JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Budući da sam se i ja namjerio kupiti C4, a radim cca 40-45k km godišnje (min. 130km dnevno) pitam se da li je i koliko HDi povoljniji u eksploataciji od npr. 1.6 16V+plin?
Ima li neki od spomenutih izraženijih mana pa da je rizičnija? Gledam aute za cca. 7k evrića? Èini mi se da je tu na forumu neki općeniti konsenzus da je bolje uzeti 1.6 HDi od bilo kojeg benzinca? Kakvi su uopće benzinci u kombinaciji s plinom?

Zanima me i kolika je konkretno potrošnja 1.6 HDi modela na otvorenom? (npr. vožnja u slavoniji, meni se potrošnja na mojim sadašnjim relacijama sa sadašnjim Cliom dci kreće oko 4,3l/100km, otprilike isto kao kad se vozim slavonijom..ova brojka nije lovačka priča, kad se vozim okolicom Ri potrošnja mi je oko 5l :) ).

Koliko vam s druge strane troše plinaši? Je li nerealno u ovim mojim okolnostima računati na potrošnju od 8,5l plina kod 1.6 16V motora? (inače, vozim po 65km u komadu)

Imam puno pitanja, ne znam uopće da li mi itko može dati odgovor na njih :)

P.S. Još jedno pitanje... koliki toroidalni spremnik plina stane na mjesto rezervne gume kod C4?
 
Posljednje uređivanje:

Damaj

Active member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Koliko vam s druge strane troše plinaši? Je li nerealno u ovim mojim okolnostima računati na potrošnju od 8,5l plina kod 1.6 16V motora? (inače, vozim po 65km u komadu)
1.4 16V - trošio mi 8l

Još jedno pitanje... koliki toroidalni spremnik plina stane na mjesto rezervne gume kod C4?
60 l

Kakvi su uopće benzinci u kombinaciji s plinom?
Ja sam prešao 80 000 km sa plinom i same pohvale (Lovatto sistem, nikad problem sa diznama).
 

JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

A zašto ti onda treba drugi auto? jel ti je ovaj Clio premali ili nije tvoj, il ti se zamjerio ?:(
Off Topic: (molim moderatora da ne briše, daje uvid u to što očekujem od "novog" auta :) )

Ma kakvi, ni najmanje mi se nije zamjerio. Inače je Clio od staraca, ali su mi ga prepustili nedavno kad je mama otišla u mirovinu. Bolja polovica je dobila posao 35km od mjesta gdje živimo, a kako ona nema auto Clio bi dao njoj, a meni bi uzeli nešto iz kompaktne klase.

Inače Clio ima 227t km (od toga je mojih barem 180t km :D ). Nema klime, nema ničega od opreme osim štedljivog motora (1.5 dci 65KS) i serva :)
Većinu ozbiljnijih i napornijih problema Clio je imao između 130 i 150t km i onda je jednostavno prestao zafrkavat' :)
Od "kvarova" što se sjećam:
- dva puta zamijenjena remenica alternatora (oba puta zajedno sa zamjenom garniture remena)
- turbina čišćena na cca. 137t km (zapek'o se blow-off, nije me ostavio na cesti, dovukao sa pola snage do majstora)
- zamijenjen EGR na cca. 145t km
- između 125 i 140t km zamijenjeni prednji i zadnji ležajevi
- na 150k km zamijenjeni diskovi
- dva puta mijenjani lijevi i desni krajnik spone (zadnji put na 150k km)
- zamijenjen nosač mjenjača, po sjećanju na negdje oko 145t km
- zamijenjen jedan nosač stražnjeg lonca, stvarno se ne sjećam točno kada
- na cca. 180t km zamijenjene stražnje kočnice tj. pakne i kočioni cilindri.

Od sitnarija negdje "u procesu" zamijenjeno :
- prekidač za sva 4 žmigavca,
- mehanizam za otvaranje haube (pukla neka plastika na -10°C u Slavoniji),
- ručica za otvaranje vozačkog stakla
- dva puta osvjetljenje stražnje tablice (dosta je izloženo kiši i soli pa ga uništi korozija)
- nedavno je blokirao suvozački naslon za glavu, zamijenjene nekakve plastike u sicu
- izmijenjeno hrpa žarulja kratkog svjetla, nekoliko garnitura prednjih brisača i dva stražnja.

