169 tisuća kilometara, 1000 do servisa, pa ću uz ulje i filter naručiti i termostat. Vernet, 500 kuna, otvara na 102°C (ostali otvaraju na 105°C). Najjeftiniji, a Vernet, vjerujem da neće biti problema. Definitivno će biti bolji od pokvarenog Faceta. Da se radujem tome, stvarno ne, ali putem ću očistiti spojeve sajli i selektora na mjenjaču, možda se sredi problem šaltanja u brzine kad je hladno. A imam od prije SWAG nosač getribe pa ga možda zamijenim ako trenutni ne bude u reprezentativnom stanju.
Osim toga, nisam ga oprao ove godine, ako dobro pratim, ali ne radi mi probleme. Prekjučer je vozio petero ljudi, sjeo je toliko da je vanjski rub gume bio iza blatobrana. Ali i takav je nagurao 176 km/h. Mislim da je imao još, ali su žene bile vidno uznemirene pa sam prestao i vratio se na svojih dobrih starih 110.
Malo troši i sa 170 tisuća, neki dan sam SK-ZG-SK sa malo vožnje po kolonama imao 5.7 prosječnu potrošnju. 90 otvorena, 120 autocesta, grad laganini. Sa trenutnim stanjem gospodarstva, definitivno ga ne prodajem nego mijenjam ulje i termostat i samo teram.
A baš mi muka dođe kad pomislim na zamjenu termostata... Imam dosta posla sad neko vrijeme pa ću morati vagati hoću li lijep dan iskoristiti za druženje na otvorenom ili za psovanje pod haubom.
EDIT: Moram i dizne na čišćenje, ali ne da mi ih se skidati jer su iza zakopane u grobu, dok ih skinem će šaka trunja upasti u cilindre.