OK.čovjek je ljut kada baš njega sve snađe,ali to je normalna stvar i treba uvjek biti spreman,pa ako se niš ne događa,super.Auto proizvode ljudi,a ljudi griješe,u konstrukciji,tehnologiji,nemar,inat,itd.
Dijelove,brtve,šarafe,plastike rade tvornice koje nemaju veze sa tvornicom automobila i prvenstveno je na njima kako što naprave,a čije dijelove ćeš dobiti u određenoj marki i modelu vozila ionako ne možeš utjecati i potpuno je sveledno koju marku auta kupiš,uvjek dobiješ manje više istu stvar.
Pitaj servise koji rade i druge marke automobila,pa ćeš čuti kakve sve nebuloze dolaze od tkz razvikanih marki,koje se "ne kvare" i čije ime ima imiđ vrhunske kvalitete,a što je imiđ veči,veči su i troškovi.
Imao sam nekada stojadina koji je u 7 god.napravio 120 000km,na kojem nisam ni prst nikada trebao metnut,mjenjao sam samo diskove,akumulator i gume,ostalo samo redovni servis,dok su drugi skupljali dijelove po cesti.Èak nigdje nije imao trunke hrđe,a vozio se svaki dan bez stanke.
Kažeš da brtve glave redovno odlazena tim motorima,naravno ako samo zbrojiš aute kojima se to dogodili,ali na ukupan broj auta na cesti i zbroju kojima se to nikada nije dogodilo,to je zanemarivo.Normalno da u radionu dolaze samo oni koji imaju kvar i onda ispadne fama da nešto ne valja sa svima.