Ostalo samo redoviti servis svakih 15t km, znači zamjena raznih ulja i filtera po planu održavanja i dvije izmjene remenja. Kvačilo je još original, amortizeri original (auto je malo "omekšao", ali još ne pliva i na testiranju su rekli da su još ok). I za sve postoji dokumentacija kad je rađeno tj. računi :D

Prosječna potrošnja se većinu vremena kretala oko 5l/100km, u ZG mi je išao do nekih 6,5l , po istarskom ipsilonu padne i do 4l.

On Topic:

Eto, od C4 očekujem da bude na razini gore navedenog i bio bih zadovoljan. Kad ovako nabrojim izgleda da se Clio puno kvario, ali stvarno nije... sav trošak održavanja je ionako višestruko apsorbiran vrlo niskim troškovima goriva. I ipak je izdržao 227t km bez ozbiljnijih problema...
 

JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Kakva su iskustva sa 1.6HDi, poosebno me zanima ona verzija od 66kW?
Kakvi su intervali održavanja (svakih koliko km, koje ulje i koliko vas dođe prosječan servis)?
Svakih koliko je veliki servis tj. zamjena remenja (nema lanac koliko ja znam?)?

BTW, gdje u ZG odvesti C4 (ako nadjem neki koji mi je zanimljiv) na pregled u subotu? Ne mogu radnim danom nikako :-/ Dosta mogu vidjet i sam, ali da se barem auto podigne, spoji na komp i da ga pogleda netko sa iskustvom
 

sharky07

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

bok ekipa!
Dakle...ja sam ponosan vlasnik citroena kupe-a HDI VTS-a kojeg kolega želi kupiti :)
Inače sam član foruma french-cars.forum, tamo sam registriran već 4 godine. I eto danas sam slučajno naletio na ovaj forum (iskreno nisam niti znao da postoji) i naletim na to da netko piše nešto o mom autu he he.
Dakle, ako ikoga išta zanima o autu, neka pita mene. Može upitati i kolege s drugih foruma jer je jedan kolega išao pregledavati po broju šasije u citroenu što je mijenjano i ustanovio- da apsolutno nisam ništa lagao u vezi svojih navoda:whistling:
dakle...:angel:

dakle i da ja malo napišem o HDi motorima pogotovo o 1.6 HDi i 2.0 HDi.
Dakle, servisni interval kod 2.0 motora je svakih 30.000 km ili 2 g, a kod 1.6 HDi je 20.000 km ili 1 g.
Servisi za 2.0 dođu cca 1.500 kn s PDV. Ja sam ga servisirao svakih godinu dana pošto sam takvu kilometražu i radio.
Koliko znam, a znam...više su bili kvarljivi 1.6 HDi motori ( i u fordu) a 2.0 je nepoderiv, naravno, ukoliko je pažljivo vožen kako bi i trebao biti svaki dizel.
Potrošnja 2.0 se krće od 7,6 L u gradu, 5,5 otvoreno i kombinirano 6,3 L.
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
Najbolji servis u zg(po meni) je CIB commerce, a potom Automehanika. Bila je dobra Peba dok nije propala...(pozdrav Sportivi hehe).

Remenje na 2.0 HDi modelima se mijenja na 160.000 km i nikako ranije, jer stvarno nije potrebno. Remenje je kvalitetno i izdrži i više od 180 km. Naravno, ukoliko je dizel vožen kako treba.
 

karlito

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

bok ekipa!

Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
pa reci mi kolliko se to brzo voziš da ti tako malo troši,meni na otvorenoj cesti ne može pasti ispod 7,5.....:meh:
 

Konrad

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Kakva su iskustva sa 1.6HDi, poosebno me zanima ona verzija od 66kW?
Kakvi su intervali održavanja (svakih koliko km, koje ulje i koliko vas dođe prosječan servis)?
Svakih koliko je veliki servis tj. zamjena remenja (nema lanac koliko ja znam?)?

