DS5 by MacSlavko

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Gledaš li dijelove na:

https://www.bildelsbasen.se/en-se/

?
Nisam gledao na toj. Upišem referentni broj dijela koji tražim pa što mi Google izbaci... Ovdje ga nema.
A naučio sam da su najjeftiniji dijelovi iz Litve ili iz Poljske (FranceAuto.pl ili Allegro.pl). Tamo sam povoljno našao unutarnje ručke vrata s osvjetljenjem, BTA2.0 i još štošta. No ni tamo već mjesecima nema ništa za AFIL.
DS5 je dosta rijedak auto, a po oglasima gledano, AFIL ima njih manje od 10%. Pa onda još naći neki karamboirani s tim sustavom je prava lutrija!

Ovaj Ecu sam našao u Sloveniji. Trebao bi stići sljedeći tjedan.
No, vibro-motore ne mogu nigdje naći! Poslao sam upit i u ovl., ali ni oni se ne javljaju!?
A moguće je da nemam niti točnu ref. oznaku pa to otežava potragu? Ovaj 8925H1 mi je nekakav čudni broj...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nisam gledao na toj. Upišem referentni broj dijela koji tražim pa što mi Google izbaci... Ovdje ga nema.
A naučio sam da su najjeftiniji dijelovi iz Litve ili iz Poljske (FranceAuto.pl ili Allegro.pl). Tamo sam povoljno našao unutarnje ručke vrata s osvjetljenjem, BTA2.0 i još štošta. No ni tamo već mjesecima nema ništa za AFIL.
DS5 je dosta rijedak auto, a po oglasima gledano, AFIL ima njih manje od 10%. Pa onda još naći neki karamboirani s tim sustavom je prava lutrija!

Ovaj Ecu sam našao u Sloveniji. Trebao bi stići sljedeći tjedan.
No, vibro-motore ne mogu nigdje naći! Poslao sam upit i u ovl., ali ni oni se ne javljaju!?
A moguće je da nemam niti točnu ref. oznaku pa to otežava potragu? Ovaj 8925H1 mi je nekakav čudni broj...
Možda platiti pristup ServiceBox-u na dan, pa ukucati VIN jednog takvog sa full opremom, i onda poskidati sve potrebno, i onda se sve točno zna, gdje/što!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako bi i to radilo (Cionnected Services, op.a.) - onda bih bio 100% zadovoljan!
Do sad sam u ovu konverziju uložio oko 450€ (oko 550€ ili više dođe takav gotov paket ako se uzima od jednog sellera, sve odjednom).
Nekome puno, nekome nepotrebno, ali meni OK.
Valjda prema onoj narodnoj da "svaka budala ima svoje veselje"...
:LOL:
Od danas i Povezane usluge rade!!
Detaljno opisano ovdje...
🍺😎
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Stigli i vibro-motori nekidan! Po 55€ komad u ovl. U odnosu na jedan rabljeni iz Nizozemske za 60€ (nigdje nisam mogao naći još jedan), super sam prošao! 😎

Zatim je uslijedila skoro dvodnevna montaža; spajanje žicologije i telekodiranje.
Nijedno od toga nije jednostavno, ali uz pomoć dva lika s dva kraja svijeta (Brazil i Rusija) koji su me vodili kad bih zapeo, rezultat je tu.
Vibro-motori sad veselo tresu sjedalo na onoj strani po kojoj kotač prelazi crtu na cesti bez žmigavca (iznad 80 km/h)! Desnu ili lijevu, punu ili isprekidanu - svejedno.
I mogu se isključiti, naravno.

