Ako nitko nema ništa protiv, započet ću s prenošenjem do sada prikupljenih pisama čitatelja, iz Automoto priloga Slobodne Dalmacije, koji se tiču problema vezanih uz omiljenu nam marku. :weeabooface: Na njih odgovara dr. Željko Marušić
Pitanje: Na Citroenu C4 1.6 HDi iz 2005., sa 95.000 km, javili su se prvi problemi. Radi normalno i vuče dobro, ali kad se treba zaustaviti, ponekad se ugasi. To se češće do¬gađa kad je motor zagrijan prilikom naglijeg kočenja. Jurica T.
Odgovor: Dva su moguća problema. Prvi je u brizgalicama, koje propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju potrebnu količinu goriva. Drugi je u visokotlačnoj pumpi sustava common-rail. U praznom hodu treba provjeriti tlak goriva u zajedničkom vođu, koji ne bi smio biti manji od 300 bara. Preporučljivo je servisirati sve bitne komponente dizelskog sustava: visokotlačnu pumpu, brizgalice i turbopunjač te izmijeniti filtar goriva. Kod tog je motora na 50.000 km preporučljivo skinuti karter i očistiti sito na ulasku u uljnu pumpu. Ako se to ne napravi, može se otežati cirkulacija ulja, zbog čega je najprije ugrožen turbopunjač a zatim i motor. To ste, dakle, već trebali napraviti.
Pitanje: Na Citroenu C4 1.6 HDi iz 2005., sa 95.000 km, javili su se prvi problemi. Radi normalno i vuče dobro, ali kad se treba zaustaviti, ponekad se ugasi. To se češće do¬gađa kad je motor zagrijan prilikom naglijeg kočenja. Jurica T.
Odgovor: Dva su moguća problema. Prvi je u brizgalicama, koje propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju potrebnu količinu goriva. Drugi je u visokotlačnoj pumpi sustava common-rail. U praznom hodu treba provjeriti tlak goriva u zajedničkom vođu, koji ne bi smio biti manji od 300 bara. Preporučljivo je servisirati sve bitne komponente dizelskog sustava: visokotlačnu pumpu, brizgalice i turbopunjač te izmijeniti filtar goriva. Kod tog je motora na 50.000 km preporučljivo skinuti karter i očistiti sito na ulasku u uljnu pumpu. Ako se to ne napravi, može se otežati cirkulacija ulja, zbog čega je najprije ugrožen turbopunjač a zatim i motor. To ste, dakle, već trebali napraviti.