BTW, gdje u ZG odvesti C4 (ako nadjem neki koji mi je zanimljiv) na pregled u subotu? Ne mogu radnim danom nikako :-/ Dosta mogu vidjet i sam, ali da se barem auto podigne, spoji na komp i da ga pogleda netko sa iskustvom
ima zupcasti remen ali bregaste su povezane lancem koji nije lose zamijenit kad i zupcasti remen preventivno...
za pregled se javi u najblizi servis...

bok ekipa!
Dakle...ja sam ponosan vlasnik citroena kupe-a HDI VTS-a kojeg kolega želi kupiti :)
Inače sam član foruma french-cars.forum, tamo sam registriran već 4 godine. I eto danas sam slučajno naletio na ovaj forum (iskreno nisam niti znao da postoji) i naletim na to da netko piše nešto o mom autu he he.
Dakle, ako ikoga išta zanima o autu, neka pita mene. Može upitati i kolege s drugih foruma jer je jedan kolega išao pregledavati po broju šasije u citroenu što je mijenjano i ustanovio- da apsolutno nisam ništa lagao u vezi svojih navoda:whistling:
dakle...:angel:

dakle i da ja malo napišem o HDi motorima pogotovo o 1.6 HDi i 2.0 HDi.
Dakle, servisni interval kod 2.0 motora je svakih 30.000 km ili 2 g, a kod 1.6 HDi je 20.000 km ili 1 g.
Servisi za 2.0 dođu cca 1.500 kn s PDV. Ja sam ga servisirao svakih godinu dana pošto sam takvu kilometražu i radio.
Koliko znam, a znam...više su bili kvarljivi 1.6 HDi motori ( i u fordu) a 2.0 je nepoderiv, naravno, ukoliko je pažljivo vožen kako bi i trebao biti svaki dizel.
Potrošnja 2.0 se krće od 7,6 L u gradu, 5,5 otvoreno i kombinirano 6,3 L.
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
Najbolji servis u zg(po meni) je CIB commerce, a potom Automehanika. Bila je dobra Peba dok nije propala...(pozdrav Sportivi hehe).

Remenje na 2.0 HDi modelima se mijenja na 160.000 km i nikako ranije, jer stvarno nije potrebno. Remenje je kvalitetno i izdrži i više od 180 km. Naravno, ukoliko je dizel vožen kako treba.
ozbiljno ROFL
 

sharky07

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

hm, na autocesti sam se vozio od 130 do 150 a po Slo sam se vozio 80 km/h izvan naselja.
Evo, sada već imam 4 dana gradske vožnje i napravio sam 470 km a nisam potrošio niti pola rezervoara.
Vozim se normalno (bar ja tako mislim) dakle jako brzo ubrzava do ograničenja i onda ga tako održavam u najvišem stupnju u kojem ne cuka.
Kada kočim, pokušavam kočiti s motorom ali ne u okretajima višim od 2900, ako me razumiješ.
 

JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Evo da se javim...nisam našao C4 HDi sa 5 vrata i (dovoljno) malom kilometražom, a već mi je bilo pomalo hitno uzeti auto... uzeo sam Peugeot 307 1.6HDi 90KS, znači isti motor, isti koncern... samo drugi auto. Auto je proizvodnja 12mj. 2005. , ima 82k km i u izvrsnom je stanju.


Nadam se da ne bogohulim spominjući Pug na ovom forumu :D
 

sharky07

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

... uzeo sam Peugeot 307 1.6HDi 90KS, znači isti motor, isti koncern... samo drugi auto. Auto je proizvodnja 12mj. 2005. , ima 82k km i u izvrsnom je stanju.
Taj Peugeot 307 je za klasu ispod auto po svemu od C4. Jednostavno to je tako.. Nije baš istina da je sve isto, jer nije, jer se taj P počeo proizvoditi 2002, a C4 2005- to se vidi po kvaliteti korištenih materijala.
Ja sam prije imao P307 HDi 90 KS koji mi je trošio jednako koliko mi sada troši C4 HDi 136 KS..
sretno
 

sharky07

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

inace... nema B-linka da kaze jel slozio auto...
B Link je uzeo onog crnog 2.0 HDi 2005.g. i.........problemi...hehehe
već nešto piše da se auto guši ovo ono- može biti ili konstantno loše gorivo ili ulje ili tko zna..
ugl..jbg :) bad luck
ja takvih problema nikada nisam imao sa svojim autom.

