Da, ja sam (između ostalog) imao tu grešku.
I meni se javila (javljala jer sam je nekoliko puta brisao) nakon što bih napunio rezervoar do vrha (ne nužno od rezerve).
Zamijenjena pumpa za 326€ u ovl. servisu (Posedel, u Kašteliru) i DS5 veselo šiba dalje!
Možeš mirno voziti još nekih 400-500 km, dok ne dođe vrijeme za sljedeću regeneraciju. A ona se neće pokrenuti ako BSI zna da u FAPu nema aditiva (jer ne radi pumpa) pa bi dugoročna vožnja (više od 1000 km) mogla oštetiti / začepiti FAP, što bi onda radilo back-pressure na turbinu itd.
Ukratko, odi si to riješiti jer nema drugog lijeka, ali možeš slobodno voziti auto još neki razuman broj kilometara i s tom greškom.
Bok. Da vam kažem svoje iskustvo.
Obavio sam pregled kod majstora koji je imao isti problem, ali na svom 3008 i njemu se pumpa aditiva zapunila kristalima uree, ali ju je uspio počistiti i sad radi normalno. Nažalost, meni isti postupak nije dao rezultat kao njemu jer je moja pumpa pregorila. Stoga moram zamjeniti pumpu i spremnik jer to ide u kompletu.
Međutim, on je spomenuo iznos od 1.300 eura za tu zamjenu.
MacSlavko Kako to da je vama u ovlaštenom toliko jeftinije?
Govorimo li o različitim stvarima?
Naime, nije mi baš jasno zašto majstor govori o pumpi i spremniku uree, a očekivao sam da bi problem bio u pumpi i spremniku aditiva koji služe za fap filter. Ako sam ga dobro razumio, ova pumpa i urea nema veze sa radom fap filtera i egr ventila odnosno oni rade i bez toga, već sa normom 6 i smanjenjem loših plinova. Stoga mi je predložio alternativu zamjeni, a to je softversko ukidanje navedene sustava za pumpu i ureu za 300 eura. To bi značilo da će auto postati norma 5 (umjesto 6 što je sada), fap filter i egr ventil će normalno raditi bez problema, neću imati problema na tehničkom, a eventualni budući zahtjevi na tehničkom mogu biti u smjeru kontrole dpf-a ili ure, za što bih onda trebao ponovno aktivirati taj sustav koji bi sad isključio, plus trošak zamjene (koji sada košta 1.300 eura).
Meni se sad postavlja pitanje, ima li smisla onda provesti fap/dpf i egr off kad se već jedan dio onemogućuje (pumpa i spremnik uree) i zar nije to sve oko 300 eura? Ako to napravim, kakva su iskustva sa tehničkim i što danas sutra?
Ako sam nadrobio gluposti ispravite me. Zanima me vaše mišljenje prije nego donesem odluku što i kako. Sklon sam, logično, manje platiti.
Mislio sam poslati upit za zamjenu tog spremnika i pumpe na ovlašteni servis pa da vidim koliko će oni tražiti.
Hvala!