Renault Scenic IV by Milosh

Milosh

Test
Espace V je prekrasan. A u Paris Initiale opremni je TOP!
Slično vrijedi i za Talismana. Osobito ako je automatik...
I jedno i drugo su auti za putovanje i odmaranje!
:cool:⛱
Meni je isto prelijep, mada malo prevelik. Ali ne bih ga uzimao sa Tce, jedino sa 2.0 dci (ako uopšte postoji ta opcija).

Nije mi praktično kao na Desktopu, bit če zato što čoravim. A i navikao na mobilne aplikacije za određene stvari
Ja ga pregledam isključivo na telefonu, u browseru, i za razliku od milion drugih sajtova i foruma, ovaj xenforo je jako dobro prilagođen za mobilni. Ja sam se toliko navikao da mi je čudno gledati na kompjuteru. Možda ti je do browsera. Daj stavi screenshot sa moba. Koji browser koristiš?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Dapače, šteta što nije više prešao. Jebeš polovni ispod 350k.
Dapače, šteta što nije više prešao. Jebeš polovni ispod 350k.

Čuj, cijena je sukladna kilometraži! Auto je u odličnom stanju na prvu, sa top opremom! Ima takvih vozila na internetu i sa dosta večom kilometražom, tako da mogu dosta preči. Izmjena motora, i cijena zamjenskog nije prevelika, po potrebi! Tako da si opet dobar. Osobno nikad nisam bježao od velike kilometraže. Niti prelazim previše, niti premalo....,nakupi se uglavnom. Nikad se do sada nisam zeznuo, a na održavanju ne štedim....! Tako da je uglavnom sve do onog koji kupuje!
Meni je isto prelijep, mada malo prevelik. Ali ne bih ga uzimao sa Tce, jedino sa 2.0 dci (ako uopšte postoji ta opcija).



Ja ga pregledam isključivo na telefonu, u browseru, i za razliku od milion drugih sajtova i foruma, ovaj xenforo je jako dobro prilagođen za mobilni. Ja sam se toliko navikao da mi je čudno gledati na kompjuteru. Možda ti je do browsera. Daj stavi screenshot sa moba. Koji browser koristiš?
I ja sam osobno uvijek za 2.0, koliko se sječam trebao bi biti! Ma ok je na Operi, Huawei P30 Pro....., ali niti sam neki preveliki korisnik mobitela, ali čisto sam se pitao dali možda nešto propuštam, a da je "bolje"!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Oćeš C4 sa 210 tisuća kilometara? Jedino moraš promijeniti ulje nakon 2000 kilometara, razrađivanje motora i te šeme...


Kupovati "novi" auto i u računicu ubacivati zamjenu motora je isto ko da ideš na prvi spoj sa metrom da izmjeriš koliki bi joj sanduk trebao...

Bit če on kao bombon, uopče ne sumnjam u njega! Održavanje mu je bilo sve po planu i programu, nije se štedilo. To je kao sa ženama, netko voli crne, neko plave. Neko rabljene, neko nekorištene :D ,.....na kraju krajeva svi se više manje zajebemo!
 

Spawn

Well-known member
Meni je isto prelijep, mada malo prevelik. Ali ne bih ga uzimao sa Tce, jedino sa 2.0 dci (ako uopšte postoji ta opcija).
2.0 je rijedak. 160ks se radio do 2022 , 200ks se radio do 2020 a 190ks je još rijeđi. Najčešće su to mašine 1.6 biturbo 160 ako ne zelis 130 ks u tako velikom autu. Da,malo je sranje naći baš mašinu kakvu želiš i opremu kakvu želiš,osim ako te nije briga koliko košta nego želiš baš taj model. Šogor ima 1.6 biturbo 160ks i nisam jako oduševljen kako vuče što je normalno al za ono što meni treba,dovoljno,samo da ne rikavaju turbine :D
 

Milosh

Test
Klima zimus radila, sad prije 20 dana kad je ugrijalo - više ne radi..

Odvezao majstoru, spojio na mašinu, kaže nema ni trunke plina, sve izašlo. Sumnja na spoj cijevi i hladnjaka (imao takav slučaj) ili na sam hladnjak. Da bi došao do hladnjaka mora skinuti branik i skoro sve naprijed, osim farova. Rastavio i ima šta i vidjeti, hladnjak šupalj, velika mrlja na njemu i blješti pod UV lampom. U trg. zamjenskih dijelova preskočim no-name jeftiniju i izaberem skuplju opciju, hladnjak košta 280 KM.

Montiran, napunjena klima, provjereno, sve radi i sve uredno.

Ukupan račun 560 KM (280 hladnjak, 200 punjenje klime, 80 ruke). Inače u njemu je onaj novi plin R1234YF, zato je tako skupo punjenje.

Pitam ja njega zašto je to tako skupo. Otkad sam čuo za cijenu toga nekako sam kvarno pretpostavio na majstori namjerno uzimaju pare jer je to "novija tehnologija". Kaže ovako: boca običnog plina košta cca 300 KM i dođe 13 kg plina. Boca ovog 1234YF košta oko 1000 KM i dođe 4.8 kg plina. Plus ulje naravno. Pa ti vidi. Kaže dok uzmeš plin+ulje+cijenu mašine, jako mala zarada. A sve zbog ekologije..
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Na Berlingu sam uzeo kao najbolji Nissens....,nije izdržao ni godinu. Prijatelj stavio neki kineski, radio uredno do prodaje! Oni to kod njega konstantno mijenjaju, pune, servisiraju, webasto i dr.....! Kaže ako nemaš sreče, doleti ti kamenčić i napravi rupu! Uglavnom upozorio me je i na pranje miniwashom, nikad direktno u hladnjak!
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je servis na C4 stavio originalni PSA, propustio je valjda u roku 2 mjeseca.

