Cutac
Prèkaroš
Mene ovo odmara. Kopanje, pronalaženje problema ili potencijalnih problema, proučavanje, popravljanje. Ja se tome radujem. Kad istražujem oko auta i radim na autu, tada sam opušten i sretan.
Koliko god bilo teško ili se iskasapim, svejedno uživam. Jedino kad ne uživam je kad imam neki kvar koji može napraviti daljnju štetu, a nemam ili vremena ili mogućnosti srediti ga u kratkom roku.
A ipak sam se išao voziti danas, 80-ak kilometara, sve suho što oko brtve glave, onaj oring kojeg sam našao je u redu, dihta.
Nešto je rondalo na cca. 4400-4700 okretaja kad je bio jako vruć(dva uzastopna provlačenja do blokade od prve do četvrte, znači cca. 20 na sat do 180), pretpostavljam neki termo pleh.
No, kad sam ga spremio, išao sam vidjeti jel curi gdje šta. I otvaram haubu, na sred sredine motora stoji jebena čarapa, jebena siva čarapa ko slonovo govno, puna mačjeg pijeska. **** me pijesak da me ****, koliko god da sam kreten, toliko imam sreće da je ostala gdje je, da nije pala nekud. Ne zna se jel bi bilo gore da je pala pod remen ili na auspuh i planula.
Okrio sam naslage ulja na aktuatoru remenica bregastih, to pretpostavljam da je nastalo kad sam fulao otvor za dolijevanje ulja. To ću nekada u bližoj budućnosti rastaviti i očistiti, putem promijeniti brtvu na aktuatoru.
Nakon godinu i pol se vidi utjecaj elemenata na usisnoj grani i nosaču alternatora. Granu opet moram očetkati, a nosač oprati, premazati konverterom i pofarbati.
Evo video jedan, 0-100 na ovome je izmjereno na 8.1s. Bolje od toga ovaj auto neće vidjeti jer ne volim startove i preopterećivanje sinkronog iz 1. u 2.
Ovo je 0-150.
Koliko god bilo teško ili se iskasapim, svejedno uživam. Jedino kad ne uživam je kad imam neki kvar koji može napraviti daljnju štetu, a nemam ili vremena ili mogućnosti srediti ga u kratkom roku.
A ipak sam se išao voziti danas, 80-ak kilometara, sve suho što oko brtve glave, onaj oring kojeg sam našao je u redu, dihta.
Nešto je rondalo na cca. 4400-4700 okretaja kad je bio jako vruć(dva uzastopna provlačenja do blokade od prve do četvrte, znači cca. 20 na sat do 180), pretpostavljam neki termo pleh.
No, kad sam ga spremio, išao sam vidjeti jel curi gdje šta. I otvaram haubu, na sred sredine motora stoji jebena čarapa, jebena siva čarapa ko slonovo govno, puna mačjeg pijeska. **** me pijesak da me ****, koliko god da sam kreten, toliko imam sreće da je ostala gdje je, da nije pala nekud. Ne zna se jel bi bilo gore da je pala pod remen ili na auspuh i planula.
Okrio sam naslage ulja na aktuatoru remenica bregastih, to pretpostavljam da je nastalo kad sam fulao otvor za dolijevanje ulja. To ću nekada u bližoj budućnosti rastaviti i očistiti, putem promijeniti brtvu na aktuatoru.
Nakon godinu i pol se vidi utjecaj elemenata na usisnoj grani i nosaču alternatora. Granu opet moram očetkati, a nosač oprati, premazati konverterom i pofarbati.
Evo video jedan, 0-100 na ovome je izmjereno na 8.1s. Bolje od toga ovaj auto neće vidjeti jer ne volim startove i preopterećivanje sinkronog iz 1. u 2.
Ovo je 0-150.