Drago mi je da si zadovoljan!
Kako se za nešto što se tek počelo ugrađivati može reći da je bez mane?
kao 3. verzija tog motora (mehanički gledano, a softwarski je bilo i više razlika)s pomalo egzotičnim rješenjima usavršenim do maksimuma i po mom osobnom iskustvu i iskustvu drugih (koje ne poznam, nego čitam) - jako dobar motor, ja mu nisam našao manu
9,2 sek do 100 kmh, krajnja brzina oko 210 kmh uz automatski mjenjač
usporedivim SUV-ovima su to nedostižne brojke
ujedno - troši manje od nekih usporedivih SUV-ova, osobito na otvorenoj cesti
po pitanju elstičnosti i snage nije daleko od (u vožnji) 1.8 tsi s 160 ks iz 2009. godine
obzirom sam vozio (ne jedanput nego mnogo puta) i 1.0 tsi, i 1.8 tsi i 2.0 tsi (vw)
a probao sam voziti i renaultov/mercedesov 1.44 turbo benzinac
kia-in, hyubdaiev 1.6 turbo benzinac
suzukikjev 1.4 turbo benzinac (i verziju s i bez mild hybrid tehnologije)
mogu slobodno reči da je performansama odličan, bez hybridne tehnologije a uz ACT moguće i štedljiv
tih sigurno
da tih 150 ks djeluje u kombinaciji s DSG i močnije nego što je
mnogi na apiru djeluju tu negdje snagom i elastičnošću na papiru....no praksa, ono što sam ja probao je drukčija
ono što me apsolutno najviše oduševilo - ni jedan od tih konkurenata (redom svi suv-ovi nieg cjenovnog ranga (32-36 Teur) - apsolutno nijedan se u zavoju, u kružnim tokovima ne ponaša tako neutralno kao Tiguan bez pretjeranog naginjanja (to je ujedno i zasluga tog kompaktnog 1.5 tsi koji je lakši od 2.0 tsi)....dakle vozne karakteristike tj. motor, mjenjač i ovjes su mu ispred navedenih konkurenata