Meni nazad ne duva toplo, sto je u skladu sa dizajnom. Vozac i suvozač, mogu sami sebi podešavati temperaturu. Pod istim podesavanjem, mora da bude i ista temperatura na obe strane
Kada se grijanje postavi na max trebao bi ići vruč zrak, temp motora je oko 80 stupnjeva na kraju krajeva. U mom slučaju ne puše vruče nego toplo na vozačevoj strani a suvozačeva strana puše hladno.
Moje razmišljanje ispalo točno, danas zaprimili vozilo, pregledali i ustanovili da klapne i svi motorići rade besprijekorno i da je ipak radijator problem!
Ako je kvar na mehanizmu za regulaciju , šta ćeš dobiti ako promeniš temperaturu ? Možda slučajno uspe a već naredno paljenje opet ne bude radila. Ne verujem da to čovek nije probao da uradi.
Ništa. S druge strane, ako nije kvar, dobit ćeš različitu temperaturu. Znači ako je hladnjak zaštopan, nije na 80°C nego tipa 40-50 i skužit će se razlika kad je klapna na min i kad je na max.
Morao bi imati drvenu ruku da ne skuži jel se klapna pomiče. Nek ju pomakne 11 puta ako treba da se uvjeri, lakše nego rasturati kokpit.