C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Bar nemam turbo rupu :cool:

2300 kuna kasnije imam novi termostat, cijev između termostata i pumpe vode, kanalni remen i remenicu pumpe. I termostat radi.
Klima ne radi...

Oprao sam ga iznutra, osim tepiha. Naprijed se ne vidi razlika radi sunca, ali na zadnjoj klupi je jako očita. Sonax upholstery and alcantara cleaner. S njim sam i VTS prao i dobar je i miriše lijepo.
Prije/poslije

1650987694283.png
1650987740005.png
 

Cutac

Prèkaroš
Bilo bi idealno da da, ali po uputama i mom iskustvu je dovoljno vlažnom krpom par puta prebrisati sjedalo.
Jel, jednom, pa ispereš, pa opet, pa ispereš, pa koliko ti se puta da.
Vidi se razlika na sjedalima kad ulazim u auto i baš lijepo miriše.


A razmišljam da odvezem auto na punjenje klime kod majstora kod kojeg sam VTS vozio prije dvije godine jer je 15 min od mene.
Tako je on odjednom izgubio plin, otišao kod tog tipa, vakuum je držao, napunio i eto svije godine je ok.
Možda mi se posreći sa c4 isto. Baš mi se ne da ići sat vremena do servisa, pogotovo ako auto ostane.
 

Cutac

Prèkaroš
Danas bio na servisu klime. Nigdje se ne vidi boja da je pustilo (iako nije bio pravi pregled, moguće da pušta na hladnjaku, ali iza plastika, pa se ne vidi.
Falilo je 200-tinjak grama plina i izvučeno je samo 2ml ulja. Ubačeno 10ml ulja po P.S. i količina plina na gornjoj granici. Ide 450 ± 25 grama, pa je ubačeno 475 kad već pušta.

Bitno da on hladi, dok traje, traje, onda ćemo misliti.
Ako bude sreće, bude kao na VTS. Izgubio plin praktički preko noći, napunio prije dvije godine i dan danas bez greške. Pu pu pu da se ne ureknem :D
 

Cutac

Prèkaroš
Par novosti.

Prvo, potrošio je litru ulja na 4000 kilometara. To je dobro, bilo bi i gore da nisam par tjedana par puta tjedno išao za ZG. Sad opet pati po gradu sirotan.
Drugo, kad sam išao nadoliti ulje, vidim nešto masno s lijeve strane dolje. Reko šta je sad, vidi se da je curilo, ima po servo pumpi, nije valjda da je ona procurila.
Čačkam, pipnem ispod nosača motora, suho i mekano, znači on nije. I ništa, otvorim spremnik za servo i vidim da je na max. Malo bolje popipam i stisnem nosač, kad ono pišti, pukla membrana, ulje iscurilo.
500 kuna novi nosač. Jebeno! I moram T60 nabaviti za to.
 

Cutac

Prèkaroš
Stvarno je tih i u vožnji nikad ne bi rekao da je 1.4 atmosferac. I troši jako malo. Kad vozim po ograničenju otvorenom cestom, troši 4-4.5 litara na 100 kilometara prosječno. Na 120 troši 6, a u gradu oko 8.

Ovo je Sisak-Končar ZG-Sisak. Krenuo iz Siska oko 3 i 20, na Zagreb jug, oko pola 5 kod Končara. Oko 6 i nešto nazad. Da dobijete dojam o stanju na cestama. Išao starom cestom, kroz naseljena mjesta u kojima su kuće blizu ceste 65-70, ostatak 80, a na otvorenom 90-100. Po Zagrebu nisam vozio "zagrebački" da jašim po gasu i kočnici, nego laganini gmizio u koloni, bez ganjanja semafora.
Klima upaljena, gume na 2.1 bar, Turanza T005. Sva ubrzanja, osim onih u koloni, su bila do cca. 4500 okretaja sa puno gasa, oko 70-80%.

1656016710266.png
1656016745893.png

To je ono što stalno govorim. Ako ga samo voziš, a nisi taj koji ga održava, motor je za deset.
A kad već stavljam slike, doslovno identični uvjeti u VTS:
1656016804552.png

Jedino što kod njega znam da ga jače stišćem zbog zvuka i često tjeram da baca gorivo u auspuh da puca :D
Možda zato i smrdi ulje po gorivu :ROFLMAO:
Gume stare, 225/45/17 Dunlop RT2, 2.5/2.6 bar, klima.

I njega kroz naseljena mjesta vozim 65-70 u 4., tipa 2600-2800 okretaja. Em ne voli ispod 2500, em mi je peta preduga za tu brzinu.
 

Cutac

Prèkaroš
Ništa ne volim više nego kad na ServiceBoxu piše krivo nešto...
Piše da su vijci nosača motora T60. Odlično, imam ga. Oslobodim si popodne, navezem auto, skinem plastiku pod motorom, dignem motor, da krenem odvrnuti, kad ono figa. T55. Tj. nije ni 50 ni 60, nego onda T55.
 
Na vrh