Kakav je Citroen sa viškom instalacija, tj jesu razvučene žice za sve, a onda samo neki konektori iskorišteni?!Na Lagunama sam sve imao skriveno iza "lažnih" prekidača, samo kupovao dodatnu opremu, i spajao.
Škrt! Tj. nema viška instalacija - nigdje!
Barem je ovaj facelift DS5 takav. Možda su oni prvi s Citroenovim znakom bili manje štedljivi po tom pitanju jer su imali bogatiji popis opreme, osobito u srednjem i gornjem paketu. No, ovi DS brendirani su skroz "racionalni". A to sam otkrio na teži način (i to nekoliko puta). Kad sam išao ugraditi onu ambijantalu rasvjetu u vrata, bilo je "samo skineš oplat vrata i tamo kod zvučnika ti je prazna utičnica u koju klikneš žicu osvjetljenja brave i to je to".
Malo morgen! Kod mene te žice nije bilo, a kako sam naumio to ugraditi onda sam si (godinu dana kasnije) dao hrpu truda za provući struju u vrata i oavijetliti ih.
Isto je bilo i s AFILom! Trojica koje sam kontaktirao (2x Rusija, 1xBrazil) i koji su objavili svoj uradak na Internetu, opisivali su kako je "smeđi konektor za AFIL tipke već tamo" i treba ga samo ukopčati... A-ha! Kod mene ga nije bilo pa je trebalo naći el. dijagram tog ožičenja i sve povezati kako spada. Pritom i skužiti sam dijagram (na teologiji to nismo učili
)...
Isto će, vidim, biti i s ožičenjem za vibro-motore, ako budem imao volje ugrađivati upozorenje za prelaženje crte.
Naime, ova trojica već imaju kontrolni ECU, pa čak i ožičenje sve do konektora ispod sica te su samo trebali spojiti elektro-motore (i naravno to telekodirati). No, kod mene svega toga nema pa će (opet) trebati ići težim putem, ako se nagovorim na to. Možda i budem, kad malo odmorim od ovog retrofita...
Ja na slici još uvijek vidim jednu blindu, znači da fali još jedna tipka
Ha-ha! Preduhitrio si me!
Na to mjesto razmišljam ugraditi ECO Off tipku. Da ne moram kod svakog paljenja motora ići u Menu pa na touchscreenu tražiti Stop&Start Off. Ovako je brže i jednostavnije (a i sigurnije).
No, ta se tipka ugrađivala u modele prije facelifta i to u plavi konektor (lijevi). Na facelift modelima su to preselili na touchscreen pa duže traje dok dođeš do toga (i pri tom gledaš u zaslon, a ne u cestu)...
Sad bi trebalo vidjeti dijagram ožičenja tog bloka tipki (nemam ga još) pa tu tipku, odn. njenu funkciju preseliti ovamo desno, na slobodno mjesto kod AFILa (alarm ne mislim ugrađivati)...