Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
Zanimljivo, hvala na pojašnjenju.
radi pri svim brzinama i svim uvjetima i neovisno da li je motor na radnoj temperaturi
malo je zvučna kulisa drukčija kad radi na 2 cilindara
prilikom stiska papučice gasa za ono što auto pretpostavi da bi bilo ubrzanje ponovno automatski prorade ugašeni cilindri
za razliku od start-stop-a ovo se ne može isključiti
 

Cutac

Prèkaroš
Za razliku od S&S ovo ne radi baš neku štetu. Pod pretpostavkom da je kod dimenzioniranja letećih to uračunato.
Je, bilo bi drastično bolje da izmjenjuje cilindre koji se gase da se smanji količina temperaturnih ciklusa svega, ali ajd. Ali ne znam točno kako radi, tako da, možda su uzeli to u obzir. Kao razvojni inženjer sumnjam da jesu, no 150k km će izdurati.
 

liberty

Well-known member
to već godinama proizvode
s tim motorom te snage ne postoji druga opcija
mislim da ovaj auto neću držati dulje od 5 godina, ako bude novaca za tada novi auto
5 godina i cca 90.000 km i idemo na novi auto bez da mijenjam ACU, gume, bez da mijenjam ulje u mjenjaču i sl...

mislim da auti danas i nisu neka sreža na duže staze u smislu mogućih kvarova + tko će kvarove otkloniti....nije to kao nekad, sve je sofisticirano, injektori rade na 350 bara...ako bude sreće za 5 godina ide zamjena auta
 

liberty

Well-known member
za mene je luksuz kod ovog auta:
TSI (tih + performanse)
+ DSG (lagodnost + 7 brzina pa doprinosi tišini i potrošnji)
+ električna parkirna i auto hold (sam zakoči auto kod vađenja ključa/otvaranja vrata) + visina auta (preflednost, subjektivan osjećaj sigurnosti,
+ udaljenost od tla zbog raznih prepreka koje vrebaju u gradu)
+ u vožnji osjećaj nešto kao u udobnom golfu 7 (nema se osjećaj da je auto velik, ne naginje se toliko, a ovjes je udobniji nego na golf 7)

a dojam boljeg ili skupljeg auta odaje i boja - naime bijeli i sivi djeluju nekako prazno, ovaj tamno plavo/zeleni djeluje neuobičajenije i "bogatije", kromirana linija koja ide bočno nisko i oko stražnjeg branika dolazi do izražaja, felge koje su osnovne (Montana) dolaze do izražaja

s obzirom da mi je oprema ili estetski dojam manje bitan, od opreme bi poželio jedino kameru za vožnju unatrag, moguće i navigaciju (ima sve mogućnosti povezivanja s telefonom)
 

dinko1981

Well-known member
ne znam ih staviti, imam u telefonu, budem zamolio nekoga u dogledno vrijeme da stavim
naime ja sam za tehniku i multimediju idiot

u autu nisam ni povezao telefon ni ništa, isključio sam ono što se da isključiti...
Samo stisni "dodaj privitak"
 

liberty

Well-known member
evo auto koji je trebao biti i auto koji to je
ovaj Ford koji je trebao biti je još uvijek kod prodavaonice......eto 2 mj od dana kad sam trebao preuzeti opoziv nije riješen
tako da ga se ne bi isplatilo čekati
proizveden je negdje u 9 mj i već stoji s uključenim akumulatorom i sve koliko već 4 mj
uz to, iako sam mislio da to nije potrebno, preporučam svima koji kupuju novi auto iako je u istoj kategoriji, da ga prethodno probaju - nije dovoljno sjesti u njega
ja sam naišao na velike razlike između karoq/kuga/sportage/qashqai
istina prije kupnje tiguana nisam probao ali sam računao da je sličan karoqu
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
u autu nisam ni povezao telefon ni ništa, isključio sam ono što se da isključiti...
Zašto, pobogu?
To je kao ne koristiti maglenke, a imati ih.
Kad vidim ljude u novom autu (koji sigurno ima Handsfree) kako rukom drže mobitel na uhu - dođe mi slabo…
Tehnologija je tu da nam olakša život (i učini vožnju sigurnijom / ugodnijom), a ne zato da je izbjegavamo…
Uostalom, itekako si platio sve to što si dobio, pa zašto onda ne služiti se time?

