Desna strana ne grije!??

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Meni nazad ne duva toplo, sto je u skladu sa dizajnom. Vozac i suvozač, mogu sami sebi podešavati temperaturu. Pod istim podesavanjem, mora da bude i ista temperatura na obe strane
 

andelko

Member
Kada se grijanje postavi na max trebao bi ići vruč zrak, temp motora je oko 80 stupnjeva na kraju krajeva. U mom slučaju ne puše vruče nego toplo na vozačevoj strani a suvozačeva strana puše hladno.
Interesantno razmišljanje.
Pogledajte privitak 8498
Moje razmišljanje ispalo točno, danas zaprimili vozilo, pregledali i ustanovili da klapne i svi motorići rade besprijekorno i da je ipak radijator problem!
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je kvar na mehanizmu za regulaciju , šta ćeš dobiti ako promeniš temperaturu ? Možda slučajno uspe a već naredno paljenje opet ne bude radila. Ne verujem da to čovek nije probao da uradi.
Ništa. S druge strane, ako nije kvar, dobit ćeš različitu temperaturu. Znači ako je hladnjak zaštopan, nije na 80°C nego tipa 40-50 i skužit će se razlika kad je klapna na min i kad je na max.
Morao bi imati drvenu ruku da ne skuži jel se klapna pomiče. Nek ju pomakne 11 puta ako treba da se uvjeri, lakše nego rasturati kokpit.
 

Cale81

Well-known member
Evo je i u mene sinoć zahladilo na desnoj strani (a ja i žena smo još u dobru 😬, što bi se moglo promijeniti ako ubrzo ne počne grijati desna strana😟).
Vozačeva strana grije dobro i reagira na promjenu temperature i brzinu ventilatora. Na suvozačevoj strani puše hladno bez obzira na promjenu temperature, a promjena brzine ventilatora se ne osijeća tj desna strana bez obzira na temperaturu i brzinu ventilatora uvjek LAGANO puše ali hladno.
E sad gdje se nalazi ta "famozna" poluga?
Mislim da ovdje nije stvar radijatora.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Na C4 Picasso 2006-2013 se nalazi sa leve strane od suvozacevih nogu. Treba skinuti plastiku koja ide iznad nogu sa leve i desne strane onda se lako vidi. Kada se da kontakt poluga ide gore, u slucaju da je plastika u koju ide motoric pukla, motoric nema otpor i dize polugu konstantno gore. Nakon nekog vremena prestane da ze okreće, i i da polugu mozes povuci ka dole sto je pozicija za grejanje. Ja sam jedno vreme tako radio, samo sam zakačio žicu za polugu pa sam povlačio dole.
Motoric se mora skinuti, poluga se odvaja tako sto se mali šrafciger gurne, ima polugica koja se stisne i on izadje iz donje osnove
 

Cale81

Well-known member
Na C4 Picasso 2006-2013 se nalazi sa leve strane od suvozacevih nogu. Treba skinuti plastiku koja ide iznad nogu sa leve i desne strane onda se lako vidi. Kada se da kontakt poluga ide gore, u slucaju da je plastika u koju ide motoric pukla, motoric nema otpor i dize polugu konstantno gore. Nakon nekog vremena prestane da ze okreće, i i da polugu mozes povuci ka dole sto je pozicija za grejanje. Ja sam jedno vreme tako radio, samo sam zakačio žicu za polugu pa sam povlačio dole.
Motoric se mora skinuti, poluga se odvaja tako sto se mali šrafciger gurne, ima polugica koja se stisne i on izadje iz donje osnove
Moj je 2017 godište
 

Srdjan_Va

Active member
Moj je 2017 godište
Nije poluga nego mali hladnjak, ima negde gde sam pisao bas o tome i na kraju je on bio problem, eno sada greje ubija, dok mi se na 308 pezou pocelo isto to da se desava, pa cu pokusati da prezimim bez cackanja a za sledecu zimu da sredim hladnjak.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Eh?
Ako je hladnjak kabine zaštopan onda bi ti obje strane trebale biti hladne. Ako je lijeva topla, a desna ne grije ne vidim kako to hladnjak može uzrokovati?
 

Cale81

Well-known member
Ima li kakva skica gdje se nalazi kiler a gdje je ova polugica pa da vidim do čega je lakše doći. Osobno mislim da je problem u toj polugici jer na livoj strani kada se stavi na "hi" jako grije onako na osjet je sigurno 60 stupnjeva (skoro peče)
 

Cale81

Well-known member
Stavi na minimum, pa na maksimum i gledaj jel ima razlike na izlazu iz ventilacije.
Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.
Desna puše hladno ili mlako.
Kiler ima cirkulaciju vruća je i jedna i druga cijev.
Danas sam raskopao i vidio da obadvije poluge nisu polomljene i da el motori rade tj pomiču ih kako se mjenja postavljena temperatura.
E sad šta dalje 😟
Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.
Desna puše hladno ili mlako.
Kiler ima cirkulaciju vruća je i jedna i druga cijev.
Danas sam raskopao i vidio da obadvije poluge nisu polomljene i da el motori rade tj pomiču ih kako se mjenja postavljena temperatura.
E sad šta dalje 😟
Ne mogu uploadati video na kojem se vidi da se desna poluga pomiče od jednog krajnjeg položaja kada je namještena temp 14 do drugog krajnjeg položaja kako podižem temperaturu na displeju ali kada dođem do temperature 21 ona je već u krajnjem položaju 🤨 i mislim (nemam termometar) ali da tada i puše takve temperature zrak tj. mlako.
Ljudi, batalite klapne od ne znam koliko postova na ovom sajtu, 90% je bio uzrocnik hladnjak a ne klapne..
Ja ne vidim mehanički kvar u mom slučaju ali mislim da i nije začepljen kiler jer ima protok tj obadvije cijevi su vruće🫤. Pogledati ću još ove krajnje položaje poluge da se tu nije nešto pomaklo. Liva strana puše baš vruće kada je auto ugrijano
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Srdjan_Va

Active member
Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.
Desna puše hladno ili mlako.
Kiler ima cirkulaciju vruća je i jedna i druga cijev.
Danas sam raskopao i vidio da obadvije poluge nisu polomljene i da el motori rade tj pomiču ih kako se mjenja postavljena temperatura.
E sad šta dalje 😟
Hladnjak se proba tako sto se u njega sipa vrela voda i onda se gleda da li je ceo hladnjak topao, obicno se desi da suvozaceva strana bude hladnja jer u njega ne moze da prodje topla voda, bukvalno zna da bu problem i ako samo jedan deo npr parce 3x3 hladno, tu je cep i to se mora ocepiti, muckanjem sa raznim hemikalijama cak i sona kiselna moze...
 

Cutac

Prèkaroš
Čemu?
Ako ti se temperatura na izlazu mijenja kako ju podešavaš, sa strane klapne je sve ispravno...
 

Cale81

Well-known member
Čemu?
Ako ti se temperatura na izlazu mijenja kako ju podešavaš, sa strane klapne je sve ispravno...
Ovako sam siguran da je klapna konstantno otvorena na max.
Da ne postoji negdje neki davač temperature koji djeluje na motorić koji polako automatski zatvara klapnu kako se diže temperatura u kabini.
Ovako je ona mehanički u maxu pa ćemo vidjeti kako će da puše 😁
 
Na vrh