C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Opet lagano šušti klima, negdje gubi plin. U sistemu je UV boja i nigdje na vidljivim mjestima nema tragova (oko hladnjaka (bez da ga skinem ne vidim ga cijelog), cijevi, spojevi, kondenzat (ako isparivač pušta, trebalo bi se vidjeti da svijetli kondenzat). E sad, radi interesa sam skinuo plastične kapice sa portova za punjenje klime i na jednom je bilo ok, a na drugom se čulo šištanje i vidjeli su se mjehurići, ali to je prestalo nakon 5-10 sekundi. Onda sam isto to probao neki drugi put i ista situacija. Šištanje, mjehurići, prestane. Pod UV lampom se ne vidi boja niti išta.

Koji vrag? Jel to upućuje na loš ventil? Kužim da je cijev hladna, kondenzira se vlaga i kad plin izlazi, idu mjehurići. Ali zašto to traje par sekundi? I zašto nema boje?

Punjenje je 250 kuna, hladnjak (slaba točka) je 700 kuna (Nissens, Valeo, tako nešto). Ne znam da idem na zamjenu ventila na blef, ili kad već punim, da riješim i hladnjak preventivno jer im je slaba točka?
Jedino ne mogu vidjeti spoj sa unutrašnje strane firewalla, morao bih vaditi ekspanzioni...
 

dinko1981

Well-known member
Nisam neki stručnjak ali nebi bacao pare na hladnjak ako nema tragova puštanja, a ventil bi svakako zamjenio. Onda ti samo staje onaj veseli dio sakrivenog sistema klime. Jel ima tragova boje u kondenzatu?
 

Cutac

Prèkaroš
Jel ima tragova boje u kondenzatu?
Nema, to pratim već par tjedana i čista je voda.

hladnjak ako nema tragova puštanja
E, problem je što hladnjaci uglavnom puste po ćoškovima, a moj je iza hladnjaka antifriza, a s prednje strane je vezni lim pa ga ne vidim cijelog.

Najradije bih odvezao u Frigoom, za njega znam da bi dijagnosticirao i riješio, ali em imam sat i pol do tamo, em ostavljam auto i moram nazad ne znam ni ja kako :D I onda opet ista stvar obrnuto. Plus što to i sa VTS moram, jednostavno mi se ne da 😅
 

Cutac

Prèkaroš
Nema šanse da raskopavam vezni, branik i sve to. Jedino ako uspijem odmaknuti hladnjak vode dovoljno da vidim s te strane. Ali to ću nekada, ne danas :D

Ja mislim da plin gubi na kompresoru. Daj opiši šuštanje gdje čuješ i kako.
U autu se čuje onaj zvuk kad fali plina, kad je ekspanzioni jako zatvoren. A kod ventila ću snimiti danas pa stavim.
 

Mirage

Well-known member
Ne znam meni bruji kompresor (valjda)na 1000 okretaja samo se tad čuje na, baš se čuje lani nadopunio danas ko da je čuo auto da pričam o klimi nije upalio klimu na prvu već nakon neki 5-6 km.
 

Cutac

Prèkaroš
Naručeni ulje, filter, španer kanalnog i brisači za VTS.
Španeru je ležaj skroz prozujao, a kad dignem auto ću provjeriti razinu ulja u getribi jer teže ide iz četvrte kad je hladan. Tako je svake zime... Ove godine bar ide u prvu...

Svjećice sam mislio mijenjati (prošlo 40 tisuća od izmjene), no NGK za Laser Platinum propisuje 80-100 tisuća. Izvadio sam ih, izgledaju dobro, a špijun kaže da je i razmak dobar tako da stvarno ne vidim potrebu davati 400 kuna.

Veći je problem kada ću to stići... Naravno da sam dočekao ružno vrijeme, plus moram mijenjati nosač motora. I zimske gume na tri auta...
VTS se može nekako još švercati na Asy 6, a ostali baš i ne...
Inače, sutra 40 dana otkad sam natankao VTS, za sad smo na pola tanka :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
Promijenjen španer jer je brzo za odraditi. Stari je bio ful loš i zvonio je.

Nosač motora i ulje sam mislio u srijedu, ali sam sad sa oprugama naručio semering birača brzina za ovaj auto, pa ću kad budem sve imao.
Ulje za getribu nisam jer ne znam jel fali. Definitivno curi na semering, ali nema lokve na plastici ispod tako da sumnjam da je u ovih godinu dana otkad je zamijenjeno iscurilo više od max pola deci pa neću kupovati ulje.

Zašto ja sustavno čekam da dođe zimurina prije nego krenem popravljati auto?
 
Na vrh