Za sad su motori postavljeni provizorno, samo za probu. Sljedeći slobodan dan ću se pozabaviti vađenjem vozačevog sjedala i postavljanjem vibro-motora na za njih predviđeno mjesto…

Sve u svemu; sad svijetli jedna lampica više ( dinko1981 dinko1981)!
😂
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Stigli i vibro-motori nekidan! Po 55€ komad u ovl. U odnosu na jedan rabljeni iz Nizozemske za 60€ (nigdje nisam mogao naći još jedan), super sam prošao! 😎

Zatim je uslijedila skoro dvodnevna montaža; spajanje žicologije i telekodiranje.
Nijedno od toga nije jednostavno, ali uz pomoć dva lika s dva kraja svijeta (Brazil i Rusija) koji su me vodili kad bih zapeo, rezultat je tu.
Vibro-motori sad veselo tresu sjedalo na onoj strani po kojoj kotač prelazi crtu na cesti bez žmigavca (iznad 80 km/h)! Desnu ili lijevu, punu ili isprekidanu - svejedno.
I mogu se isključiti, naravno.

Za sad su motori postavljeni provizorno, samo za probu. Sljedeći slobodan dan ću se pozabaviti vađenjem vozačevog sjedala i postavljanjem vibro-motora na za njih predviđeno mjesto…

Sve u svemu; sad svijetli jedna lampica više ( dinko1981 dinko1981)!
😂
Telekodiranje Diagboxom ili Arduinom?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Diagbox 9.91 (offline).
I to vrlo jednostavno: označiti AFIL Ecu u “Prosutna računala” i onda u BSI/Telekodiranje/Pomoć u vožnji staviti da vibro-motorima za LDWS upravlja CVM kamera.

And that’s all the folks!
😎

PS: danas su vibro-motori stavljeni na svoje mjesto ispod sjedala. Fora je kad počnu tresti! Nije jako niti bučno, nego taman dovoljno da se osjeti i reagira korekcijom volana.

E, sad je to popis opreme koju sam tražio prije 3,5 godine! Tj. sad se može reći da je “full oprema” (nema dalje)…
🤩🍺
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nisam našao temu o DPFu (FAPu)? pa pišem ovdje...

Već nekoliko mjeseci se nadmudrujem s pumpom dodavanja aditiva u gorivo! To je dakle ona mala pumpa koja kod svakod otvaranja čepa za gorivo ubrizga određenu količinu aditiva (spremnik je 1,29L) da bi se DPF bolje i lakše odradio sljedeću regeneraciju.

Još ljetos mi je došla greška motora i uvidom u Diagbox pokazalo se da ta pumpa problematična. Ali svejedno je gurala aditiv (trenutno je 40-ak mg aditiva u DPFu), no javljala bi neispravnost u radu. Tj. da nema komunikacije, da je tlak prenizak ili da je otkriveno curenje u sustavu. Onda bih ja pobrisao te greške (u računalu pumpe, u BSMu i BSIu), samo dijadnostički odradio proces "zamijene" pumpe, izvršio inicijalizaciju iste kao i test ispravnosti i sve bi bilo u redu mjesec-dva dana odn. dok ponovno ne bih točio gorivo.
Preko el. magneta u čepu BSI zna kad je otvoren spremnik goriva pa šalje impuls pumpi da ubrizga aditiv u gorivo i tu bi onda nastao moj problem koji sam do neki dan uspješno rješavao na opisani način. Not anymore! Naime, od prošlog tjedna ne mogu očistiti greške niti mi više pali ovaj trik sa kvazi "zamjenom" pumpe pa ću je morati konačno i stvarno zamijeniti.

Otišao sam u petak u ovl. servis na dijagnostiku. Očekivano; potrebna je zamjena pumpe (koja je pak inegrirana sa spremnikom, koji je skoro pun aditiva, ali to se sve mora baciti i ide novi komplet)! U stvarnosti, spremnik je u redu, ali pumpa nije. Mogao bi se naručiti samo spremnik, pa onda preseliti pumpu na stari spremnik, ali ovl. servis to ne radi. Sumnjam da bi i neki drugi mehaničar to htio raditi (upitno je bi li zahvat uspio).

Novi spremnik s pumpom košta oko 200€, približno toliko košta i aditiv, a otprilike toliko i sam rad (mehanički i dijagnostički).
Dogovoren je servis sredinom tjedna pa se za koji dan javim s rezultatima...

PS: mislim da će moj sljedeći auto biti benzinac!
:oops:
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moderni benzinac sa turbom, gpfom, direktnim ubrizgavanjem i plastičnim internalijama? :D

Forum nemože pretražiti pojmove od 3 slova, pa se za to dobro prebaciti na google (pretraga: dpf site:www.citroenforum.hr)

Igra je skupa, al barem je puno jeftinija od AdBlue prevare... a bome mi se čini da je i radila duplo dulje od proječnih novih pumpi. No svejedno bi ja sa njom po kratkom postupku
 

bono

Active member
MacSlavko MacSlavko

nisam siguran al mislim da naši "malo stariji" citraći imaju FAP (barem moj to sam siguran). DPF koriste švabeki koliko čujem možda i šveđani nisam siguran.
mijenjao sam taj "spremnik" komplet cca 130€ razlog obavijest nivo aditiva pri kraju. nešto u tom smislu. nije izbacio grešku.

između FAP i DPF pisao sam ovdje ispod link, možda sam u krivu.

https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211561
evo moj račun s foruma. isprike.

https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211533
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Naime, od prošlog tjedna ne mogu očistiti greške niti mi više pali ovaj trik sa kvazi "zamjenom" pumpe pa ću je morati konačno i stvarno zamijeniti.
Možda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?
Možda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?
https://www.franceauto.pl/en_GB/p/-Fuel-Additive-FAP-DPF-Tank-Pump-Citroen-C2-C3-I-II-DS3-Peugeot-1007-1.6-HDI-1525KV/72573 Evo za Ds3, vjerujem da je slična cijena za ds5. Možda su i iste pumpe
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko

nisam siguran al mislim da naši "malo stariji" citraći imaju FAP (barem moj to sam siguran). DPF koriste švabeki koliko čujem možda i šveđani nisam siguran.
mijenjao sam taj "spremnik" komplet cca 130€ razlog obavijest nivo aditiva pri kraju. nešto u tom smislu. nije izbacio grešku.

između FAP i DPF pisao sam ovdje ispod link, možda sam u krivu.

https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211561
evo moj račun s foruma. isprike.

https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211533
Da, da na FAP mislim. Ionako PSA ima samo FAP, ali kad pričam izvan PSA svijeta onda me ne kuže pa govorim DPF - omaklo mi se ovdje (na domaćem terenu)! Mea culpa…
😂
Možda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?
Nisam gledao (nemam kanal za sići ispod ni dizalicu), ali ne vjerujem da je do kontakta. Mislim da je tlak ubrizgavanja oslabio jer i nakon 10 minuta pumpanja ne uspije pistići potreban tlak (ne znam koliki), pa zakljčuje da je “otkriveno propuštanje u sustavu”…

Rabljenu ne bih uzimao jer ne znam kakva je i koliko će trajati. A i ova na franceauto.pl košta koliko i nova u ovlaštenom pa sam na istome.
Ima ih i na Allegro.pl ali ne da mi se to uzimati rabljeno…
Btw, moja izgleda ovako:
MacSlavko MacSlavko

nisam siguran al mislim da naši "malo stariji" citraći imaju FAP (barem moj to sam siguran). DPF koriste švabeki koliko čujem možda i šveđani nisam siguran.
mijenjao sam taj "spremnik" komplet cca 130€ razlog obavijest nivo aditiva pri kraju. nešto u smislu. nije izbacio grešku.
Možda su ti samo natočili FAP aditiv? Ne treba mijenjati spremnik ako je razina aditiva niska, nego samo nadoliti… Litra košta oko 130€ (toliko sam i ja platio prije 2 god).
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh