gdje ćeš Japanparts na Francuza stavljati
Joj da, još ću ga učiniti pouzdanim :disgusted::disgusted:
Uzeo sam Swag, ali zanimljivo da pitanje nije bilo kojeg proizvođača želim nego koji materijal, aluminij ili čelik.
Uzeo čelik.
Ipak curi ulje, :cenzura::cenzura::cenzura
mu ja mater nezahvalnu u usta.
Stvarno mi ide na :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: nekad.
Moram nabaviti ogledalo na štapu da možda uspijem vidjeti od kud curi. Na dizalici smo eliminirali mjenjač, semering radilice, karter(ali sa 80% sigurnošću), poklopac ventila, spoj bloka i glave, onaj šaraf iz kojeg je Krkiju curilo ulje, ja sam danas eliminirao spoj kućišta filtra ulja i nosača filtra ulja, a curi iz nekog spoja(nadam se) koji je iza hrpe nečega.
Najvjerojatnije spoj nosača filtra ulja i bloka, a brtva ne ide zasebno nego u kompletu sa nosačem i to u ovlaštenom za 1000 kuna.
Kada prestane kiša moram to provjeriti, moram i skidati zaštitu ispušne grane da vidim iza jel ima šta.
Ko da vozim 18 godina star auto :cenzura::cenzura::cenzura
te. I onda se meni ljudi čude kad kažem da su auti stariji od 5-6 godina sa više od 100-120 tisuća kilometara tempirane bombe...
Dodatno može curiti na spoju bloka i korita radilice. Tamo ako curi onda ga stvarno nabijem na :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:. Valjda nisam takve sreće da probije centimetar široku brtvu...