Veliki bijeli, XTR 115ks, 2012

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

hrc

Member
Ni ja ne vozim tim brzinama nije to auto za te brzine. Ali eto uvidio sam taj podatak ali po meni Brela do 150 ide kao metak.
isprobao za vikend, 12.8-13.1 L na 170 kmh (po satu, što je realno oko 160 kmh)


No sve u svemu, dobar je to auto, vjerovatno najbolji Volkswagen u ponudi
da, u kombinaciji 150 ks i DSG bi trebao biti space ship enterprise :)


Ja uzeh Crossera, u nadi da cu ponekad moci prevesti bicikl pozadi, bez dizanja na nosac krovni. Nisam jos probao.
Moze li u Berlingo bez skidanja kotaca i sica?
U Berlingo bike stane po dužini bez skidanja ićega, ako preklopiši jednu klupu (2/3). ako skineš obje klupe van, 5-6 kom ih možeš unutra utrpat.
 

Mirage

Well-known member
E sad mo nije jasno kako moj s 100 ks na 170 istina je to je realno 160 troši 10 litara ili 10,5 a tvoj 13 a ima 115 ks?
 

Mirage

Well-known member
Ako ima performance mapu, radi hlađenja?
Nema vratio je mapu na staro s onom mapom je imao 130 ks.

U Berlingo bike stane po dužini bez skidanja ićega, ako preklopiši jednu klupu (2/3). ako skineš obje klupe van, 5-6 kom ih možeš unutra utrpat
Ja se bavim pčelarstvom, a kad izvadim siceve što traje 3 min unutra natrpam kao u manji kombi.
 

hrc

Member
E sad mo nije jasno kako moj s 100 ks na 170 istina je to je realno 160 troši 10 litara ili 10,5 a tvoj 13 a ima 115 ks?
ovisi o uvjetima, svega par puta sam bio na toj brzini. gornji podaci su mjereni u autu sa 4 osobe, na kuki vani 2 bicikla + oprema u gepeku. koiko se sjećam, na djelu A1 u Lici gdje sam mjerio, bilo je i vjetra + pitanje je dali je bio neki postotak uzbrdice, dovoljno je 0,5-1% da utječe...

Ako ima performance mapu, radi hlađenja?
koliko sam upućen, mape se "peglaju" na naćin da se doda zrak, smanji razina goriva (dobije bolje sagorijevanje) te nešto malo otvori turbina = povećanje protoka ispuha = veće trenje = moguće veće temperature od nominalnih / zadanih. "uska" grla su tu DPF filter i senzori temperature oko njega. DPF ustvari "guši" auto, jer čisti ispuh, sa skidanjem istog, ljudima padne potrošnja u prosjeku za 0,5 L.

u slučaju skidanja istog, nema više prolaska na tehničkom, tj. potrebno je riješiti tkz. "podmazivanje" :)
 

Mirage

Well-known member
Ja sam više puta testirao na autoputu na ostalim cestama se ne usudim i sam i s 5 osoba sam dobio iste podatke.

Jedino ovi bicikli odozada utječu značajno na aerodinamiku.

I da ovaj tvoj eksperiment s remapom je pomazao da Francuz ne voli prčkanje po tome.

Ja budem svog ovlaštenog pitao je li moguće prebacivanje na 130 ks kod njega.
 

Cutac

Prèkaroš
koliko sam upućen
Tko god te uputio, ne idi k njemu na remap.
DPF ustvari "guši" auto, jer čisti ispuh, sa skidanjem istog, ljudima padne potrošnja u prosjeku za 0,5 L.
Pa normalno kad više ne radi regeneraciju. A i vjerujem da nitko nije skinuo DPF sa auta sa 10 tisuća kilometara nego sa nečega sa 170 tisuća. Isto ko da kažeš da skuplje žaruljice ne vrijede dodatnog troška, a imaš farove mutne ko Huang He.

recept za uništiti motor
Točno to. Mogao bih napisati zid teksta na tu temu, pogotovo jer se obučavam za slaganje turba na MX-5, ali niti mi se da, niti ima smisla.
Inače je rule of the thumb da se uzme identičan motor u što sličnijem stanju i da ga se mapama rasturi da se znaju neke smjernice.
Ovo da se poveća AFR, da se otvori turbo(šta, wastegate?), to ni ne kužim u teoriji. Kad već imaš turbo valda drukaš tlak sa zadržavanjem stehiomertrijskog AFR-a, a ne da se smanji tlak i smanji količina goriva koje služi za hlađenje, između ostalog. Tak si mogao nitro stavit, kad već razvaljuješ motor, razvali ga u stilu...
 

hrc

Member
Jedino ovi bicikli odozada utječu značajno na aerodinamiku.

