Depollution system faulty

Profiler07

Well-known member
oooj lave moj pa ja nikad nisam fileter promjenio :)...a presao sam sa autom 130 000...Bog sami zna jel iko i prije mene mijenjao?1.cu filter promjeniti pa da vidimo onda ali mislim da nije do njeg jer auto zeza samo kad je hladan!malo sam citao i neki su imali slicne probleme i rjesenje je bilo zamjena nekog step motora pa cu napomenuti i to na servisu
 

ZlatkoC4

Well-known member
krenut cu redom jer mi je danas majstor od plina rekao sta bi trbelao pogledati:
1.dizne cistiti (ultrazvucno)obzirom da auto ima 234 000km i nikad nije radjeno,a cijelo vrijeme se vozi na plin i moguce je da su dizne prljave jer ostaju cadje od plina na njima(na benzinu kad se vozi vremenom se spale cadje)
2.leptir gasa(preskup cca 360€)nedaj Boze samo da on bude
3.pumpa od goriva
Tako je to kad se je jeftino voziti na plin!
 

Profiler07

Well-known member
odudaras od teme al ti mogu samo reci neka ti je Bog na pomoci kad ti pocnu otkazivati zamajci,turbine,injektori,bosh pumpe i ostala sranja
 

Konrad

New member
Joj ne spominji mi Siemens dizne:mad:

Jbt u kojem god autu su sranja imas...meni u Passatu crkavaju

Na 2.0 hdi 8 v koji imaju Siemens propisaju pa probuse klip...

Novi euro 5 dizeli sa Siemens diznama lupaju ko traktori, ne primaju gas...tesko pale itd...

Imao sam ti jednog C5 2.0 16v s plinom, auto se trese i ne prima gas...covjek cisti injektore ultrazvucno i jos gore. Na kraju stavili 4 nova injektora i auto ko beba. Jos smo mu rekli neka povremeno ubaci aditiv i gas na benzinu i nije se vise vratio

Pricam ti ovo jer me podsjeca na tvoj problem. Nemiran je na benzinu i kad stisnes gas cekas da on odluci krenut
 

Konrad

New member
probaj nac nekog da provjeri leptir osciloskopom

ili jednostavno napravit inicijalizaciju samoprilagodbe, a vjerojatno ima i update softvera motora za njega

EDIT: jel tko od majstora gledao senzor tlaka i temperature usisa?
 

ZlatkoC4

Well-known member
neka ti je Bog na pomoci kad ti pocnu otkazivati.

Teško da bih mi tu onda pomogao Bog. Prije bih tu Tec imao posla :grin:.
Iako sam ja mislio da prema prijasnjim postovima, kad ugradiš plin da svi kvarovi koji su nastli, su se isplatili upravo na jeftinom plinu.
 

atomislav

New member
Inicijalizacija ide lexiom na hladan motor. Jesi cistio step motor i klapnu? Ona je jednostavna za skidanje, ocistis je nekim odmascivacem i dobro obrises. Sa nje skines step motor, usrafljen je sa 2 torexa, ocistis i njega i njegovo leziste pa vratis nazad. To bi trebalo pomoci, a treba ti malo osnovnog alata i sat vremena za sve. Nakon vracanja klapne, upalis auto i pustis da malo radi na leru dok se ne stabilizuje. Videces i osetices razliku.
 

Profiler07

Well-known member
ja mislim da je ovo zbog coka(sauga)ili kako vec jer on samo pravi probleme kad je hladan...ajd danas cu probati oprati leptir
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
mozes li opisati gdje se od prilike nalazi da sam to provjerim i ja imam isti slucaj povremeno ili fotografija bi bila perfektno. hvalaa unaprijed!

