bootpro

New member
Pomješalo se ulje sa antifrizom,a slinio nije nigdje.
Ekspanziona posuda je bila vidno uprljana uljem i na površini antifriza je bio tanki film ulja. Motor je uredno radio, a problem smo otkrili slučajno moj stari i ja, jer na mjesečnoj bazi vizualno pregledamo cijeli auto, provjerimo tekućine i vitalne dijelove ,pa smo prilikom otvaranja čepa ekspazione ugledali ulje.

Brtva nije pukla, nego se doslovno pretvorila u prah, strunila. Cijela je bila u lošem stanju i valjda je na rashladnom kanalu prvo popustila pa se tu pomješalo ulje i antifriz.

Brtva se morala zamjeniti, ali to povlači jos masu troškova: novo ulje, filter ulja, novi antifriz, brušenje glave, a kad se već raskopava motor onda ide i komplet remenja...
 

deda

New member
OK.čovjek je ljut kada baš njega sve snađe,ali to je normalna stvar i treba uvjek biti spreman,pa ako se niš ne događa,super.Auto proizvode ljudi,a ljudi griješe,u konstrukciji,tehnologiji,nemar,inat,itd.
Dijelove,brtve,šarafe,plastike rade tvornice koje nemaju veze sa tvornicom automobila i prvenstveno je na njima kako što naprave,a čije dijelove ćeš dobiti u određenoj marki i modelu vozila ionako ne možeš utjecati i potpuno je sveledno koju marku auta kupiš,uvjek dobiješ manje više istu stvar.
Pitaj servise koji rade i druge marke automobila,pa ćeš čuti kakve sve nebuloze dolaze od tkz razvikanih marki,koje se "ne kvare" i čije ime ima imiđ vrhunske kvalitete,a što je imiđ veči,veči su i troškovi.
Imao sam nekada stojadina koji je u 7 god.napravio 120 000km,na kojem nisam ni prst nikada trebao metnut,mjenjao sam samo diskove,akumulator i gume,ostalo samo redovni servis,dok su drugi skupljali dijelove po cesti.Èak nigdje nije imao trunke hrđe,a vozio se svaki dan bez stanke.
Kažeš da brtve glave redovno odlazena tim motorima,naravno ako samo zbrojiš aute kojima se to dogodili,ali na ukupan broj auta na cesti i zbroju kojima se to nikada nije dogodilo,to je zanemarivo.Normalno da u radionu dolaze samo oni koji imaju kvar i onda ispadne fama da nešto ne valja sa svima.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ja mislim da je to uvelike o načinu vožne, rukovanja, po domači rečeno očuvanost vozila.. a drugi faktor od primijerka do primijerka auta, pažnja i stručnost same proizvodnje dijelova i njena ugradnja u tvornici..
 

bootpro

New member
Sitnice koštaju!

Kad bi na hrpu složio sve sitnice koje sam riješio vlastitim rukama i improvizacijom + ono što sam platio za zamjenu brtve i potrošni materijal, bio bi lakši za 10 000kn, ako ne i više.

Btw, auto je redovno održavan, prešao 75000km u 9 godina, znači nije se baš napatio.
Nit je vidio makdama, nit je teglio svinje, nit je vozio na jestivo ulje nit je vidio brzine veće od 130km/h.

Objektivno sam izložio činjenice, dal će tko uvažit, nije bitno..međutim, neke stvari se nemogu opravdat da i drugi proizvođači imaju problema, tralalal i slično.
Kad dobiješ dojam da ti je auto nepouzdan(stalno nešto,makar i sitnice zahebavaju), moš ga hebat, gotovo je onda...:grin:

Nije ovo anti citroen post, to sam naglasio u prvom postu i nebi da se tema razvije u tom smjeru. ovo je realno iskustvo s navedenim autom, možda nekom pomogne.
 

