Scala & Golf by Liberty

Mirage

Well-known member
Gledam malo druge aute istog godišita i nisu tolik oštećeni. Ili nemam sreće ili Mazda ima smeće od laka i boje. :)
Bolje da ne pričam nema strane blatobrana i vrata gdje ga netko nije lupio ili očešao. A nema ni 7 godina. Dam se okladiti da je 2/3 dobio na parkingu gdje radim.
 

liberty

Well-known member
7.200 km skinute zimske gume s 4.550 km i stavljene ljetne s 2.650 km.
Auto je tiši u vožnji. Hankook ventus prime su odlične.
U prednjoj zimskoj bio zabijen mali šarafić ali nakon vađenja utvrđeno da nije do kraja probio gumu pa gumu nije trebalo popravljati.

Čekam da se stabilizira vrijeme pa da stavim dobar skup vosak na auto. Neki gyon ili tako nešto se zove. Klasičan vosak ko sapunom kad namažeš auto kao nekad kad sam takve stvari koristio.
 

Cutac

Prèkaroš
E, jel mi možeš molim te ukratko napisati o tvom motoru? Gledam da uzmem Golfa s tim motorom, pa me zanima pouzdanost.
 

liberty

Well-known member
1.5 tsi evo2 motor koji se ugrađuje od druge polovice prošle godine je tek verzija motora koja je bez mana

inaće moj broji oko 13.800 km, idući mjesec idem na prvi servis jer sam odlučio smanjiti interval s 30.000 km/2 godine na 15.000 km/1 godina
tih 2 godine mi neodgovara, smatram da bi ulje trebalo ranije mijenjati, auto je programiran na 30.000 km/2 godine

iz proizvodnje je auto izašao s meni vidljive 2 greške - vrata vozača malo vire van pri sredini + vratašca za nadolijevanje goriva isto
mnogi to ne primječuju, ja primječujem sve
osobno me to živcira ali neću dati da to riješavaju u servisu jer će nešto zeznuti (kao i obično) - ovo s vratima vozača bi se dalo riješiti i u kućnoj radinosti, ovo s vratima za nadolijevanje benzina ne - to bi trebalo skidati a time se nužno lomi plastika i onda staviti novu....da ne idem u detalje, ne želim da rade na nečemu što funkcionira

+ ponekad remen na okretajima "u leru" zna zacviliti (onako ciklički) - to mi je bilo na berlingu za cijelo vrijeme dok sam ga imao, pretpostavljam da je do prašine

auto funkcionira fantastično, potrošnja se smanjila, dsg je strelovit, auto ima više snage od očekivanja
no idući auto je bijeli jer me izluđuje tamna boja obzirom sam delikatan - u subotu je ponovno nanošenje voska i to radim često

nabavio sam i neki sonaxov sprej/ajmo reći vosak
u mojem autu(iako stoji vani) se čovjek može gledati kao u ogledalu

gume Hankook ljetne su mu odlične
auto je oldschool (2017 se počeo proizvoditi) - ko tvrđava je napravljen, komotno se ulazi/izlazi
tih je u vožnji - nakon njega ne bi više dizelaša, kod npr golfa 7 me živcirao zvuk 1.6 tdia u gradu stani/kreni

oštećenja na karoseriji:
- ogrebotina ko vlat kose duga 1 cm na zadnjem braniku (sin vjerovatno pokušavao nešto uzeti iz gepeka)
- iznad prednjeg lijevog svjetla vrlo eugodne 2 točke nastale istovremeno ne znam od čega....to mi je enigma, znam kad (vremesnki period) su nastale ali su mi čudne....imam original lak u sticku (poskupio je) ali mi se ne da po tome dirati, precizan jesam, ali me mora uhvatiti baš volja
 

liberty

Well-known member
Drago mi je da si zadovoljan!



Kako se za nešto što se tek počelo ugrađivati može reći da je bez mane?
kao 3. verzija tog motora (mehanički gledano, a softwarski je bilo i više razlika)s pomalo egzotičnim rješenjima usavršenim do maksimuma i po mom osobnom iskustvu i iskustvu drugih (koje ne poznam, nego čitam) - jako dobar motor, ja mu nisam našao manu

