Kako ste zadovoljni sa C3??

Dalibor

Dado Tornado
nisu isti 1.4 motori u C3 i partneru.
u C3 daje manje konja, imaju različitu šifru motora, a iako uza sve imaju isto ubrizgavanje nešto je izgleda ipak drugačije. radi se o dva različita tipa vozila.
 

superhrvoje

New member
žali bože odgovora jer se sve svodi na osobni dojam, ali ipak...

makar vjerujem da cu kada se automobil pocne kvariti (odnosno nadoknadjivati do sada propusteno) plakati...
ne zovi vraga jer će i doć!

ono sto me najvise smeta je potrosnja goriva, jednostavno mi nije jasno po kojoj matematici taj mali isprdak od automobila ima drskosti trositi 9-10 litara?
ok da ima jaki motor, ali taj motor/auto je trom, dodate gas... i nista se ne dogadja, a onda kojih sekundu i pol kasnije (kada vam vise nije potrebno), automobil naglo krene naprijed.
šta se potrošnje tiče ona jako ovisi o lokaciji i vozaču, ali ovo da "kasni" sa gasom to nije normalno. je auto malo nejak, ali ako ga šibneš u nižu povuče sasvim ok. turbodizelaši HDi su naravno puno bolji. (imao benzinca, sad imam HDi-ja). hodi ti ipak to pogledat zašto tako čudno lovi gas, pogotovo ako cuka dok je hladan. ne smije tako.



uz to mi nije jasno zbog cega automobil ima tonu? zasto je toliko tezak, sigurno ne zbog kvalitetne plastike u njemu (koja zasluzuje svoj odlomak).
a čuj, sigurnosna oprema tipo airbazi i solidan lim teže nešto. svi auti te veličine i tih godina su kilažom oko tone, plus minus 50 kila, nijedan ne odskače. koji auto takve veličine i godina ima manje?


automobil nije niti pretjerano lijep, takav sav zaobljen mi s obzirom da je crn izgleda kao zohar, ali dobro mozda to zvuci pregrubo tako da cu se ipak zaustaviti na tome da izgleda kao bubamara s posebnim potrebama.
ovo je stvar ukusa. ha čuješ, ćo, kamo ste gledali kad ste ga kupovali? meni se vidiš baš sviđa i baš zato sam ga kupio dvaput.


dizajnerske odluke kako izvana, pa tako i iznutra mi jednostavno nisu jasne, kokretno zaobljeni prednji stupovi koji su tu kako bi vas (s obzirom da je od njih nemoguce vidjeti pjesaka) spremili u zatvor.
hmm... naštimaš li sic da ne ležiš nisko neće smetat. meni ne smeta, taj nosač je puno veći problem u npr. xsari picasso. baš zato šta su zaobljeni manje smetaju na C3 nego na tom autu.

mala napomena: koketiram s 190 (makar nemam toilko) tako da se uklapam u prosjek i nisam osoba sa specifirnim prohtjevima po pitanju gradje.
ne smijem zaboraviti niti displej i onaj odvratni narandjasti pravokutnik koji mi po noci bljesti u lice, cemu i zasto?!
sto je falilo lijepim i jos bitnije pouzdanim analognim pokazivacima?!
pa stišaj malo svjetlo, šta ne možeš? vidiš ovo su baš ukusi. displej za kazaljke ne bi mijenjao nikad. fućkaš kazaljke, ja ne bi više kazaljke u nijednom svom autu. baš mi se displej sviđa u npr. predzadnjoj hondi civic.
šta se sjedenja tiče imam isto tako malo manje od 190, i baš ni jedan mali auto mi nema tako komforno mjesta i ugodan uspravan položaj sjedenja kao C3.
e da ti otkrijem tajnu: analogni pokazivači ti već 20 godina nisu na sajlu nego delaju isto ko i displej, tako da razlike u pouzdanosti nema nikakve, jedino može bit u korist displeja.

servo je takodjer prica za sebe, u cemu je bio problem staviti servo srednje mekoce/tvrdoce koji bi imao isti otpor prilikom svih brzina, progresivni servo (ovo je opcenita tvrdnja, ali se tice i c3-a) je zlocin protiv covjecnosti.
servo na C3 je jedan od razloga zbog kog sam ga nakon razbijenog prvog ponovo kupio: bolji je servo nego puno drugih auta i to baš radi progresivnosti. C3-u ne treba "city" kao na puntiću.

secer na kraju... gumbi za otvaranje prozora.
od cirka pedesetak automobila u kojima sam se u zivotu vozio ovaj automobil (ukljucujuci i druge iz serije) ima najgluplje smjestene gumbe za otvaranje prozora ikad i igdje.
meni ovo uopće ne smeta. je da je stvar navike, ali ne smeta mi nimalo.
šta se 50 auta tiče: osim još nekih citroena, Fiat Panda ti ima isto tako. uglati punto slično. Mercedesi i BMW-i do prije 5-6 godina imali su točno isto. pogledaj malo u popularnu BMW trojku prije ove bangleove pa ćeš vidit.
tako da...

s druge strane, meni recimo C3 ima bolje i jednostavnije riješenu kontrolu tempomata (pa i radija) od auta šta su 3-4 puta skuplji.
ukratko, tvoj loš dojam svodi se na to da ti se auto ne sviđa i tako te sve šta smeta još deset puta više smeta. meni se nasuprot tome sviđa, pa me i gluposti koje smetaju na mome, kao loše napravljena sjenila za sunce - baš i ne smetaju toliko.
moj doduše troši puno manje i ide puno bolje.
 

