DS5 by MacSlavko

szahtila

Well-known member
Možeš staviti i neki otpornik na LEDicu jer na 12V može dosta jako svijetliti
Otpornik treba obavezno staviti radi ograničenja struje kroz Led. Uobičajena je struja kroz led 10-20 mA, pa treba podijeliti 14,4 volti sa 0.02 i to je otpor koji trebaš. Bez otpornika ledica se grije i vrlo vjerojatno će pregoriti
Otpornik treba obavezno staviti radi ograničenja struje kroz Led. Uobičajena je struja kroz led 10-20 mA, pa treba podijeliti 14,4 volti sa 0.02 i to je otpor koji trebaš. Bez otpornika ledica se grije i vrlo vjerojatno će pregoriti
https://www.digikey.com/en/resources/conversion-calculators/conversion-calculator-led-series-resistor
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Zanimljivo. Ja ne bih imao strpljenja, nego bih u ovlašteni išao.
Za što? Oni u pravilu odbijaju raditi na bilo kakvim modifikacijama koje su naknadno ugrađivane… Zaobilaze to u širokom luku, (donekle i razumljivo).
 

ExOduS442xb

Racing
Svaka čast na radovima MacSlavko, jedno vrijeme sam bio jako zaljubljen u DS5 i stalno ih tražio po oglasima, presudni razlog u odluci za C5 je bila hidraulika, baš sam ju htio imati!

Inače, prije nego što sam kupio dodatni set felgi tražio sam upravo te felge koje si uzeo jer su mi prekrasne, sve se srušilo kada sam saznao da ne pašu na C5 :(

Kada bih kupovao DS5, tvoj je onakav kakav bih volio imati! Btw, dvije cijevi mu odlično pašu, ni ja nisam fan lažnih auspuha.
 

Mirage

Well-known member
Svaka čast na radovima! Ovo je zbilja impresivno, imam kolegu koji na vw isto nema šta nije ugradio njemu je bar dostupnost informacija i dijelova puno lakša ali ipak posao je to ogroman i hrabrost.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Svaka čast na radovima MacSlavko, jedno vrijeme sam bio jako zaljubljen u DS5 i stalno ih tražio po oglasima, presudni razlog u odluci za C5 je bila hidraulika, baš sam ju htio imati!

Inače, prije nego što sam kupio dodatni set felgi tražio sam upravo te felge koje si uzeo jer su mi prekrasne, sve se srušilo kada sam saznao da ne pašu na C5 :(

Kada bih kupovao DS5, tvoj je onakav kakav bih volio imati! Btw, dvije cijevi mu odlično pašu, ni ja nisam fan lažnih auspuha.
C5 ili DS5 je bila i moja dilema…
Hidraulika me fascinira, ali još više me privlače gadgeti (kojih u DSu ne fali). Touchscreen je bio dostupan u zadnjoj seriji C5, ali sa SMEG+IV2. A budući da se NAC nije ugrađivao u C5, ne bih ga mogao ni naknadno dodati (barem ne kako spada). Također ni keyless entry, glasovne naredbe i dr.
Ali kad god prođem pored nekog C5, osobito ako je s kožom i navigacijom, uvijek se okrećem za njim…
 

Mirage

Well-known member
I da još dodam vozio sam c3 aircros s tim automatskim svjetlima i praćenjem linije svjetla su zakon a praćenje linije me se nije dojmilo bilo je naporno ja po noći koristim cijelu cestu pa stalno trese i drnda (znam sa se može isključiti)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Moram priznati da sam već dvije zadnje večeri išao napraviti đir. Fakat dobro rade ta automatska svjetla! Barem prema autima. Pravovremeno se pale/gase, nekad čak i prije nego bih ja pomaknuo ručicu. No, vidjet ću kako će raditi prema skuterima, motociklima (i biciklima)...

Glede prelaska crte; i ja se po praznoj cesti vozim "komotno" i ne volim da me stalno trese ako nagazim crtu. No, to mi je neki rezervni "safety feature" za one situacije kad bih mogao nenamjerno/nesvjesno "zalutati"... Naravno, to se može isključiti (i uglavnom će biti na OFF)!
:cool:
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ugrađene i kontrolne AFIL tipke!
Inače, jedva sam ih našao (i naravno dugo ih tražio). No, ovaj blok prekidača nije imao onaj konektor otraga s odrezanim žicama (onda je lakša ugradnja) pa sam morao improvizirati s Dupont žicama. Kad naiđem na takav prekidač s konektorom, kupit ću ga i to napraviti kako treba!
Za sad je dobro i ovako...
:cool:
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ugrađene i kontrolne AFIL tipke!
Inače, jedva sam ih našao (i naravno dugo ih tražio). No, ovaj blok prekidača nije imao onaj konektor otraga s odrezanim žicama (onda je lakša ugradnja) pa sam morao improvizirati s Dupont žicama. Kad naiđem na takav prekidač s konektorom, kupit ću ga i to napraviti kako treba!
Za sad je dobro i ovako...
:cool:
Kakav je Citroen sa viškom instalacija, tj jesu razvučene žice za sve, a onda samo neki konektori iskorišteni?!Na Lagunama sam sve imao skriveno iza "lažnih" prekidača, samo kupovao dodatnu opremu, i spajao.
 

