Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
Kao da gledam kad neki guzonja iz državne agencije piše kriterije za "pošteni" natječaj za kupnju "neodređenog" modela koji udovoljava specifičnim kriterijima
nisam guzonja.....to je uvredljivo

accord 2,4 type S star 15 godina od prvog vlasnika s malo km
cijena nije mala, ali je teško odrediti što je danas malo a što puno
uz to ću kupiti i neku škodu just in case:)
 

diegos

Well-known member
Jedan od dobrih auta, kakve danas više ne proizvode. Takvog sam htio kad sam kupovao mazdu, ali ne baš velik izbor i ograničeni budžet nisu dozvolili. Nakon 15 god može u svakakvom stanju biti, nadam se da si ubo dobar primjerak! (y)
 

liberty

Well-known member
Jedan od dobrih auta, kakve danas više ne proizvode. Takvog sam htio kad sam kupovao mazdu, ali ne baš velik izbor i ograničeni budžet nisu dozvolili. Nakon 15 god može u svakakvom stanju biti, nadam se da si ubo dobar primjerak! (y)
još ga nisam ubo, trebao bi ga u subotu ubosti

auto poznam od početka, vlasnik je frend, kilometara ima malo
ali ne znam koliko da ga platim jer su cijene šarolike
ovaj nije imao štete, vožen je penzionerski
radi se o novijem modelu tj. ne o onom kojeg najčešće vole, nego o onom kasnijem, zadnjem koji se kod nas prodavao

koliko vrijedi?
realno ima 15 godina, održavan svake godine u ovlaštenom...ali 15 g je 15 g
 

ExOduS442xb

Racing
Kolega sastavlja Honde a njegov brat je svojevremno imao najbrzeg CRX-a u HR. Trenutno vozi Civica iz 97, ali upucano na tisuće eura, motor prepakiran na sve strane, nesto slali u Španjolsku na obradu, nije bio VTEC, ali sada je, vise nemam pojma sto su radili, mislim da je samo mjenjac stock. Auto stvarno ide ko' raketa, ima oko 220ks ali kaze da su nove Honde precijenjene i da su Accordi preskupi, a sad koliko su dobri ne znam, ali da je lijep auto, bome je.
 

liberty

Well-known member
pa nije to nova Honda....ima 15 godine
ajmo reći da je to udobna limuzina prosječnih performansi i sportskog ovjesa
sve je danas preskupo
ali kad vidim da netko za accorda s 300.000 km traži 8.000 EUR
onda imam osjećaj da ovaj koji ima malo km vrijedi neke novce koje upravo dogovaramo
 

liberty

Well-known member
ne znam, evo vozim ju 2 dana
nema razvoj snage kakav sam očekivao - to je više udobna limuzina za lijepo "kruzanje" i bržu vožnju otvorenom cestom
sve ostalo oduševljava
samo je pitanje koliko je pametno novaca dati za taj auto jer vidim da se takve vrte od 10 do 15 tEUR (a mnoge imaju + 300 tkm)
a ova ima samo 92 tkm......
nisam pametan zaista, svaki savjet je dobrodošao
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ne ovisiš o autu, uzmi. Novo je novo, nema te pouzdanosti koja može 15 godina star auto učibiti pouzdanijim od novog. Očito ti se sviđa i ako si spreman da te ****va pomalo, uzmi.
Ako ga gledaš kroz roze naočale, a ne možeš priuštiti dva auta, nemoj uzeti.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
2,4 benzin? To će popiti, a neće povući. Kruzati hoće, jednom kad ga digneš na tu brziunu.
Tj. kažeš da razvoj snage nije kakav si očekivao. Atmosferski benzinac star 15-ak god. sigurno nema okretni moment kao neki HDi...
Ima li štogod opreme, ili je onako samurajski minimalistička?
 

liberty

Well-known member
2,4 benzin? To će popiti, a neće povući. Kruzati hoće, jednom kad ga digneš na tu brziunu.
Tj. kažeš da razvoj snage nije kakav si očekivao. Atmosferski benzinac star 15-ak god. sigurno nema okretni moment kao neki HDi...
Ima li štogod opreme, ili je onako samurajski minimalistička?
da li ima opreme - polukožna sjedala, automatska klima, radar, xenon, adaptivni tempomat, bolje ozvučenje, osvjetljenja u vratima, i mnoge stvari koje nisam uspio ni pogledati jer sam bio zauzet vožnjom, ima mogučnost isključivanja sustava stabilnosti......nije to gola Honda, to je typeS

sad sam ga provozao kad je manje prometa.....kad digne okretaje ide kao lud
vrhunski ovjes, kratak i brz mjenjač

otvorena cesta lagano potrošnja 7-8 litara
grad lagano potrošnja 9,5 litara
ako ga se stisne troši više

ja ih ni ne vidim po oglasnicima
a ako nešto i vidim nema 92.000 km

s okretajima do 4000 se vozi kao "civilni" auto, iznad toga se "stisne" i razleti......navodi na "grijeh"

to se kupuje kao 2. auto, ne kao jedini auto, zato ju i gledam

lijepi debeli volan
prednja sjedala su fantastična
ovakva identična:
https://www.njuskalo.hr/auti/honda-accord-type-oglas-10315802

nikad nisam vozio veći i teži auto koji se u brzoj vožnji ponaša tako oštro i kao kraći/manji auto
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
da li ima opreme - polukožna sjedala, automatska klima, radar, xenon, adaptivni tempomat, bolje ozvučenje, osvjetljenja u vratima, i mnoge stvari koje nisam uspio ni pogledati jer sam bio zauzet vožnjom, ima mogučnost isključivanja sustava stabilnosti......nije to gola Honda, to je typeS

nikad nisam vozio veći i teži auto koji se u brzoj vožnji ponaša tako oštro i kao kraći/manji auto
Odlično! Više nego solidan paket opreme! (y)
Jedina mana tog auta je taj atmosferski benzinac: treba ga dići iznad 4000 da bi se vozio pristojno. A tada će pristojno i trošiti...
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
Ako Tiguan ostaje to je taman auto za rješavanje krize srednjih godina, može zagrmiti može povući, a može i ići. Auto ima sve sada je samo pitanje hoće li cijena biti primjerena onome što se kupuje i što se dobije tim autom i tim godinama.
 

liberty

Well-known member
nema više Tiguana, riješio sam ga se
Honda bi bila drugi auto uz neki "prvi" koji bi nabavio
ali sam sve skloniji da Hondu ne uzimam.....navodi me na opasnu vožnju, na neki način mi je bespotrebna
bila bi ok da je 8 tEUR, ja je mogu dobiti za 10 tEUR, a inaće se prodaje za 12 + tEUR
 
Na vrh