Ciki vts

New member
nisu isti 1.4 motori u C3 i partneru.
u C3 daje manje konja, imaju različitu šifru motora, a iako uza sve imaju isto ubrizgavanje nešto je izgleda ipak drugačije. radi se o dva različita tipa vozila.
Nisam znao da su razliciti motori, to si 100% siguran?:confused:

Ako su razliciti, onda je ovaj citroen 1.4 stvarno fail ROFL
 

Dalibor

Dado Tornado
jedan je KFW drugi KFV, u citriću ima 1 ili 2 KS manje.
"isti" su, samo su malo različiti :D

inače je TU??? pežo oznaka, citroen koristi K?? oznake
 

d04d

New member
Nisam znao da su razliciti motori, to si 100% siguran?:confused:

Ako su razliciti, onda je ovaj citroen 1.4 stvarno fail ROFL
e, daj radje odgovori u onom "promjena radija" topicu :)

ovo je stvar ukusa. ha čuješ, ćo, kamo ste gledali kad ste ga kupovali? meni se vidiš baš sviđa i baš zato sam ga kupio dvaput.
ja nisam nigdje gledao :)


meni ovo uopće ne smeta. je da je stvar navike, ali ne smeta mi nimalo.
šta se 50 auta tiče: osim još nekih citroena, Fiat Panda ti ima isto tako. uglati punto slično. Mercedesi i BMW-i do prije 5-6 godina imali su točno isto. pogledaj malo u popularnu BMW trojku prije ove bangleove pa ćeš vidit.
tako da...
pa drago mi je sto su se drugi proizvodjaci (nakon svojih katastrofalinih pogresaka) opametili :)
 

Konrad

New member
jedan je KFW drugi KFV, u citriću ima 1 ili 2 KS manje.
"isti" su, samo su malo različiti :D

inače je TU??? pežo oznaka, citroen koristi K?? oznake
KFV itd su oznake u broju sasije a motori su oznaceni sa TU u service boxu
 

Josip27

C3 HDI
ha ha netko je reka sa citroenom stalno nekih igrica. imam c3 1,4 HDI iz 2004. ja ga kupio sa 60 TK 2007 god. trenutno ima 150 TK. prošle godine radio veliki servis (puno platio),,,do tada sam samo radio servise na 20 TK ili godišnje, mjenjao dva puta žarulje kratkih svijetala i stabilizatore 150 kn svaki. trenutno imam nekakvo lupanje naprijed lijevo a majstor mislio remenica na motoru pa mi to zamjenio 850 kn + ruke + vijak=1000kn. a problem i dalje stoji tj lupa kada je hladan a nakon 30-ak kilometara prestane,,,JA SUMNJAM NA zatezač remena (španer), pa vam javim kada i ako to riješim. do tada pozzz svima.

PS potrošnja kao upaljač 4-5L Ali, eto, sve to on nadoknadi sa ostalim problemima
 

brego

New member
Re: c3 1.4

C3 1.4 HDI 2005g.zubčasti mijenjan na 230000 (veliki servis),pukla sajla mijenjača na 235000(prvi kvar) a sada na 262000 propišala turbina ulje.MOJ SOKOL :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: c3 1.4

C3 1.4 HDI 2005g.zubčasti mijenjan na 230000 (veliki servis),pukla sajla mijenjača na 235000(prvi kvar) a sada na 262000 propišala turbina ulje.MOJ SOKOL :)


Kaj si riješil sa turbinom? drugu polovnu, ili reparatura? i koliko šuške?
 

maxx

Member
Re: c3 1.4

C3 1.4 HDI 2005g.zubčasti mijenjan na 230000 (veliki servis),pukla sajla mijenjača na 235000(prvi kvar) a sada na 262000 propišala turbina ulje.MOJ SOKOL :)
Èek malo,nije li to motor za koji Marušić kaže "..koji bez otvaranja teško prelazi 150.000 km..":D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: c3 1.4

Èek malo,nije li to motor za koji Marušić kaže "..koji bez otvaranja teško prelazi 150.000 km..":D
Kolega mjenja ulje gotovo na 20tkm a je na svojem strogo na 10tkm pa moj će po tome 300tkm:D:D:cool:
 

maxx

Member
E ja bi se sad već zabrinuo,da nekažem polako pripremo auto za prodaju...ipak je
150tkm vrlo blizu...daklen,il pripremaj prodaju il polako nabavljaj nove klipove,ventile...:D:D
 
Na vrh