1.4 16V - trošio mi 8lKoliko vam s druge strane troše plinaši? Je li nerealno u ovim mojim okolnostima računati na potrošnju od 8,5l plina kod 1.6 16V motora? (inače, vozim po 65km u komadu)
60 lJoš jedno pitanje... koliki toroidalni spremnik plina stane na mjesto rezervne gume kod C4?
Ja sam prešao 80 000 km sa plinom i same pohvale (Lovatto sistem, nikad problem sa diznama).Kakvi su uopće benzinci u kombinaciji s plinom?
Off Topic: (molim moderatora da ne briše, daje uvid u to što očekujem od "novog" auta )A zašto ti onda treba drugi auto? jel ti je ovaj Clio premali ili nije tvoj, il ti se zamjerio ?
pa reci mi kolliko se to brzo voziš da ti tako malo troši,meni na otvorenoj cesti ne može pasti ispod 7,5.....:meh:bok ekipa!
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
tako da,ja se vozim 150/160km na sat,dosao iz Splita i isao za Vukovar i varira potrosnja 7,5l do 7,8l.....suho vrijeme, C5 2.0Hdi 100KW 114km/h 4.5L/100km Šentilj-Graz.
ima zupcasti remen ali bregaste su povezane lancem koji nije lose zamijenit kad i zupcasti remen preventivno...Kakva su iskustva sa 1.6HDi, poosebno me zanima ona verzija od 66kW?
Kakvi su intervali održavanja (svakih koliko km, koje ulje i koliko vas dođe prosječan servis)?
Svakih koliko je veliki servis tj. zamjena remenja (nema lanac koliko ja znam?)?
BTW, gdje u ZG odvesti C4 (ako nadjem neki koji mi je zanimljiv) na pregled u subotu? Ne mogu radnim danom nikako :-/ Dosta mogu vidjet i sam, ali da se barem auto podigne, spoji na komp i da ga pogleda netko sa iskustvom
ozbiljno ROFLbok ekipa!
Dakle...ja sam ponosan vlasnik citroena kupe-a HDI VTS-a kojeg kolega želi kupiti
Inače sam član foruma french-cars.forum, tamo sam registriran već 4 godine. I eto danas sam slučajno naletio na ovaj forum (iskreno nisam niti znao da postoji) i naletim na to da netko piše nešto o mom autu he he.
Dakle, ako ikoga išta zanima o autu, neka pita mene. Može upitati i kolege s drugih foruma jer je jedan kolega išao pregledavati po broju šasije u citroenu što je mijenjano i ustanovio- da apsolutno nisam ništa lagao u vezi svojih navoda:whistling:
dakle...:angel:
dakle i da ja malo napišem o HDi motorima pogotovo o 1.6 HDi i 2.0 HDi.
Dakle, servisni interval kod 2.0 motora je svakih 30.000 km ili 2 g, a kod 1.6 HDi je 20.000 km ili 1 g.
Servisi za 2.0 dođu cca 1.500 kn s PDV. Ja sam ga servisirao svakih godinu dana pošto sam takvu kilometražu i radio.
Koliko znam, a znam...više su bili kvarljivi 1.6 HDi motori ( i u fordu) a 2.0 je nepoderiv, naravno, ukoliko je pažljivo vožen kako bi i trebao biti svaki dizel.
Potrošnja 2.0 se krće od 7,6 L u gradu, 5,5 otvoreno i kombinirano 6,3 L.
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
Najbolji servis u zg(po meni) je CIB commerce, a potom Automehanika. Bila je dobra Peba dok nije propala...(pozdrav Sportivi hehe).
Remenje na 2.0 HDi modelima se mijenja na 160.000 km i nikako ranije, jer stvarno nije potrebno. Remenje je kvalitetno i izdrži i više od 180 km. Naravno, ukoliko je dizel vožen kako treba.
Slabo on to tera!pa reci mi kolliko se to brzo voziš da ti tako malo troši,meni na otvorenoj cesti ne može pasti ispod 7,5.....:meh:
Taj Peugeot 307 je za klasu ispod auto po svemu od C4. Jednostavno to je tako.. Nije baš istina da je sve isto, jer nije, jer se taj P počeo proizvoditi 2002, a C4 2005- to se vidi po kvaliteti korištenih materijala.... uzeo sam Peugeot 307 1.6HDi 90KS, znači isti motor, isti koncern... samo drugi auto. Auto je proizvodnja 12mj. 2005. , ima 82k km i u izvrsnom je stanju.
B Link je uzeo onog crnog 2.0 HDi 2005.g. i.........problemi...heheheinace... nema B-linka da kaze jel slozio auto...
ja sam kupio sa 19000 km sad imam 27000....B Link je uzeo onog crnog 2.0 HDi 2005.g. i.........problemi...hehehe
već nešto piše da se auto guši ovo ono- može biti ili konstantno loše gorivo ili ulje ili tko zna..
ugl..jbg bad luck
ja takvih problema nikada nisam imao sa svojim autom.
A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
To je kao da ja velim: joj, nisam našao super zgodnu plavušu, koja je još i pametna i koja nema dečka i koja čeka samo na mene...a baš sam mislio da budem
nije ni čudo da ti tak puno troši kad se uopće još nije niti razradio:angel:ja sam kupio sa 19000 km sad imam 27000....
Ne znam kako se uvijek uspije neke stvari shvatit na ovakav način. Èinjenica je da se nađe i HDi-ja sam manjom kilometražom... neki ljudi kupe jer misle da će radit više, pa ne rade... neki rade par godina, pa im se iz raznih razloga smanji dnevna kilometraža... pa zašto ne bi onda kupio onog koji je manje istrošen? Znam da ni 150k km na otvorenom nije velika kilometraža (imam Clio dci sa 229t km), ali to ne znači da sam tupav pa da mislim da se dizel kupuje da bi stajao doma na parkingu (iako, ruku na srce, nađe se i takvih, ali se rijetko prodaju).A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
Smeće? Pa stekao sam dojam da si ga dobro pregledao prije nek si ga uzeo.osjećam se napadnutim od strane člana Citroen zajednice što sam uzeo "to smeće od Puga"