Japanski Rolls Royce, s time da je nakrcan tehnologijom. Što Rolls Royce tog vremena nije nikada imao.
Ovi koji imaju Picasso neka se jave. Ja ću preuzeti ovaj dio za druge marke
Ford Galaxy ili S-Max, ali prošla generacija tzv. WA6 tj. do 2015. godine. Ako ti nije prestaro, auto je izvrstan. 7 sjedala za odrasle (ne 5+2 kao 95% 7-sjeda na tržištu) gdje svi imaju mogućnost podešavanja nagiba naslona, klizni 3. red sjedala tako da i kod svih 7 sjedala ostane pristojno gepeka. Nosivost 800kg. Dobri diesel motori razvijeni sa PSA grupacijom (2.0 ili 2.2. ima i 1.6 ali je slabo za takav auto). Jednostavna "ekologija", ima samo DPF i 5. diznu u auspuhu, nema ADBLUE spremnik niti sve probleme povezane s time (još mi nije jasno da se na auto može staviti tekućina koja je ključna za rad a ima mogućnost smrzavanja i kristalizacije). Čvrst i stabilan ovjes, iznenađujuće udobnosti sa selenima veličine šake i multilinkom straga. Nema puno neke elektronike i infotaimenta, a opet ima nešto što je PSA izgubila negdje oko 2003. godine a to je otvaranje prozora na daljinski. Većina ih ima grijano vjetrobransko staklo tako da su smrznuta zimska jutra čas posla.
Samo je kod nas mali izbor. Ja sam već na drugom Galaxy-u i oba su došla izvana. Prvog sam kupio od čovjeka koji ga je uvezao iz Austrije a drugog sam si sam našao u Njemačkoj.
Galaxy je 4819mm a S-Max 4801mm duljine.
Druge opcije su VW Sharan ili Seat Alhambra (4854mm), Škoda Kodiaq (4697mm) ili Seat Tarraco (4735mm), Renault Grand Scenic IV (4634) ili Renault Espace (4857mm)
Ukratko, teško je naći auto iznutra prostan kao Picasso a da je izvana toliko kompaktnih dimenzija.