A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
To je kao da ja velim: joj, nisam našao super zgodnu plavušu, koja je još i pametna i koja nema dečka i koja čeka samo na mene...a baš sam mislio da budem :D
 

karlito

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

B Link je uzeo onog crnog 2.0 HDi 2005.g. i.........problemi...hehehe
već nešto piše da se auto guši ovo ono- može biti ili konstantno loše gorivo ili ulje ili tko zna..
ugl..jbg :) bad luck
ja takvih problema nikada nisam imao sa svojim autom.

A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
To je kao da ja velim: joj, nisam našao super zgodnu plavušu, koja je još i pametna i koja nema dečka i koja čeka samo na mene...a baš sam mislio da budem :D
ja sam kupio sa 19000 km sad imam 27000....:cool:
 

JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
Ne znam kako se uvijek uspije neke stvari shvatit na ovakav način. Èinjenica je da se nađe i HDi-ja sam manjom kilometražom... neki ljudi kupe jer misle da će radit više, pa ne rade... neki rade par godina, pa im se iz raznih razloga smanji dnevna kilometraža... pa zašto ne bi onda kupio onog koji je manje istrošen? Znam da ni 150k km na otvorenom nije velika kilometraža (imam Clio dci sa 229t km), ali to ne znači da sam tupav pa da mislim da se dizel kupuje da bi stajao doma na parkingu (iako, ruku na srce, nađe se i takvih, ali se rijetko prodaju).

Budući da sam u situaciji da ću raditi 40-50k km godišnje, nije mi baš svejedno je li 80 ili 200t km... volio bih ipak vozit taj auto 2-3 godine.

Što se tiče C4, znam da je modernija konstrukcija tj. noviji model... da sam imao još mjesec dana, možda bi i tražio dalje. Ali nisam. Situacija je takva da se do sljedećeg tjedna trebao naći drugi auto, pa kad sam našao jedan u ovako dobrom stanju, a koji mi odgovara po svemu (potrošnja, prostranost, udobrnost, oprema, održavanje)... uzeo sam...osjećam se napadnutim od strane člana Citroen zajednice što sam uzeo "to smeće od Puga" :D
 

Marko

Well-known member
Re: Kupnja rabljenog HDI

osjećam se napadnutim od strane člana Citroen zajednice što sam uzeo "to smeće od Puga"
Smeće? Pa stekao sam dojam da si ga dobro pregledao prije nek si ga uzeo.

A kaj se kilometraže tiče - svašta se može naći samo je pitanje kak i sam veliš koliko vremena imaš da dovoljno dugo tražiš. Znate da imate ljude koji su "tada" kupovali dizele jer rade veliku godišnju kilometražu i zato jer je eurodizel bio ajmo reć značajno jeftiniji - pa kao ono štedi se... Danas je već drugačija situacija...
 

sharky07

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Ja nisam rekao da je auto smeće. To si ti rekao. Sorry ako si se osjetio napadnutim, ali nisam te napadao:whistling:
Ako misliš da ćeš auto vozit dvije tri godine- onda nisi pogriješio što si kupio Pug-a jer da si kupio npr Aurisa njega bi vozio bar 6-7 godina :grin:
opet jedna moja nesnosna šala, priznajem, evo neću više:grin:

A jel postoje tu moderatori na forumu? Ovu temu bih ja zatvorio jer se prvotno radilo o kupnjua jednog od HDI-a i čovjek je riješio auto.
Sada se počelo puno oftopičariti, ili mi se samo čini :cool:
 
Na vrh