Meni nazad ne duva toplo, sto je u skladu sa dizajnom. Vozac i suvozač, mogu sami sebi podešavati temperaturu. Pod istim podesavanjem, mora da bude i ista temperatura na obe strane
Moje razmišljanje ispalo točno, danas zaprimili vozilo, pregledali i ustanovili da klapne i svi motorići rade besprijekorno i da je ipak radijator problem!Interesantno razmišljanje.
Pogledajte privitak 8498
Ništa. S druge strane, ako nije kvar, dobit ćeš različitu temperaturu. Znači ako je hladnjak zaštopan, nije na 80°C nego tipa 40-50 i skužit će se razlika kad je klapna na min i kad je na max.Ako je kvar na mehanizmu za regulaciju , šta ćeš dobiti ako promeniš temperaturu ? Možda slučajno uspe a već naredno paljenje opet ne bude radila. Ne verujem da to čovek nije probao da uradi.
Moj je 2017 godišteNa C4 Picasso 2006-2013 se nalazi sa leve strane od suvozacevih nogu. Treba skinuti plastiku koja ide iznad nogu sa leve i desne strane onda se lako vidi. Kada se da kontakt poluga ide gore, u slucaju da je plastika u koju ide motoric pukla, motoric nema otpor i dize polugu konstantno gore. Nakon nekog vremena prestane da ze okreće, i i da polugu mozes povuci ka dole sto je pozicija za grejanje. Ja sam jedno vreme tako radio, samo sam zakačio žicu za polugu pa sam povlačio dole.
Motoric se mora skinuti, poluga se odvaja tako sto se mali šrafciger gurne, ima polugica koja se stisne i on izadje iz donje osnove
Nije poluga nego mali hladnjak, ima negde gde sam pisao bas o tome i na kraju je on bio problem, eno sada greje ubija, dok mi se na 308 pezou pocelo isto to da se desava, pa cu pokusati da prezimim bez cackanja a za sledecu zimu da sredim hladnjak.Moj je 2017 godište
Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.Stavi na minimum, pa na maksimum i gledaj jel ima razlike na izlazu iz ventilacije.
Ne mogu uploadati video na kojem se vidi da se desna poluga pomiče od jednog krajnjeg položaja kada je namještena temp 14 do drugog krajnjeg položaja kako podižem temperaturu na displeju ali kada dođem do temperature 21 ona je već u krajnjem položaju i mislim (nemam termometar) ali da tada i puše takve temperature zrak tj. mlako.Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.
Desna puše hladno ili mlako.
Kiler ima cirkulaciju vruća je i jedna i druga cijev.
Danas sam raskopao i vidio da obadvije poluge nisu polomljene i da el motori rade tj pomiču ih kako se mjenja postavljena temperatura.
E sad šta dalje
Ja ne vidim mehanički kvar u mom slučaju ali mislim da i nije začepljen kiler jer ima protok tj obadvije cijevi su vruće🫤. Pogledati ću još ove krajnje položaje poluge da se tu nije nešto pomaklo. Liva strana puše baš vruće kada je auto ugrijanoLjudi, batalite klapne od ne znam koliko postova na ovom sajtu, 90% je bio uzrocnik hladnjak a ne klapne..
Hladnjak se proba tako sto se u njega sipa vrela voda i onda se gleda da li je ceo hladnjak topao, obicno se desi da suvozaceva strana bude hladnja jer u njega ne moze da prodje topla voda, bukvalno zna da bu problem i ako samo jedan deo npr parce 3x3 hladno, tu je cep i to se mora ocepiti, muckanjem sa raznim hemikalijama cak i sona kiselna moze...Ima razlike. Liva strana radi sve kako treba puše hladno ili vruće ovisno o postavljenoj temperaturi.
Desna puše hladno ili mlako.
Kiler ima cirkulaciju vruća je i jedna i druga cijev.
Danas sam raskopao i vidio da obadvije poluge nisu polomljene i da el motori rade tj pomiču ih kako se mjenja postavljena temperatura.
E sad šta dalje
DaPrvo treba doći do njega i skinuti ga...
Ovako sam siguran da je klapna konstantno otvorena na max.Čemu?
Ako ti se temperatura na izlazu mijenja kako ju podešavaš, sa strane klapne je sve ispravno...