deda

New member
A,gle,ako si baš baksus,najidealnije rješenje se rješiti takvog auta,jel koji ne valaja,ne valja nikada,koliko god u njega ulažeš.
Meni kada neki auto nije bio dobar,čao banbina.Sljedeči je sve nadoknadil.
Samo da ponovim,sa svim autima se to događa,svugdje je ista stvar,jer to je samo auto i niš više.
Da spmenem još jedan primjer:imao sam jedan auto,neću spominjat marku da se diskusija ne razvodni,godinu dana,u th godinu dana nije postojaoo sklop na njemu koji nije riknuo i kaj sad, popravlja ovo,ono,generalku,pa opet nije dobro i popizdio i prodao ga.Srel lika nakon tri godine,reko sam kad me izvređa što sam mu uvalio,a kad ono nemre nahvalit kak je dobar auto kupio i veli koljem ga nemilosrdno svaki dan i niš mu nije.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
samo želim pomoći svima koji imaju auto ili ga namjeravaju kupiti da se lakše snađu u riješavanju problema i da se pripreme na odeređene situacije.
Teško je jedno iskustvo s jednim primjerkom modela postaviti kao standard problema za cijelu seriju. Na mojemu 1,6 HDi iz 2008. takvih problema nije bilo.

Začepljenje otvora kondenzata je nešto što se događa na tom modelu, ali se dade lako riješti: http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-119/cudno-curenje-vode-u-kokpitu-5558/
 

Kanader

Active member
Za 75 000 km dosta problema.
Za 1.4 motor uzima se pod normalno da se mjenja brtva glave svakih 100 000 km. Previše je takvih slučajeva da bi se na to žmirilo.
Moj kum je imao 130 000 km i nije ju mjenjao na C3, ali je činjenica da se natprosječno često mjenja na tim motorima u odnosu na ostale motore kod Citroena i u odnosu na konkurenciju.
Mene fascinira kako jedan tako dugotrajan proizvođač automobila nije u stanju proizvesti brz i tih mjenjač.
Na 75 000 km ne očekujem izvanredne kvarove. Pa taman to bio i Citroen.:D
 

Dalibor

Dado Tornado
Za 1.4 motor uzima se pod normalno da se mjenja brtva glave svakih 100 000 km. Previše je takvih slučajeva da bi se na to žmirilo.
na svim potpuno aluminijskim motorima pustit će ulje na toj brtvi.
samo je pitanje hoće li probiti ulje u vodu, voda u ulje, ulje koje curi po bloku, a o tome će ovisiti i hitnost popravka.
kakvih slučajeva ima u autoindustriji citrolen još i nije najgori sa svojim 1,4...

Mene fascinira kako jedan tako dugotrajan proizvođač automobila nije u stanju proizvesti brz i tih mjenjač.
skupo košta razvoj.
a getribe koje su išle u male citroene bile su konstrukcijski izvedene još 80-tih.
vjerojatno su novije getribe 6-brzinski mjenjača nešto bolje od 5-brzinskih mjenjača, posebno 5-brzinskih na motorima do 1,6.
ali opet, kad bi se išli uspoređivati auti po klasama s ekvivalentnim citroenom, nebi ovaj bio ni najgori ni najbolji
 

Kizokc

Active member
Nakon čitanja ove teme drago mi je da je moj C4 Coupe, i da je 1.6.

A što se tiče stepanja volana iznad 120 km/h probaj pregledati/promjeniti diskove, mene je to znalo zezati jer su se s vremenom izvitoperili. a isto sam imao nove felge, nove gume, napravljen špur, i stepalo mi na većim brzinama.

Evo neki dan na autoputu 160 km/h miran volan ko vurica ;-)
 

bootpro

New member
Auto ima originalnih 75 000km, prvi smo vlasnici, a kvalitetno održavanje je neupitno.

Što se tiče mjenjača, on se može stavit u istu košaru sa osjećajem na upravljaču- labavo i bez povratnih informacija, ali to ne smatram lošom stranom auta jer to obilježje svakog citroena, reklo bi se napravljeno s namjerom da što manje zamara vozača.

Ma bio bi licemjer i nerealan kad bi očekivao da se u 9 godina ništa ne pokvari na autu, možda više frustrira što citroen sustavno zanemaruje neke stvari pa će npr, na svakom C4 5 vrata popucat kablovi za stražnja svjetla-jednostavno su prenategnuti i neadekvatno izolirani pa ih rub karoserije s vremenom prereže.
Ja sam gledao i iskustva na stranim forumima i svagdje ista stvar - brtva glave, kondenzacija, kablovi u gepeku i podizači stakala.
Niti jednu stvar citroen nije pokušao riješiti opozivom i sl.

Nije citroen jedini auto u obitelji, mogo bi povući direktnu usporedbu sa drugim proizvođačima, ali bolje ne, takve teme nikad ne idu u dobrom smjeru.:D

BTW, još uvijek neznam di je završio komad plastike iz termostata, jer prilikom demotaže ga nismo našli.
Dal je ispao van prije nego je pustio tekućinu, dal je pumpa to povukla negdje u sistem, nezz, možda nikad ne saznam, haha!!

da ne bude samo pljuvačina po 1.4 motoru, još nisam provozao benzinca koji tako malo troši u gradu i tako mirno i tiho radi, to skidam kapu, divota!
 

deda

New member
Slabo ti to voziš,ili tko već.Da si napravio barem duplo više km u tom periodu nebi se ništa stiglo pokvarit.
Ovo nije za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija,auti koji se nemilosrdno i puno koriste,ne stignu se kvariti,jer upravo su i zato napravljeni.Prema statistici,a ona je neumoljiva i nepobitna,najviše auta je na popravku koji se malo koriste i više stoje nego voze,a po prijeđenim km koje si naveo u 9 god,auto uglavnom stoji.
Kada se lova održavanja podijeli sa brojem prijeđenih km,onda je takvo korištenje auta izuzetno skupo i neisplativo.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Deda, svaka ti je reč na mijestu..
To sam doživio isto na vlastitoj koži..
Evo četvrti sam dan na Krku i dva puta sam ga več opkružil s autom, neznam u kojem mjestu nisam bil, tjerao ga ko vrak svoju majku, obrtaji svako malo preko 4-5 iljade..
A kad vidim onog čeha sa BMW 2012g u apartmanu iznad mene, 2 tjedna je već tu, auto mu pokriven ne taknut, i čuje mene kak je ljepo u Baškoj i ide palit auto da zapiči s Malinske do baške i auto trokira, nemože da krene.. :D:D eto ti tvoj bewariše motor werke :D:D
 

markan1000

Well-known member
je li itko ikad sa 100% sigurnosti dokučio zašto se c4 i I i II tresu na brzinama od cca 125-135 km/h, a ispod i iznad toga mirni ko bubice?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Možda su poluosovine loše balansirane, ili uopšte nisu..
Trebal bi si netko leči ispod auta i primiti se čvrsto za vilice rukama a nogama omotat oko auspuha, pa isprobat na 130kmh da on vidi dali poluosovine igraju neki ples :D:D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Malinske
Tamo mi živi sestrična možda svratim u nedelju na kratko. pa te možda i potražim ako ništa drugo da ti auto stavim na klocne:D

je li itko ikad sa 100% sigurnosti dokučio zašto se c4 i I i II tresu na brzinama od cca 125-135 km/h, a ispod i iznad toga mirni ko bubice?
Moj ne trese to se češće dešavalo na c4-1 dok na C4-II je to rjetka pojava i kod večine ljudi su ti bile u pitanju gume pa felne.:grin:
http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-119/volan-trese-na-brzini-izmedu-115-i-135-140km-h-743/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-119/trese-se-volan-na-120-a-4885/
 

mariola

Active member
Moj je 2007.god. C4 2.0 hdi i ne trese se nit mrvicu na bilo kojoj brzini stovise i prek 180kmh je miran ko bubica...dakle, sve ovisi od auta do auta valda.
Zatrese jedino kad ga 'ladnog upalis 😂😂
 
Na vrh