JC Denton

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

Smeće? Pa stekao sam dojam da si ga dobro pregledao prije nek si ga uzeo.
Ma auto je u izvrsnom stanju. Ima par sitnijih problema (koji nisu bitni za funkciju i ispravnost vozila, ali sam ja picajzla pa ću i to riješiti)

A taj dio koji si ti citirao ide zajedno sa onim ":D"... što samo hoće reći da osjećam pomalo "fanboy-evski" prijezir prema Pugu općenito, a ovo da se osjećam napadnuto je više onako u polu-zajebanciji... pa da se ne bi ja još opterećivao jel vama paše ili ne moj odabir :D

Možemo bacit okladu koliko će Pug izdržat bez raspada vitalnih komponenti :D :cool:

Uglavnom, slažem se da smo offtopic i ne bi trebali nastavit. Over and out, vidimo se na cesti ;)
 

B-Link

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

B Link je uzeo onog crnog 2.0 HDi 2005.g. i.........problemi...hehehe
već nešto piše da se auto guši ovo ono- može biti ili konstantno loše gorivo ili ulje ili tko zna..
ugl..jbg :) bad luck
ja takvih problema nikada nisam imao sa svojim autom.

A onaj post sa: citiram: "nisam našao HDi sa dovoljno malom kilometražom" kaj ljudi misle da se Hdi kupuje radi tak..šminke i manje kilometraže ili zato što stvarno radiš dosta km i jednostavno ti treba dizel. Neke ljude fakat ne razumijem.
To je kao da ja velim: joj, nisam našao super zgodnu plavušu, koja je još i pametna i koja nema dečka i koja čeka samo na mene...a baš sam mislio da budem :D
Ne, nemam nikakvih problema, samo je trebalo staviti aditiv za FAP filter... i ne, nije bad luck, prezadovoljan sam s autom, tak da...
 

dejan

New member
Koji HDI za autocestu?!

Nekaj bu treba za avtoban kupit gledal sam c4 hdi motore. Moj izbor bi bil 2.0hdi 136konja sam kaj kaj je mali izbor, tak da 1.6 hdi sam koju verziju, 90 ili 110 konjiča. 90 konjsi mi je bolji kaj nema fap filter, obična kuplinga...kak je sa turbinom, bral sam da eni imaju več 3 turbo:eek: kak je sa šobama i pumpom?
 

dejan

New member
Re: Koji HDI za autocestu?!

Ne, polovni. Kak vidim ima 90 konjski obično kuplungo.Gledam tak da nema nekih extra dragih djela.
 

Paladin

Member
Kupovina dizelskog C4 HDi

Pozdrav svima, drago mi je što sam našao ovaj forum :)

Kupujem prvi auto pa se jako slabo razumijem u sve, gledao sma više modela ali za oko mi je generalno zapao Citroen C4 a među njima jedan sa 1.6 HDi motorom sa 110 KS, 2006. godište, prešao 135.000 km. Ono što me zanima je da li je to velika kilometraža za taj motor i auto? Šta mogu očekivati? Po sajtovima za prodaju ostali su prešli još i više. Ovaj je prvo vožen u Švicarskoj nekih 70.000 km a ostalo ovde i to dobrim dijelom na autoputu (mlad porodični čovjek, radi u Sloveniji pa vozi ženu i malu djecu tamo a ovde dolaze povremeno). Kaže da je urađen veliki servis (šta god to bilo) na 112.000 km i da sam što se toga tiče miran narednih 80.000 km, i da je redovno servisirao ostalo (filtri, ulje) a računam da jeste pošto vozi ženu i malu djecu, ne djeluje mi kao neki klipan koji divlja sa autom.

Kako se pokazao taj Citroenov 1.6 HDi motor? Po onome što sam ja tu i tamo načuo to je prilično dobar motor, ali mene prije svega zanima izdržljivost kao i generalno stanje sa C4 po pitanju poznatih kvarova i ostalo? Vidio sam da se prodaju neki koji su prešli i preko 280.000 km sa ovim 1.6 HDi. Ja neću voziti puno jer tek treba da se uhodavam u samu vožnju, da stičem praksu, pa neću nabiti veliku svoju kilometražu, bar za početak. Nadam se da je C4 fin za početnika :), što se tiče same vožnje i osjećaja u vožnji, mada sam na nekim testovima čitao da ima neprecizan mjenjač a i volan, mada drugi kažu da je sve super. Kako stvari stoje po tim pitanjima?