Na VTS moram svake dvije godine puniti, a nigdje nema tragova puštanja, ni boje ni mirisa, samo što je meni punjenje 20-30 eura hehe.

Najbolja klima je šiber!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Klima zimus radila, sad prije 20 dana kad je ugrijalo - više ne radi..

Odvezao majstoru, spojio na mašinu, kaže nema ni trunke plina, sve izašlo. ... hladnjak košta 280 KM.

Montiran, napunjena klima, provjereno, sve radi i sve uredno.

Ukupan račun 560 KM (280 hladnjak, 200 punjenje klime, 80 ruke). Inače u njemu je onaj novi plin R1234YF, zato je tako skupo punjenje.

Pitam ja njega zašto je to tako skupo. Otkad sam čuo za cijenu toga nekako sam kvarno pretpostavio na majstori namjerno uzimaju pare jer je to "novija tehnologija". Kaže ovako: boca običnog plina košta cca 300 KM i dođe 13 kg plina. Boca ovog 1234YF košta oko 1000 KM i dođe 4.8 kg plina. Plus ulje naravno. Pa ti vidi. Kaže dok uzmeš plin+ulje+cijenu mašine, jako mala zarada. A sve zbog ekologije..
Zar se ne može taj skupi plin zamijeniti običnim? Osobito u ovom slučaju kad se mijenja hladnjak i ide kompletno novo punjenje. Tlak je isti, ulje je isto, kompresor jednako radi i svi sretni...
Ili sam krivo čuo?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Zar se ne može taj skupi plin zamijeniti običnim? Osobito u ovom slučaju kad se mijenja hladnjak i ide kompletno novo punjenje. Tlak je isti, ulje je isto, kompresor jednako radi i svi sretni...
Ili sam krivo čuo?
Evo baš pitao frenda, kaže nije isto, priključci, itd....,ali na kraju kaže onako laički, možeš ti to staviti, ali neče raditi isto. Kaže kao kad imaš više vrsta benzina, auto ide na sve tri vrste, ali neide isto....
Meni je servis na C4 stavio originalni PSA, propustio je valjda u roku 2 mjeseca.

Na VTS moram svake dvije godine puniti, a nigdje nema tragova puštanja, ni boje ni mirisa, samo što je meni punjenje 20-30 eura hehe.

Najbolja klima je šiber!
Naravno da negdje pušta, pomalo. Nije se majstor dovoljno potrudio da nađe.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pušta, ali pitanje je u kojim uvjetima, očito ih se ne može simulirati u radioni.
Da, ali bi opet trebao ostaviti bar neki trag od boje, baš da se ništa nevidi pod UV lampom.....! Ajde bar je povoljno punjenje
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Na Berlingu sam uzeo kao najbolji Nissens....,nije izdržao ni godinu.
Nissens mi na C4P vec nekih 3-4 godine
Kineski neki hladnjak sam stavio na P107 pre nekih 2-3 godine.
Rade oba bez problema i u oba ide obican gas, jeftiniji :D
 

Milosh

Test
Navodno se može sistem prebaciti na obični plin ali drugi su priključci za mašinu (moraju se ovi skinuti i staviti obični, vjerovatno navariti), mora se sistem dobro izduvati/vakumirati jer je kombinacija ta dva plina navodno eksplozivna, i ulje valjda nije isto.
 

Franz

Well-known member
Navodno se može sistem prebaciti na obični plin ali drugi su priključci za mašinu (moraju se ovi skinuti i staviti obični, vjerovatno navariti), mora se sistem dobro izduvati/vakumirati jer je kombinacija ta dva plina navodno eksplozivna, i ulje valjda nije isto.
Napravili su sve da prelazak na stariji plin bude praktički neisplativ. ;)
Priključci su drugačiji, ali to je još i najmanji problem. Miješanjem R134a i R1234yf ne dolazi do povećanja zapaljivosti.
R134a nije zapaljiv, dok je R1234yf blago zapaljiv, ali samo pod vrlo specifičnim uvjetima (određena temperatura, koncentracija i prisutnost iskre).
Dakle, R134a ne može "upaliti" R1234yf.
Pravi tehnički problem je u prijenosu topline i radnim tlakovima. R1234yf ima koeficijent prijenosa topline oko 900 W po kvadratu dok R134a ima oko 1200 W. Znači da je prijenos topline s R1234yf oko 20 posto slabiji. Zato je sustav prilagođen. Npr. s većim isparivačima, većim protokom, itd..

S druge strane, R134a ima 20 posto viši radni tlak.
U stvarnim uvjetima, ovisno koliko je vani vruće, tlak bi mogao biti i preko 3 bara viši od onoga za što je sustav dimenzioniran.
Znači, radilo bi, ali ne na duge straze zbog puno većeg opterećenja sustava.
Slučajno znam jer u firmi imamo i odjel koji radi programe za upravljanje velikim rashladnim sustavima.
 
Na vrh