Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

sharkzo

New member
Meni ništa ne cvili dok motor radi (npr. u leru) nego kad ga ugasim onda zacvili...
Tako je i meni počelo , a onda je počelo cviliti sve jače , pa i u leru . Možda to cviljenje nije ni povezano , ja samo iznosim svoje iskustvo .
 

knez-bj

New member
Ja imam osjećaj da mi cvili u leru ali samo kad je upaljena klima, da li to ima veze s vodenom pumpom koju spominjete, ili je nešto drugo?
 

sharkzo

New member
Ja imam osjećaj da mi cvili u leru ali samo kad je upaljena klima, da li to ima veze s vodenom pumpom koju spominjete, ili je nešto drugo?
Ne znam, možda , meni je kada bi se upalila klima manje cvililo tj . pri većem opterećenju motora i višim okretajima okretajima bi se manje primjećivalo. Tako da nisam siguran. Možda je neki remen ?:confused:
 

Matija

New member
Ima dva ciju zvuka ROFL.

Prvi je povezan za remenicom i vodenom pumpom, a drugi ne znam još. Različit je taj ciu zvuk. Prvi je kod mene riješen, za drugi su mi rekli da je to OK i da je povezano sa vakuumom da se gorivo povuče nazad. Da li je to istina ili ne, ne znam, samo prenosim što mi je rečeno.
 

amorphis

Member
Znači ovaj zvuk nakon gašenja motora je "normalan"...hm kako ga onda prije nije bilo, pa nije tek sad počeo "vakumirati" tj. povlačiti gorivo...

Postoji i treći ciju zvuk, ali mislim da se u ovom slučaju miš nije nastanio pod haubom:grin:
 

Matija

New member
Na benzincu su znale cvilit pumpe vode kad je motor zagrijan
Yes, i to je riješeno. Sad zacvili baš iz gornjeg dijela motora, još uvijek ne mogu točno locirati. :thinking:

Cviljenje pumpe je bilo locirano dolje desno (ako se gleda s mjesta vozača), odnosno dolje lijevo kad se gleda u prostor motora. :grin: Točno tamo kod remenice. Èula se čak i dok auto radi, kad se zagrije, na nižim okretajima (recimo pogotovo ako se ugasi klima). Prve priče su bile da je do tarnog tijela, sad da li je tarno tijelo bilo samo kolateralna žrtva, ili pravi razlog, ne znam, ne bavim se time. :whistling: Još davno je zamijenjena i pumpa i tarno tijelo i tu više nema problema.

Ali po gašenju se iz pravca gornjeg dijela motora i dalje čuje ciju. ROFL Gremlin neki odahne od napornog rada. ROFL Poznato je da su Citroeni puni gremlina, ovo su neke nove generacije koje cijuču, stari su hodali cijevima hidraulike. ROFL
 

brezC4

New member
A meni su se smijali kad sam to napisao na forumu

ma ne bi to nikada :)

ali mislim da smo već raspravljali o ovome na HDi motorima (odnosno bilo kojim motorima sa turbom) da nakon gašenja se čuje još cca pola minute zvuk "ciiiiiiiiii" i onda se čuje "tik" i gotovo. ovo "ciiiiii" je IMHO blow-off ventil sa turbine, a "tik" je relej koji je ugasio taj ventil
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh