C4 1.4 16V: osvrt nakon devet godina korištenja
Evo, nisam baš nešto aktivan na forumu, svratim tu i tamo da pogledam što se događa.
Napisat ću kratki osvrt na navedeni auto, više je tu kritika nego pohvala, ali za sve koji možda žele kupiti rabljeni ili možda već imaju C4 i sami ga održavaju možda bude pokoja korisna informacija.:grin:
Dakle, u oboitelji imamo C4 1.4 16v iz 2006 , 75000km prešao i mogu reći da nas više ništa nemože iznenaditi?!
Prvo krenem sa problemima:
1. U startu je bilo problema za zadnjim amortizerima i lupanjem prilkom prelaska preko poprečnih neravnina, što je kao u servisu riješavano ali i dalje je to puno bučnije nego u drugim autima iste klase.
2. Svakih par mjeseci se neki vrag dogodi sa tempomatom i limitatorom, odnosno pri uključenju izbaci grešku i moramo odspajati akumulator da se stvar resetira, pa se opet nakon kraćeg perioda sve zblesira i tako u krug.
3. Volan se trese pri brzini od 120km/h-mjenjali gume, podežavali trap..i dalje trese, nema riješenja - Bogu hvala, rijetko se vozimo 120km/h.
4. Naravno, prije 2 godine je popustila brtva glave motora, ne moram ni govorit o troškovima-smiješno da se takva stvar događa na redovnoj bazi i riješava na trošak kupaca, hebena tragedija.
5. Prekidači za spuštanje stakala su popizdili totalno-npr. možeš spustiti prozor do pola i kad ga poželiš zatvorit, staklo se spusti do kraja i jedini način za zatvorit prozore je preko daljinskog ključa.
To sam riješio u vlastitj režiji otvaranjem prekidača i čišćenjem kontaktne površine, al čini se da nije trajno riješenje jer se i dalje zna zblesirati.
6. Splet kablova koji iz karoserije izlazi i spaja se sa vratima prtljažnika je naravno bio u prekidu- nevjerovatna šlampavost pri dizajnu i izvedbi.
7. Brava na prtljažniku je počela sama od sebe otvarati prtljažnik u vožnji, u mirovanju, ma kad god poželi.
To je riješeno rastavljanjem brave i ubacivanjem podložaka da bi se dobilo na distanci između mikroprekidača i poklopca za otvaranje-čini se kao trajno riješenje.
8. Nakon 9 godina primjetio sam koroziju na vratima prtljažnika, na obje strane označena na fotki :
9. Prošle godine opći potop u autu, odvod kondenzata se začepio, auto se sušio tjedan dana na suncu.
10. I zadnje iznenađenje je puknuće kućišta termostata zbog kojeg je auto izgubio antifriz u roku "odmah"
Èudno je što je kućište puklo s nutarnje strane koja naliježe na blok motora. Auto izgubio vodu, sva crijeva čitava, moram priznat malo je zbunjujuće djelovalo sve dok nismo skinuli termostat kao zadnju opciju, a evo i fotke:
Šta na kraju reći?!
Većina gore navedenih problema su skoro sigurna stvar na ovom autu!
Još bi se i pomirio da smo kupili "loš primjerak", ali ovo je skoro pa pravilo za ovaj auto pa neka se svi propreme za navedene probleme.
Zadovoljni smo potrošnjom, zvučnom izolacijom, prostorom u kabini..sve ostalo nekako ne ulijeva povjerenje i svakako nebi preporučio kupovinu ovog auta.
Ne želim da se ovaj post shvati kao pljuvanje modela ili cijele marke, nisam od onih "moj golf je najbolji" i slično, nego samo želim pomoći svima koji imaju auto ili ga namjeravaju kupiti da se lakše snađu u riješavanju problema i da se pripreme na odeređene situacije.