u obzir.
Ili Ducati Diavel.

Opel isto je bih(Insignia) jer ima drvena sjedala.

hahahaha
 

Phantom

Drajver
U biti, neznam šta glumiš ako ti se vozi dizel. Zna se ko radi najbolje
Cutac da vozi dizelaša a toliko ga iritira zvuk dizela , ne ide mi nikako u glavu, to ti je kao da ja ios-ovac odem na android :D mislim ljudi se mijenjaju ali psiha nikad...
 

Milosh

Test
Nemam sto za reci, obicno smece od auta, nikada vise novi Citroen, nikada. Ni Citroen ni Peugeot, najobicnija govna nekvalitetna i nepromisljena.
Èek, ček, skrinšot, skrinšot, skrinšot x 100.


Ako hoćeš odličnog dizela i automatika, a uz to kvalitetno napravljen i extra siguran auto, koji uz to neće biti u očima lopova, uzmi S60 ili V40 sa Volvovim 2.0 ili 2.4 motorom (petaci) ili eventualno sa 2.0 HDi od PSA.
 
Na vrh