Dok čitam to sve, te dileme oko SUV-ova i sličnih, mogu samo zaključiti da otkad je Citroën prestao proizvoditi C4 Picasso, više ne možeš kupiti pristojan obiteljski auto za pristojnu lovu.
ja sam htio kupiti c4 grand picasso novi.....2.0 hdi automatik, cijena bila 220 tkn....prodan mi ispred nosa barem su tako rekli na telefon
meni je to idealan auto
sad sam bio u SLO masu ih ima na cesti
moguće je da bi mi taj auto najbolje odgovarao.....možda bi me zezao zastarjeli infotainment jer istima ionako nisam vičan
ali eto.....za tu cijenu velik, prostran auto, ogromnih mogučnosti, ravne podnice, udoban
znate gdje ljudi griješe....evo npr. kod tiguana....imaš 3 razine opreme + doplate (govorim teoretski kad bi rokovi isporuke biti normalni)
i onda čovjek kaže neću Life osnovni (kod nas osnovni, vani zna biti 2. po redu) nego hoću Elegance - doplata čak 7-8.000 EUR....za pasti u nesvjest
što elegance nudi više....ako izuzmemo dodatan krom vani, veće felge, kromirane nosače na krovu umjesto crnih, drugi dezen i materijal istih sjedala i obloga vrata, dodatno u boji ambijentalno osvjetljene, digitalnu instrument ploču............nisam siguran što nudi osim toga.....nudi npr. korisno bočne zračne zavjese za stražnja sjedala, ali ostalo.....nisam siguran da opravdava razliku u cijeni
dakle, tko izabere Tiguan pa skoči na elegance pa ga sim-tam plati 40 teur............e taj nije pri zdravoj pameti......meni je to smiješno, zastario dizajn, klasičnog auta toliko platiti
ili npr. dođeš u salon mazde i kažeš daj cx5 osnovni za 230 tkn (u kunama mi je lakše) - može, nema metalik, nema alu felge, nema nikakve senzore, ima ručnu klimu, ono se ne zove infotainent itd.....prvi benzinski cx5 koji je prihvatljiv i normalan opremom, a da nije automatik je oko 277 tkn
ili uzmeš kiu sportage....ako nije style od cca 266 tkn (ručni mjenjač) nije to to jer su tako postavljeni paketi opreme da je razlika u cijeni doo nižeg paketa 30 tkn, a niži nema parking senzore
evo iskreno, mislim da bi šametna kupnja iako mi nije privlačan ničim, ali ima ok tehnologiju bila pova nova corolla cross.....ali počinje na 270 + tkn.
pa ljudi kupe suzuki sxcross....e taj je normalan i potpun u najbogatijem paketu opreme bez 4 wd i bez automatika 200 tkn, a to je manji auto
tiguan 1.5 tsi dsg za 256 tkn je bila normalna opcija jer:
- jedan od najbržih (9,3 sec, preko 200 kmh, izrazito elastičan motor koji najbolje daje u kombinaciji s DSG, iako bi DSG mogao biti bolji u stani kreni vožnji)
- ima ok opremu, kad kuga nema naslon za ruke iza, ili prednji naslon za uke nije podesiv po visini, ili automatsku ručnu kočnicu (kao ni kia) ne diže sam - to je za popizditi....mogla biti bolja (npr. ja bi kameru za vožnju iza, ostalo mi ne treba)
- ima servisnu mrežu
- kod nas ga je lako prodati jer svi auti iz vw grupacije su tražena roba (po meni neopravdano, ali je tako)
ono objektivno koja je prednost u vožnji tiguana u odnosu na kugu, sportage, sx4 koje sam vozio - ne naginje se, nije pretvrd, nemaš osječaj da voziš težak auto, nije bučan ni po pitanju vjetra, i iskreno, najsikrenije...........dosta je brz, na granici da ti jače ne treba - 4 cilindra, turbo, moment od 1.600 do 4.00 okretaja, vrti se do 6.000 okretaja uz munjeviti mjenjač....e tu (meni nenadano) me zaista ugodno iznenadio + vožnja na otvorenom može biti ekonomična (ja sam iz zg autoputom došao vozeći u rasponu od 80 do 120 kmh s potrošenih 5,8 litara
ali c4 grand picasso ili tiguan - moj izbor bi bio citroen, no izbora nije bilo
iskreno i 5008 mi se (za razliku od 3008) sviđa i odgovara ali....1.2 benz mi je slab za toliki auto, dizel neću, početna cijena takvog auta je jako narasla.....mislim da košta bar 40 tEUR....peugeoti su jako poskupili