evo šta je meni bilo:
Imam citroen C 5 2009 godina 103 KW 2.0 HDi motor. U vožnji mi jednostavno izgubi vuču upali mi se ESP greška i inda napiše Anti polution system fault, te ostane goriti ona žuta lampica kao slavina. Nekad mi se jednostavno dogodi da se ugasi pri bilo kojoj brzini, i samo svjetli lampica od akumulatora. Tada ga ugasim sačekam 2-3 minute i opet radi ko da ništa nije bilo. Samo sad se češće događa. e sad: u servisi su mi poništili greške (kažu da ih je dosta bilo) i tada radi 20 dana normalno i onda opet iznova. Provjeravali su tekućinu aditiva u FAP filteru kžu da je ima negdje oko 1,3 l. Može li mi ko pomoći da me savjetuje šta da servisiram. Ne bi htio porpavljanje sa metodom pokušaja i pogreške, tj možda fali aditiva, možda je FAP filter, možda nekakav senzor i sl. Jedan majstor mi kaže da je siguran da se radi i EGR ventilu i da njega treba zamjeniti kao da se on zanečisti od našeg goriva. On ga je kao jednom čistio i opet bilo u redu 20-ak dana i sad se opet javlja isti problem i sad mi kaže da ga moram promjeniti. po pričanju onih koji imaju ili peugot i slične kvarove, kažu da kad fali tekućine - aditiva auto gubi na snazi i da ne može preko 2000 obrtaja. Kod mene auto normalno ubrzava dok jednostavno ne izgubi struju. Pored toga promjenio sam u servisu i filtere zraka, i filter nafte, te sad sam najbliže mjenjanju tog EGR ventila a ne bi ga mijenjao ako nije on.

i na kraju bude ovo:
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:

Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.
 

bencuns

New member
Èitao sam ranije postove, poneko je imao sličan ali ne baš isti problem, pa ću probat kratko da opišem: Uvezao sam prošle godine C5 2009 2.0 benzin, sa ugrađenim plinom Eurogas (LandiRenzo grupacija) u Holandiji, u aranžmanu sa Citroenom naravno. Auto je sad već prešlo 195.000. Nakon što je prije 2-3 mjeseca počela da mi se pali a ponekad i blinka lampica (ventil, slavina) i prijavljuje Antipolution System Faulty, auto kad radi na plin često se gasi pri usporavanju, oduzimanju gasa, semaforu, skretanju, leru... Takođe, tada na leru kazaljka obrtomjera nije stabilna, nego blago oscilira. U režimu rada na benzin, lampica se takođe pali, međutim auto se ne gasi kao u režimu rada na plin, niti ima oscilacija obrtomjera u leru. Ponekad se jest dešavalo da kad me zeza na plin, prebacim na benzin al onda slabije vuče... kad ga ugasim i malo stane, opet sve ok, i tako u krug...

Otišao sam danas na dijagnostiku, i pošto je izbacio previše raznih grešaka, pobrisali smo ih, provozao sam se nekoliko kilometara na plin, da bi se lampica ponovo upalila, a kad počne da blinka na leru, odmah se i gasi, standardno. Vratim se kod dijagnostičara, i konstatuje grešku P1339 - "Jako izgaranje, izostanak paljenja na cilindru 3". Njegov prijedlog je da odem kod servisera plinskih instalacija da provjeri dizne, jer sumnja da auto dobija preveliku količinu dvije vrste goriva u nekom trenutku, što je meni malo čudno... Zamolim ga da ponovo pobriše grešku da vidim da li će se lampica i upozorenje aktivirati i u režimu rada na benzin, što se i desilo nakon 30ak min, odnosno nekoliko pređenih kilometara.

Ima li ko neki prijedlog, odnosno redoslijed koraka šta uraditi u ovakvoj situaciji? Software za ovu plinsku instalaciju slabo da neko ima, a holandski Eurogas je spreman ustupiti ga samo ovlašćenom LandiRenzo servisu... pitanje je da li bi i to šljakalo, jer je je moguće je da se radi o zakljucanom softweru koji je namjenski rađen kao komponenta namijenjena OEM ugradnji tj. ugradnji gasne opreme na “nula kilometara” sto znaci da je mapa na mom ECU intelektualna svojina proizvodjaca automobila... A možda se ovo može riješiti i bez da se softverski pristupa plinskoj komponenti...

Hvala unaprijed!
 

goc

New member
Evo i meni se prije dva tjedna pojavio "sveti tekst" na display-u, auto izgubio snagu, motor se počeo gušiti i nikako više dobiti gas.... nakon šlep službe kod majstora ista stvar i ustanovilo se da je otišao EGR ventil... začepili ga, evo već 2000 km i imam osjećaj da auto malo bolje vuče.
 

marioxos

New member
Danas mi izbaci na ekranu Depollution system faulty i to prilikom zaobilaženja kamiona kad ga nabijem u visoke obrtaje izbaci mi to upozorenje i upali lampicu motora odvezao sam ga odmah na dijagnostiku kažu pad tlaka turbine ,danas nije majstor stigao otkrit gdje je problem pa me zanima šta može biti uzrok tome nadam se da nije neko veliko sr....:mad:
 
Na vrh