markan1000
Well-known member
Ako pričamo o Europi, istina je da idu svi ovi dalje, neki će imati više uspjeha neki manje. Ali upitno je koliko se rezultata u toj klasi uopće može ostvariti, a razlog je u Europi samo jedan - Nijemci, počevši od Passata, pa preko premium marki. Realno, nitko pored njih ne može ostvariti neki poseban rezultat. Ima tu i trendova, ali Nijemci su mislim ipak glavni razlog.Ne virujen. Opel ide dalje sa Insignijon.
https://www.carscoops.com/2019/03/20...a-engines-too/
Mazda 6 ide dalje. Pug ima 508, Audi A4 nema šanse se prestat proizvodit, itd.
Zapravo, Opel zarađuje na Corsi i Astri, PUG na 208, 2008, 308, Renault na Cliu i Capturu itd. Mazda u Europi ne zarađuje na ničemu
Zato mi je razumna odluka, koliko god mi žalili za C5, da ga više nema jer su unutar PSA 508 i Insignia i više nego dovoljni.
Hond je već ranije odustala od Accorda, mislim da ni Toyota neće više gurati Avensisa. Iz one klase iznad su već odavno svi osim Nijemaca izašli