@Hrc moj je 100 ks i u načelu ima dosta ks, ali eto kao što ti kažeš dobru si školu prošao.
ako se može "tvornički" diči na 115ks, biti će ti skroz ok. kod WV grupacije, svi oni 1.6 tdi motori sa 105 ks su se dizali na 120 ks, i to u ovlaštenim servisima, bez gubitka garancije.
Ne znam kada ćemo to raditi, treba nabaviti turbo kit, bobine, frend će raditi custom ECU(ne znam zašto ), skoro sve žice se mijenjaju, idu ventili, podizači, bregaste, pumpa goriva, dizne, ma sve praktički.
prije 6-7 god sam mislio od MX5 NA modela raditi turbo. Greedy kit stage 1 je tada bio popularan. svakako nemoj zaboraviti, tj. preporučio bi ti da staviš i:
- kovane klipove (makar i za stage 1, biti češ mirniji, ako ideš stage 2 = obavezno)
- barem half rollbar (ima onih diskretnih izvedbi koji idu iza sjedala)
- lsd (đabe snaga ako to ne možeš lijepo prenjeti na podlogu)
troškovi odu brzo jako visoko. tada se na njuški prodavala jedna "superman" plava NA sa turbo kitom (Zg), za neku pristojnu lovu. to je bilo čak isplativije uzeti i presložiti, nego krenuti iz nule. sretno, i svakako javi link kada kreneš sa projektom.