9,2 sek do 100 kmh, krajnja brzina oko 210 kmh uz automatski mjenjač
usporedivim SUV-ovima su to nedostižne brojke
ujedno - troši manje od nekih usporedivih SUV-ova, osobito na otvorenoj cesti

po pitanju elstičnosti i snage nije daleko od (u vožnji) 1.8 tsi s 160 ks iz 2009. godine

obzirom sam vozio (ne jedanput nego mnogo puta) i 1.0 tsi, i 1.8 tsi i 2.0 tsi (vw)
a probao sam voziti i renaultov/mercedesov 1.44 turbo benzinac
kia-in, hyubdaiev 1.6 turbo benzinac
suzukikjev 1.4 turbo benzinac (i verziju s i bez mild hybrid tehnologije)

mogu slobodno reči da je performansama odličan, bez hybridne tehnologije a uz ACT moguće i štedljiv
tih sigurno
da tih 150 ks djeluje u kombinaciji s DSG i močnije nego što je


mnogi na apiru djeluju tu negdje snagom i elastičnošću na papiru....no praksa, ono što sam ja probao je drukčija

ono što me apsolutno najviše oduševilo - ni jedan od tih konkurenata (redom svi suv-ovi nieg cjenovnog ranga (32-36 Teur) - apsolutno nijedan se u zavoju, u kružnim tokovima ne ponaša tako neutralno kao Tiguan bez pretjeranog naginjanja (to je ujedno i zasluga tog kompaktnog 1.5 tsi koji je lakši od 2.0 tsi)....dakle vozne karakteristike tj. motor, mjenjač i ovjes su mu ispred navedenih konkurenata
 

Milosh

Test
Ne sporim, ali za mene (a vjerujem i za većinu) motor bez mane je motor koji se ne kvari i koji može jako puno preći. Snaga u odnosu na kubikažu, elastičnost i tako to su nebitne stvari (da ne kažem gluposti) za obični narod. Ja bih rekao da tek kad barem 70% primeraka na cesti bude imalo 200+ hiljada na satu i pri tome ne budu imali većih kvarova, tek onda se može govoriti o pouzdanosti, što je prvi preduslov da nešto bude bez mane. Ali to je moje tumačenje.
 

liberty

Well-known member
Ne sporim, ali za mene (a vjerujem i za većinu) motor bez mane je motor koji se ne kvari i koji može jako puno preći. Snaga u odnosu na kubikažu, elastičnost i tako to su nebitne stvari (da ne kažem gluposti) za obični narod. Ja bih rekao da tek kad barem 70% primeraka na cesti bude imalo 200+ hiljada na satu i pri tome ne budu imali većih kvarova, tek onda se može govoriti o pouzdanosti, što je prvi preduslov da nešto bude bez mane. Ali to je moje tumačenje.
teško da će ovi motori izdržati 200 tkm
nisam siguran da to više uopće postoji
onaj koji ima mogućnost, a kupio je novi auto, najbolje je da ga mijenja za novoga najkasnije kad ima 5 godina i do 100 tkm
nadam se da ću kad auto bude imao te godine ili km imati mogućnosti kupiti novi auto

sve ostalo je danas lutrija s nnovim autima
 

Pavel

Lepi™
Mislim da nije lutrija. Više je stvar drame nekakve. Naravno da je uvijek bolje imati mlađi automobil sa manje kilometara. I za tri cilindra se vikalo da će se do 50.000km raspast a na Škoda klubu imaš ljude s Rapidom 1.0 koji su preokrenuli 240.000km. Moj C5 2.0HDi bez maženja s automatikom stiže lagano 340.000km. Čak i sa novim motorima i tehnologijama, skloniji sam vjerovati da će me prije elektronika iznevjerit nego mehanika.
 

Pavel

Lepi™
Tebe su na C5 prvo farovi izdali. Eno žute se ko puding, uopće se ne vidi kroz njih.
Da ti budem iskren, nisam ga već dugo vidio ali vjerujem da jesu. I dalje je mehanika postojana. :) Ima netko u Sisku da radi poliranje?
 

dinko1981

Well-known member
Mislim da nije lutrija. Više je stvar drame nekakve. Naravno da je uvijek bolje imati mlađi automobil sa manje kilometara. I za tri cilindra se vikalo da će se do 50.000km raspast a na Škoda klubu imaš ljude s Rapidom 1.0 koji su preokrenuli 240.000km. Moj C5 2.0HDi bez maženja s automatikom stiže lagano 340.000km. Čak i sa novim motorima i tehnologijama, skloniji sam vjerovati da će me prije elektronika iznevjerit nego mehanika.
Imao je i Brzi istu metlu 20 godina, samo je četku promjenio 70 puta a držalo 40 puta...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ljudi,
malo pomoći, ovaj Rifter koji automatski mjenjač ima (da li je to automatski mjenjač ili robotiziran mjenjač koji je radio probleme):
https://pula.kia.hr/rabljena_vozila/details/peugeot-rifter-15-hdikameratempomatbt-51362/

Hvala!
Mislim da je pravi automatik. Vozio sam Berlinga koji je bio robotizirani, i mislim po sječanju da nije imao P(parking) oznaku na shifteru. Ovaj ima, znači trebao bi biti pravi automatik. Sada vozim C4 Grand Picasso pravi automatik, isto ima Parking mod. Osobno nisam imao nikakvih večih problema sa robotiziranim u Berlingu, za cca 5 god. Sam sam ga podešavao. Screenshot_20230906_100422_com.opera.touch.jpg
 

Prilozi

Na vrh