Èitao sam ranije postove, poneko je imao sličan ali ne baš isti problem, pa ću probat kratko da opišem: Uvezao sam prošle godine C5 2009 2.0 benzin, sa ugrađenim plinom Eurogas (LandiRenzo grupacija) u Holandiji, u aranžmanu sa Citroenom naravno. Auto je sad već prešlo 195.000. Nakon što je prije 2-3 mjeseca počela da mi se pali a ponekad i blinka lampica (ventil, slavina) i prijavljuje Antipolution System Faulty, auto kad radi na plin često se gasi pri usporavanju, oduzimanju gasa, semaforu, skretanju, leru... Takođe, tada na leru kazaljka obrtomjera nije stabilna, nego blago oscilira. U režimu rada na benzin, lampica se takođe pali, međutim auto se ne gasi kao u režimu rada na plin, niti ima oscilacija obrtomjera u leru. Ponekad se jest dešavalo da kad me zeza na plin, prebacim na benzin al onda slabije vuče... kad ga ugasim i malo stane, opet sve ok, i tako u krug...
Otišao sam danas na dijagnostiku, i pošto je izbacio previše raznih grešaka, pobrisali smo ih, provozao sam se nekoliko kilometara na plin, da bi se lampica ponovo upalila, a kad počne da blinka na leru, odmah se i gasi, standardno. Vratim se kod dijagnostičara, i konstatuje grešku P1339 - "Jako izgaranje, izostanak paljenja na cilindru 3". Njegov prijedlog je da odem kod servisera plinskih instalacija da provjeri dizne, jer sumnja da auto dobija preveliku količinu dvije vrste goriva u nekom trenutku, što je meni malo čudno... Zamolim ga da ponovo pobriše grešku da vidim da li će se lampica i upozorenje aktivirati i u režimu rada na benzin, što se i desilo nakon 30ak min, odnosno nekoliko pređenih kilometara.
Ima li ko neki prijedlog, odnosno redoslijed koraka šta uraditi u ovakvoj situaciji? Software za ovu plinsku instalaciju slabo da neko ima, a holandski Eurogas je spreman ustupiti ga samo ovlašćenom LandiRenzo servisu... pitanje je da li bi i to šljakalo, jer je je moguće je da se radi o zakljucanom softweru koji je namjenski rađen kao komponenta namijenjena OEM ugradnji tj. ugradnji gasne opreme na “nula kilometara” sto znaci da je mapa na mom ECU intelektualna svojina proizvodjaca automobila... A možda se ovo može riješiti i bez da se softverski pristupa plinskoj komponenti...
Hvala unaprijed!