I da ovaj tvoj eksperiment s remapom je pomazao da Francuz ne voli prčkanje po tome.

Ja budem svog ovlaštenog pitao je li moguće prebacivanje na 130 ks kod njega.
bike-ovi malo vire izvan gabarita auta, sigurno utjeće na aerodinamiku, ali znatno manje nego kada su na krovu. auto troši i 1L više kada su 2-3 bike-a na krovu. kada su iza na kuki, nisam zamjetio neka veća odstupanja.

ne znam koliko ks motor imaš, ali na tvoj mjestu ne bi ništa dirao, jednostavno nije to auto za to, dobiješ nešto malo na među ubrzanjima...

Tko god te uputio, ne idi k njemu na remap.
to je bio odgovor jednog poznatog "tunera" iz Zg sa upload-om default mapa, zato sam furao auto u SLO. meni osobno dobra škola, ako trebaš jači auto, odmah kupi jače, jer sve što ideš kemijat, može ispasti znatno skuplje.

iz NA raditi turbo, makar i sa gotovim kitom = sretno :)
 

Mirage

Well-known member
@Hrc moj je 100 ks i u načelu ima dosta ks, ali eto kao što ti kažeš dobru si školu prošao.

@Cutac daj tekst što prije veselim se svim tvojim tekstovima i temama.
 

Cutac

Prèkaroš
@Cutac daj tekst što prije veselim se svim tvojim tekstovima i temama.
Ozbiljno? :D

Ne znam kada ćemo to raditi, treba nabaviti turbo kit, bobine, frend će raditi custom ECU(ne znam zašto :D), skoro sve žice se mijenjaju, idu ventili, podizači, bregaste, pumpa goriva, dizne, ma sve praktički.
Njegov je auto i dok on sve to nabavi, dok kupi drugi auto da ima dok je ovaj u rasulu, nećemo još koji mjesec početi. Ideja je da se sve nabavi i unutar 15-20 dana složi, a onda da ga se šlepa nekom doktoru za mape.
Ali kažem, dok nemamo sve dijelove poredane oko auta i složen ECU, nećemo počinjati.
 

hrc

Member
@Hrc moj je 100 ks i u načelu ima dosta ks, ali eto kao što ti kažeš dobru si školu prošao.
ako se može "tvornički" diči na 115ks, biti će ti skroz ok. kod WV grupacije, svi oni 1.6 tdi motori sa 105 ks su se dizali na 120 ks, i to u ovlaštenim servisima, bez gubitka garancije.

Ne znam kada ćemo to raditi, treba nabaviti turbo kit, bobine, frend će raditi custom ECU(ne znam zašto ), skoro sve žice se mijenjaju, idu ventili, podizači, bregaste, pumpa goriva, dizne, ma sve praktički.
prije 6-7 god sam mislio od MX5 NA modela raditi turbo. Greedy kit stage 1 je tada bio popularan. svakako nemoj zaboraviti, tj. preporučio bi ti da staviš i:
- kovane klipove (makar i za stage 1, biti češ mirniji, ako ideš stage 2 = obavezno)
- barem half rollbar (ima onih diskretnih izvedbi koji idu iza sjedala)
- lsd (đabe snaga ako to ne možeš lijepo prenjeti na podlogu)

troškovi odu brzo jako visoko. tada se na njuški prodavala jedna "superman" plava NA sa turbo kitom (Zg), za neku pristojnu lovu. to je bilo čak isplativije uzeti i presložiti, nego krenuti iz nule. sretno, i svakako javi link kada kreneš sa projektom.
 

hrc

Member
Veliki bijeli je kaparen, još se guštam u njemu do kraja mjeseca... nekako me nostalgija hvata :hm:

Cutač: daj neki link ili update oko mx5, mene uvijek zasvrbi za rwd pred zimu. evo slike moje zadnje rwd pile u "prirodnom okruženju"...








zadnje što sam vidio da je pilu vozila Nives Celzijus :D
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=mQaIT6pLVdw[/ame]
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh