markan1000
Well-known member
Ako pričamo o Europi, istina je da idu svi ovi dalje, neki će imati više uspjeha neki manje. Ali upitno je koliko se rezultata u toj klasi uopće može ostvariti, a razlog je u Europi samo jedan - Nijemci, počevši od Passata, pa preko premium marki. Realno, nitko pored njih ne može ostvariti neki poseban rezultat. Ima tu i trendova, ali Nijemci su mislim ipak glavni razlog.Ne virujen. Opel ide dalje sa Insignijon.
https://www.carscoops.com/2019/03/20...a-engines-too/
Mazda 6 ide dalje. Pug ima 508, Audi A4 nema šanse se prestat proizvodit, itd.
Zapravo, Opel zarađuje na Corsi i Astri, PUG na 208, 2008, 308, Renault na Cliu i Capturu itd. Mazda u Europi ne zarađuje na ničemu Nekako mi se čini da u ovu klasu, osim Nijemaca, svi više manje ulaze samo zbog toga da budu prisutni.
Zato mi je razumna odluka, koliko god mi žalili za C5, da ga više nema jer su unutar PSA 508 i Insignia i više nego dovoljni.
Hond je već ranije odustala od Accorda, mislim da ni Toyota neće više gurati Avensisa. Iz one klase iznad su već odavno svi osim Nijemaca izašli