ACT pri konstantnoj brzini ili manjem pritisku na papučicu gasa 2. i 3. cilindar se isključuju i auto vozi na 2 cilindra?
na instrument tabli se pokaže oznaka o tome
ACT pri konstantnoj brzini ili manjem pritisku na papučicu gasa 2. i 3. cilindar se isključuju i auto vozi na 2 cilindra?
radi pri svim brzinama i svim uvjetima i neovisno da li je motor na radnoj temperaturiZanimljivo, hvala na pojašnjenju.
Možda kod benzinaca, to nije ništa u poređenju sa dizelima.injektori rade na 350 bara
ne znam ih staviti, imam u telefonu, budem zamolio nekoga u dogledno vrijeme da stavimA slike ?
Samo stisni "dodaj privitak"ne znam ih staviti, imam u telefonu, budem zamolio nekoga u dogledno vrijeme da stavim
naime ja sam za tehniku i multimediju idiot
u autu nisam ni povezao telefon ni ništa, isključio sam ono što se da isključiti...
Zašto, pobogu?u autu nisam ni povezao telefon ni ništa, isključio sam ono što se da isključiti...
Oprema je posebna priča. Prije sam se rugao ekipi koja uzme Audi A4 u osnovnoj opremi (tad sam smatrao to vulgaris autom) i bio zagovornik i niže klase sa više opreme a onda sam uzeo Kamiqa u Style opremi sa svom dodatnom osim kože.. Nakon skoro 2 godine sam puno pametniji i da me se opet pita, išao bi na višu klasu/jači motor nego na opremu.s obzirom da mi je oprema ili estetski dojam manje bitan, od opreme bi poželio jedino kameru za vožnju unatrag, moguće i navigaciju (ima sve mogućnosti povezivanja s telefonom)
Neki dan je u moru Audija na parkingu, jedan direktor došao sa Camryem.. Ljubav na prvi pogled.. A i na drugiJedino su Toyota i Honda benzinci za duge staze još.
U XM-u ako baš mogu biratEvo, oš rađe na put u C5 3.0 benzincu iz 2005. koji ima xenone, automatsku klimu i senzor za kišu ili sa Polom iz 2023. koji sam koči, kreće, ima 11 ekrana, ne znam ni ja šta i središnji retrovizor na polugu, a ne fotoosjetljivi. Npr., jel.