Just sayin’
😎
 

liberty

Well-known member
Ja ni smartphone nisam imao do prije 2 god, uostalom u autu radim bajčešće vožnje po 10ak minuta....budem se navikao.ne razumijem ja ni što je splikacija ni bluetooth....treba mi vremena, a uputstva ut auto su sitna slova, jako opširno i pomalo nerazumljivo pisano.
Nemam ja ni internet bankarstvo, ni kartice niti mi previše elektronike psše...ja sam oldschool

Aitomatik je prije svega jer sam zamijetio da su manualni mjenjači sve lošiji i da modernim turbobenzincima više idgovara automatik. Po želji ga šaltsm sam, u razradi sam to često radio...u manualnom modu oak pruža neke druge mogućnosti, a to je tko hoće izrazito jak tempo onda ga automatik neče sputavati
da se razumijemo - objektivno da sam znao da se onaj berlingo star ali sa samo 36.000 km prodavao, onda bi kupio njega a ne tguana
berlingo je meni moj omiljen auto, po mjeri - ne treba mi ništa manje ništa više
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
s obzirom da mi je oprema ili estetski dojam manje bitan, od opreme bi poželio jedino kameru za vožnju unatrag, moguće i navigaciju (ima sve mogućnosti povezivanja s telefonom)
Oprema je posebna priča. Prije sam se rugao ekipi koja uzme Audi A4 u osnovnoj opremi (tad sam smatrao to vulgaris autom) i bio zagovornik i niže klase sa više opreme a onda sam uzeo Kamiqa u Style opremi sa svom dodatnom osim kože.. Nakon skoro 2 godine sam puno pametniji i da me se opet pita, išao bi na višu klasu/jači motor nego na opremu.

To sve varira od osobe do osobe. Nekome je adaptivni tempomat nešto bez čega ne može biti jer je često na autoputu. Ja odem jednom godišnje na more i to dionica Sv. Rok - Zadar 1 i uredno sam u koloni pa mi neke koristi nema. Fora je, radi i spektakularan je, no meni nepotreban. A to je nekih 500-1000€ ovisi od modela do modela. U biti kad vidim osnovnu opremu na nekim jačim modelima, ne znam jel mi išta više od navedenog i treba. Većina sad nudi razne sustave sigurnosti u osnovnoj opremi, gotovo svi nude LED svjetla (možda bi to doplatio na neka inteligentna svjetla), većina ima i senzor za kišu, tempomat, dvozonsku automatsku klimu i infotainment sustav koji podržava Android Auto ili Apple CarPlay.

Virtualni kokpit je stvarno kul, ali preživio bih i da ga nemam. Kao i bežično punjenje mobitela. Uredno ga ubodem u USB jer mi je jednostavnije povezat ga nego nabadati Wireless CarPlay. Pa ga onda i USB puni tako da Phonebox za 300-njak eura nema smisla.
Jedino su Toyota i Honda benzinci za duge staze još.
Neki dan je u moru Audija na parkingu, jedan direktor došao sa Camryem.. Ljubav na prvi pogled.. A i na drugi :)
 

Mirage

Well-known member
Pavel Pavel na tragu sam tvoga razmišljanja posebice kad se sjetim da kad sam uzimao berlinga, uzimi odmah je bila ok opcija ali da sam se strpio 6 mjeseci uzeo bi model od 130 ks i 6 brzina pa makar od opreme imao samo klimu.
 

Pavel

Lepi™
Ja sam išao na opciju odmah i kompenzirao sam sa motorom i mjenjačem. Nisam htio 1.5 TSI DSG u nekakvoj srednjoj opremi pa sam uzeo najopremljeniji 1.0 TSI 6MT. Motorom sam čak i prezadovoljan, troši minimalno i za mene i moj stil vožnje je ok. Ali sa C5 A/T na 6MT je skok, možda malo i prevelik u odnosu na očekivanja. Bez senzora mrtvog kuta bi mogao, dinamički žmigavci isto tako, adaptivni tempomat, phonebox, ne znam.. One 360 view kamere i te fore, navigacije razne, digitalni instrumenti, grijane mlaznice i metlice brisača. Preživjelo bi se :)
 

Cutac

Prèkaroš
Da, problem je kad ljudi ne razumiju da senzori, motorići, antene i LED-ice koštaju jako malo u proizvodnji. A izolacija, bolje razvijen ovjes, bolja sjedala, stakla, više podstave po vratima, za koljena, bolji farovi, to već košta. I onda uzmu nižu klasu sa ful opremom, sjednu u 10 godina stariju višu klasu sa manje opreme i ne mogu sebi doći.

Evo, oš rađe na put u C5 3.0 benzincu iz 2005. koji ima xenone, automatsku klimu i senzor za kišu ili sa Polom iz 2023. koji sam koči, kreće, ima 11 ekrana, ne znam ni ja šta i središnji retrovizor na polugu, a ne fotoosjetljivi. Npr., jel.
 

Pavel

Lepi™
Evo, oš rađe na put u C5 3.0 benzincu iz 2005. koji ima xenone, automatsku klimu i senzor za kišu ili sa Polom iz 2023. koji sam koči, kreće, ima 11 ekrana, ne znam ni ja šta i središnji retrovizor na polugu, a ne fotoosjetljivi. Npr., jel.
U XM-u ako baš mogu birat :)
 
Na vrh