Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ZVAJ

Skoro zreo
I meni je počeo vući na lijevu stranu, ne znam možda je Olaf u pravu, ali na starom C4 sam imao isti problem pod jamstvom (prijeđenih par tisuća) pa su mi mijenjali amortizer i još nešto...
Citroen nije za vući plug. To je auto koji je pravljen za asfalt ;)
Gdje ti njega to "teraš" što bi rekao Zmix...
 

Damaj

Active member
Citroen nije za vući plug. To je auto koji je pravljen za asfalt ;)
Gdje ti njega to "teraš" što bi rekao Zmix...
Pa da nam malo ovdje po Slavoniji i Srijemu ispeglaju ceste možda ne bi vukao ni na jednu stranu, jednostavno bi izlijetali sa ceste, jer su nam se Citraći već naviknuli na vagaše (kolotrage), zar ne!?
 

ZVAJ

Skoro zreo
He ! Ma citrać lako preko vagaša na asfaltu brodi, rupe na cesti ga bodu i oni prijelazi preko "štreke" kod ciglane. Meni su otišli na tome stabilizatori na Xsari. Sad pazim kako prelazim - polako :D
 

Zdravac

New member
Dal je netko otišao u servis s novim C4 zbog toga što vuče u lijevo? Šta kažu tamo?
Kakve veze amortizer ima s špurom? (nekažem da nema, samo neznam pa pitam! :)
 

Zdravac

New member
...pročitao tekst od Dalibora.

Eh sad; ili od početka nije dobro tvornički podešeno, ili je neki djelatnik prije primopredaje vozila nepažljivo prešao preko otvorenog šahta na cesti. Dijelovi nemogu biti pohabani već nakon 5000 km??!!?

A može li nastati veći kvar ako se ignorira tu blagu vuču u lijevo? Ili samo utjeće na istrošenost guma?
 

Dalibor

Dado Tornado
novi auti bi trebali proč prvi servis prije nego dođu u ruke vlasnika, u tvornici ili kod distributera svejedno, gdje se stvari provjeravaju. lako moguće kako se nekom nije radio špur ili je vožnja bila takva da nije otkrivena potencijalna greška.
ako nešto zanosi na novom autu onda to treba garancija pokriti, osim ako nema štete na felgi ili sl. udesa
 

SLAKI

New member
hvala svima na suradnji evo zovem servis da se dogovorimo kad i što radit...i ne vozim ga nigdje izvan ceste, posao- kuca i more jednaput nisam niti jednom cak naletio na neku rupcagu ili saht, pa da se mozda nesto iskrivilo ili napuklo to je od samog starta tako...dakle javim rezultate kroz tjedan dana...poz
 

Zdravac

New member
Citroen nije za vući plug. To je auto koji je pravljen za asfalt
Gdje ti njega to "teraš" što bi rekao Zmix...
Evo, baš došao s oranja, C4 vuče 3-brazdni plug okretač bez šale. Samo pogon na sva četiri i ide ko zmaj, čak i preko jaraka!!!

Naravno šala...
 

Damaj

Active member
Evo, baš došao s oranja, C4 vuče 3-brazdni plug okretač bez šale. Samo pogon na sva četiri i ide ko zmaj, čak i preko jaraka!!!

Naravno šala...
A moj ne silazi sa asfalta osim kada ogladni, zna nekada otići na pašu. Šalu na stranu, danas sam bio u servisu, sve provjerili i sve u redu. Kada smo na kraju provjerili i tlak u gumama - ono šok! Prednje 2.5, a zadnje 2.4 bara. Zvaj nemoj slučajno pumpati gume na OMV pumpi, ti čini mi se da uopće ne znaju za godišnjie baždarenje kompresora za pumpanje guma.
A ja tako sigurno uvjeravao servisera - pa jučer sam provjeravao tlak guma!!!!
:boks:
 

Dalibor

Dado Tornado
na starom C4 1.6 sve dimenzije, znači 195/15 do 205/17, 2.4 prednje i zadnje (zadnje 2.7 ako je natovaren).
ali nisam siguran da je to ispravan tlak za hrvatske ceste, možda za švicarske
 

Damaj

Active member
...i moje su bile tak napumpane dok sam ga preuzeo iz salona. Èinilo mi se puno, pa sam spustio na 2.2

Kolko ustvari treba biti?
2.2 prednje 2.1 zadnje, za C II, 15 coli gume, piše ti na pragu prednjem kada otvoriš vrata.
 

Zmix

New member
Pa da nam malo ovdje po Slavoniji i Srijemu ispeglaju ceste možda ne bi vukao ni na jednu stranu, jednostavno bi izlijetali sa ceste, jer su nam se Citraći već naviknuli na vagaše (kolotrage), zar ne!?
Eh, a šta ja da kažem za naše puteve... Horor film! :meh:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Kada smo na kraju provjerili i tlak u gumama - ono šok! Prednje 2.5, a zadnje 2.4 bara.
Mislim da neće to biti razlog povlačenja u lijevo. Moje su također bile nagruvane na te pritiske i to je bio razlog lupanja na rupama. Sad je puno bolje i tu i tamo zvekne na rupi, ali nije mi vukao ni lijevo ni desno. Al ako si bio u Ceriću ....
 

master2010

C4 1.6 HDI 112KS
Dečki danas ujutro sam našao auto u garaži sa spuštena sva 4 prozora, sad me zanima dal sam ja mogo nešto zajebat dok sam ga zaključavao (tipa držanje nekih od tipki) ili mu je to neka boljka !?
Auto je star 2,5 mjeseca, 2500 Km, pa sam se malo zasro kaj je sad !
Ak neko ima neku ideju, bil bi zahvalan !
Malo sam provjerio po forumu i našao post na kome piše da sa automatskom klimom dolazi i drugačiji ključ koji ima mogućnost daljinskog dizanja i spuštanja prozora, pa me sad zanima koja je to kombinacija tipki !?
Pozdrav !
 
Posljednje uređivanje:

Damaj

Active member
Kad držiš zaključavanje - diže prozore
Kad držiš otključavanje - spušta prozore
Ja sam na starom C4 imao dizanje prozora sa dužim pritiskom na tipku za zaključavanje, a ovo za spuštanje prozora prvi puta čujem.
 

master2010

C4 1.6 HDI 112KS
Probao sam ovo sa držanjem tipki i funkcionira, kolko držiš tipku tolko spušta i obrnuto, da bi ih spustio do kraja trebaš stvarno duže držat tipku za otvaranje tak da nemam pojma kak sam ih ja uspio do kraja otvorit onaj dan kad sam ih našao spuštene u garaži.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh