Nisam gledao na toj. Upišem referentni broj dijela koji tražim pa što mi Google izbaci... Ovdje ga nema.
Možda platiti pristup ServiceBox-u na dan, pa ukucati VIN jednog takvog sa full opremom, i onda poskidati sve potrebno, i onda se sve točno zna, gdje/što!Nisam gledao na toj. Upišem referentni broj dijela koji tražim pa što mi Google izbaci... Ovdje ga nema.
A naučio sam da su najjeftiniji dijelovi iz Litve ili iz Poljske (FranceAuto.pl ili Allegro.pl). Tamo sam povoljno našao unutarnje ručke vrata s osvjetljenjem, BTA2.0 i još štošta. No ni tamo već mjesecima nema ništa za AFIL.
DS5 je dosta rijedak auto, a po oglasima gledano, AFIL ima njih manje od 10%. Pa onda još naći neki karamboirani s tim sustavom je prava lutrija!
Ovaj Ecu sam našao u Sloveniji. Trebao bi stići sljedeći tjedan.
No, vibro-motore ne mogu nigdje naći! Poslao sam upit i u ovl., ali ni oni se ne javljaju!?
A moguće je da nemam niti točnu ref. oznaku pa to otežava potragu? Ovaj 8925H1 mi je nekakav čudni broj...
Od danas i Povezane usluge rade!!Ako bi i to radilo (Cionnected Services, op.a.) - onda bih bio 100% zadovoljan!
Do sad sam u ovu konverziju uložio oko 450€ (oko 550€ ili više dođe takav gotov paket ako se uzima od jednog sellera, sve odjednom).
Nekome puno, nekome nepotrebno, ali meni OK.
Valjda prema onoj narodnoj da "svaka budala ima svoje veselje"...
Ima li kraja?Danas (konačno) stigao i AFIL Ecu!
Slijedi ugradnja modula, povezivanje na BSI i telekodiranje.
Nedostaju još vibro-motori (8925H1 ili 8906AH) za ugradnju ispod sjedala da bi proradio i LDW (Lane Departure Warning)…
Meni Aliexpres javlja da su moji canbus i obd2 konektor na Hr cariniBlizu je…
Telekodiranje Diagboxom ili Arduinom?Stigli i vibro-motori nekidan! Po 55€ komad u ovl. U odnosu na jedan rabljeni iz Nizozemske za 60€ (nigdje nisam mogao naći još jedan), super sam prošao!
Zatim je uslijedila skoro dvodnevna montaža; spajanje žicologije i telekodiranje.
Nijedno od toga nije jednostavno, ali uz pomoć dva lika s dva kraja svijeta (Brazil i Rusija) koji su me vodili kad bih zapeo, rezultat je tu.
Vibro-motori sad veselo tresu sjedalo na onoj strani po kojoj kotač prelazi crtu na cesti bez žmigavca (iznad 80 km/h)! Desnu ili lijevu, punu ili isprekidanu - svejedno.
I mogu se isključiti, naravno.
Za sad su motori postavljeni provizorno, samo za probu. Sljedeći slobodan dan ću se pozabaviti vađenjem vozačevog sjedala i postavljanjem vibro-motora na za njih predviđeno mjesto…
Sve u svemu; sad svijetli jedna lampica više ( dinko1981)!
Možda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?Naime, od prošlog tjedna ne mogu očistiti greške niti mi više pali ovaj trik sa kvazi "zamjenom" pumpe pa ću je morati konačno i stvarno zamijeniti.
https://www.franceauto.pl/en_GB/p/-Fuel-Additive-FAP-DPF-Tank-Pump-Citroen-C2-C3-I-II-DS3-Peugeot-1007-1.6-HDI-1525KV/72573 Evo za Ds3, vjerujem da je slična cijena za ds5. Možda su i iste pumpeMožda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?
Da, da na FAP mislim. Ionako PSA ima samo FAP, ali kad pričam izvan PSA svijeta onda me ne kuže pa govorim DPF - omaklo mi se ovdje (na domaćem terenu)! Mea culpa…MacSlavko
nisam siguran al mislim da naši "malo stariji" citraći imaju FAP (barem moj to sam siguran). DPF koriste švabeki koliko čujem možda i šveđani nisam siguran.
mijenjao sam taj "spremnik" komplet cca 130€ razlog obavijest nivo aditiva pri kraju. nešto u tom smislu. nije izbacio grešku.
između FAP i DPF pisao sam ovdje ispod link, možda sam u krivu.
https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211561
evo moj račun s foruma. isprike.
https://www.citroenforum.hr/threads/engine-fault-i-urea-lampica.9679/post-211533
Nisam gledao (nemam kanal za sići ispod ni dizalicu), ali ne vjerujem da je do kontakta. Mislim da je tlak ubrizgavanja oslabio jer i nakon 10 minuta pumpanja ne uspije pistići potreban tlak (ne znam koliki), pa zakljčuje da je “otkriveno propuštanje u sustavu”…Možda je mehanički problem, meni liči na istrošenost(kažeš da ne postiže potrebni tlak, moguće propuštanje). Da li si razmisljao o polovnoj? Da nije do korozije konektora, kontakata na njoj?
Možda su ti samo natočili FAP aditiv? Ne treba mijenjati spremnik ako je razina aditiva niska, nego samo nadoliti… Litra košta oko 130€ (toliko sam i ja platio prije 2 god).