uffff, da puno ja tome pažnje pridajem
iskreno ta razrada je naporna - sve sukladno uputama proizvođača
ali iziskuje nekakvu vožnju od oko 1.500 km, tako da prvih 7 dana provedem u automobilu - tako ga i bolje upoznam
- šaltanje, mijenjanje režima vožnje, kočenje motorom, postepeno pojačavanje tempa, vožnja iz niskih okretaja
ima tu i izazova jer izabirem poznate dionice ceste, vozim po noći da ne ometam promet (evo danas sam bio u 4 ujutro) - pokušavam u komadu napraviti 50-150 km, da ima što manje hladnih paljenja
a ima i tu izazova - divljači na cesti (danas zec), stolica na cesti (s tiguanom)....susreta s policijom, pa jučer iznimno jake kiše itd.
uglavnom sad je auto na 770 km, do 1.000 km kaže proizvođač ne više od 3/4 max okretaja tako da je sve u režimu do 3.500 okretaja
zavrti se tek kad je ulje na radnoj temperaturi
onda kaže proizvođač od 1.000 do 1.500 km postepeno pojačavati tempo.....dakle tada će razrada ići u fazama do 4.000 okretaja, do 4.500 okretaja i do 5.000 okretaja (tamo mu je snaga) - taj dio nakon 1.000 km brže prolazi jer ga odrađujem na autoputu kako bi se motor kvalitetnije opteretio u smislu konstantnijeg režima vožnje a i sigurnije mi je po noći nego po lokalnim cestama
uglavnom - za 4-5 dana auto će odraditi tih 1.500 km
proveravam razinu ulja i rashladne tekućine
ulje nije na max od kad sam auto preuzeo već nešto niže od max (rekao bi na 3/4 do max)
rashladna je nešto preko max
od nedostataka na autu - neki sitni cvrčak po meni u suvozačevim vratima, ali ja nisam relevantan jer imam iznimno dobar sluh....tako kad bi nabrajao što još čujem u ovom autu bi me savili u ludnicu....jbg....kad si sam u autu u noći s tako izraženim sluhom, sve čuješ
mali osvrt na potrošnju - overall od preuzimanja auta 5,7 litara
u iščekivanju sam overall nakon 100 sati rada - tu me zanima koliko će biti
naime ja pretežito vozim grad/prigradski udaljenosti od 5-15 km i na tiguanu je ona bila oko 8,5 litara
iskreno, na ovoj škodi u istom režimu očekujem da bude 7,0 litara
nije to ni neka razlika obzirom da tiguan ima cca 300 kg viška, 40 ks više i DSG i viši je....ali veseli
jel mi manje udobno nego u tiguanu - možda ulazak u auto, ali uz dobru visinu sjedenja ni to ne smeta jer nije scala tako niska
ono što mi je dodatni fetiš - zaštita laka.......e to nisam odradio jer pada kiša
jučer me ubilo u pojam što su ga price potpuno zasrale, srećom niska temperatura, kišica.....nije ostavilo traga
a dodatno toj mojoj "bolesti" ovaj put ipak pomaže bijela boja - kad se očisti je lijepa, a nekakvi nedostaci se ne vide (namjerno je kupljena ta boja, ta ne ****im svaki put zbog nećeg na laku + da se auto manje zagrijava ljeti)
ono što dodatno veseli:
- škoda kao da ima drukčiju filozofiju nego vw
ima bolje stranice vezano uz dijelove, opremu, ima više toga na zimskoj akciji/proljetnoj akciji
čak je i aplikacija skoda connect nešto bolja
zaista kupiti vw pored škode nema smisla
npr.
tiguan je imao slijedeeće nedostatje iz tvornice:
- vozačeva vrata su dosta virila van - moguće ih je podesiti na onom za što se zakače na B stupu
- plastike oko vjetrobrana su bile malo izvitoperene
- vratašca spremnika za gorivo su dosta virila vani
ovo sve gore nije vidljivo samo meni picajzli već svima i to je katastrofa
kod scale koja je prilično jeftiniji auto nisam primjetio nedostatke
ali npr. kiša se u scali po krovu jače čuje nego u tiguanu
s druge strane, materijal na sjedalima scae je ljepši i kvalitetniji (ova je Inspire verzija, to je po tom pitanju najbolje)
infotainment scale ima nešto manje (zasad bugova) - npr. zvuk radija, pa je onaj od tiguana kod odabira vezanih uz potrošnju stalno inzistirao da se pogleda tlak u gumama
kučišta ključeva su im identična
pokretanje na tipku mi je odlično, šteta to scala nema i otvaranje vrata kad im se približiš (doplata, auto je uzet s lagera)
koje bi mu felge lijepo stajale - 17 zolla original stratos, ali one crne s poliranim rubovima.....to bi jako diglo cijeli auto obzirom da iza ima produljeno stražnje staklo (crno), i jer je metalik bijeli....ali 1.000 EURsamo za felge....pa da mi se još naruši udobnost po kojoj vw/škode i nisu poznati
scala u odnosu na kamiq.....uf na papiru su toliko slični, a u vožnji meni drukčiji - ne kužim kako scala ima više mjesta na stražnjoj klupi za koljena i ne kužim kako to da ima toliko veći prtljažnik + očito je kamiq popularniji i on u biti više košta....između kamiqa i scale biram scalu jer je u biti nešto veća
ovo za klimu.....hmmmm da, na redizajnu su to popravili i biti će svo namještanje dolje (logično)
iskreno, ja nisam od onih koji koriste mnogo klimu
ali sam primjetio da mi na scali jako dobro odgovara u automatskom načinu rada i najnižoj razini "invazivnosti" od 3 koje se mogu izabrati....taman se stakla ne magle, a ugodno je