Milosh

Test
Nisi trebao stavljati te "jumper" žice, mogu lako spasti od vibracija. Ili ih zalemi (pa kasnije odlemi i očisti pinove) ili fiksiraj vrućim ljepilom žice za kućište.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nisi trebao stavljati te "jumper" žice, mogu lako spasti od vibracija. Ili ih zalemi (pa kasnije odlemi i očisti pinove) ili fiksiraj vrućim ljepilom žice za kućište.
Ne ispada to. Potrebno je čak i malo sile za nataknuti ih i skinuti s pinova...
No, mislim da uskoro stiže pravi konektor!
Taj ima samo Alarm Off tipku (za isključivanje volumetrijskog alarma kabine - što moj DS5 niti nema), ali ionako mi od toga treba samo smeđi konektor otraga!
:cool:
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Kakav je Citroen sa viškom instalacija, tj jesu razvučene žice za sve, a onda samo neki konektori iskorišteni?!Na Lagunama sam sve imao skriveno iza "lažnih" prekidača, samo kupovao dodatnu opremu, i spajao.
Škrt! Tj. nema viška instalacija - nigdje!
Barem je ovaj facelift DS5 takav. Možda su oni prvi s Citroenovim znakom bili manje štedljivi po tom pitanju jer su imali bogatiji popis opreme, osobito u srednjem i gornjem paketu. No, ovi DS brendirani su skroz "racionalni". A to sam otkrio na teži način (i to nekoliko puta). Kad sam išao ugraditi onu ambijantalu rasvjetu u vrata, bilo je "samo skineš oplat vrata i tamo kod zvučnika ti je prazna utičnica u koju klikneš žicu osvjetljenja brave i to je to".
Malo morgen! Kod mene te žice nije bilo, a kako sam naumio to ugraditi onda sam si (godinu dana kasnije) dao hrpu truda za provući struju u vrata i oavijetliti ih.

Isto je bilo i s AFILom! Trojica koje sam kontaktirao (2x Rusija, 1xBrazil) i koji su objavili svoj uradak na Internetu, opisivali su kako je "smeđi konektor za AFIL tipke već tamo" i treba ga samo ukopčati... A-ha! Kod mene ga nije bilo pa je trebalo naći el. dijagram tog ožičenja i sve povezati kako spada. Pritom i skužiti sam dijagram (na teologiji to nismo učili 😟)...

Isto će, vidim, biti i s ožičenjem za vibro-motore, ako budem imao volje ugrađivati upozorenje za prelaženje crte.
Naime, ova trojica već imaju kontrolni ECU, pa čak i ožičenje sve do konektora ispod sica te su samo trebali spojiti elektro-motore (i naravno to telekodirati). No, kod mene svega toga nema pa će (opet) trebati ići težim putem, ako se nagovorim na to. Možda i budem, kad malo odmorim od ovog retrofita...
:cool:
Ja na slici još uvijek vidim jednu blindu, znači da fali još jedna tipka 😁
Ha-ha! Preduhitrio si me! :geek:
Na to mjesto razmišljam ugraditi ECO Off tipku. Da ne moram kod svakog paljenja motora ići u Menu pa na touchscreenu tražiti Stop&Start Off. Ovako je brže i jednostavnije (a i sigurnije).

No, ta se tipka ugrađivala u modele prije facelifta i to u plavi konektor (lijevi). Na facelift modelima su to preselili na touchscreen pa duže traje dok dođeš do toga (i pri tom gledaš u zaslon, a ne u cestu)...
Sad bi trebalo vidjeti dijagram ožičenja tog bloka tipki (nemam ga još) pa tu tipku, odn. njenu funkciju preseliti ovamo desno, na slobodno mjesto kod AFILa (alarm ne mislim ugrađivati)...
:cool:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Ja sam se na prethodna dva auta zasitio tih upgrade-a. Shvatio sam da šta god da mu uradiš to će uvijek biti taj isti auto, tj. ne možeš od njega napraviti nešto posebno ili puno bolje od onoga što on već jeste. Znam, neke stvari su korisne, neke su lijepe, neke su fora, ali kad uzmeš koliko vremena treba za to i šta dobiješ, skontao sam da to više vjerovatno neću raditi. A moram stvarno otvoriti temu za Focusa da opišem šta sam sve radio na njemu, vjerujem da će neko naći i koju korisnu ideju.
 
Na vrh