Koliko se može na servisu prije eventualne kupovine vidjeti oko stanja motora i ostalog što treba pogledati? Jer valjda će oni u servisu znati šta da gledaju, ja se u to ne razumijem. Koliko sam čuo auto se spoji na kompjutere pa se uradi dijagnostika. Ili da mi vi kažete šta da im ja kažem da pogledaju?


Možda, samo možda, ću u ponudi imati još jedan C4 iz 2006. godine, isto 1.6 ali benzinac, prešao samo 27.000 km, neka žena ga vozila, skuplji oko 1000 €. Koji izabrati? Mene opet nekako više privlači ovaj HDi, nešto je jači motor, manje troši, jeftiniji je, a i ne znam zašto me još privlači ali je tako :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Kupovina dizelskog C4 HDi

Pozdrav i dobrodošel :prijatelj:

Već sam čitao ponešto o tvojoj dilemi na jednom drugom forumu :D,i mogu ti reč da si uzmeš malo vremena i malo volje, i pročitaš ovdje podforum o starom c4..ima dosta toga i puuuno informacija ;)

Na tvom mjestu,uzeo bi bez razmišljanja taj dizlo :whistling:..kilometraža nije prevelika ( ako je istinita :confused:),tj tek se pošteno razradio :D

Auto ti je najbolje provozat pa ćeš vidjet dal zadovoljava tvoja očekivanja..tu mislim na udobnost,volan,mjenjač itd

Obavezno odfurat auto u servis da ga spoje na dijagnostiku i detaljno pregledaju..

Ako nije tajna,koja je lova u igri :confused:
 

Paladin

Member
re: Kupovina dizelskog C4 HDi

Ovaj 1.6 HDi sa 135.000 km bi bio 5900 €.

Citroenov salon i servis će možda imati na prodaju taj 1.6 benzinac što je prešao 27.000 km, rekli su mi da je kupljen i održavan kod njih i sadašnji vlasnik je ponudio da oni nađu kupca, pa su mi rekli da bi on bio 7.500 €, možda 7000 € ali je dodao da mi ponudimo cijenu pa ćemo se dogovarati. Ali stvar je u tome da sam im dao svoj broj telefona da nazovu sadašnjeg vlasnika i da mu daju moj broj telefona pa da tata i ja odemo pogledati auto, i oni ga zovu ali im se ovaj ne javlja, već desetak dana, kažu da je možda u inostranstvu ili šta god. Tako da taj benzinac možda neće biti u igri.

Pored onog HDi sa 135.000 km žena od tatinog prijatelja prodaje isto C4 1.6 HDi sa 140.000 km, tako da će i on možda biti u igri.

Postoji li način da se provjeri da li je podatak o kilometraži tačan, da nije smanjena? Može li to u servisu, na dijagnostici?


Auto ti je najbolje provozat pa ćeš vidjet dal zadovoljava tvoja očekivanja..tu mislim na udobnost,volan,mjenjač itd
Da, ali ja sam dosta malo vozio pa nisam nešto previše kompetentan :confused:, sve doživim da tako više-manje treba i da se samo trebam naviknuti. Mada nedavno sam kad smo išli na more vozio malo bratovu Xsaru i nije mi se svidjelo što papučica za gas kao da zapinje sa strane, kao da ide skokovito a ne glatko i postepeno, pritisneš i imaš jedan nivo gasa a onda pritisneš još malo a ona ostaje u svom položaju pa moraš priotisnuti još malo da ona ode do sledećeg "podioka", kao da ide skokovito :), a to mi se nije svidjelo, takve stvari bih doduše i mogao da utvrdim na probnoj vožnji.

Meni auto treba najviše da se učim voziti, da se uhodavam, i da me popušta onaj početnički strah i grč :mad: koji svi početnici imaju a među njima i moji prijatelji. Ali mogu reći da mi vožnja prija, volio bih voziti više, posebno kad me prođu ovi početnički problemi. Naročito mi prija vožnja van grada jer je nama početnicima gnjavaža oko mjenjača i kvačila, uz svu onu gužvu u saobraćaju :). kako je to rekao moj instruktor "u gradu nema vožnje" i ja bih se složio sa tim, po gradu je gnjavaža, stalno kreni-koči-stani-kreni-koči-stani-..., ruku skoro da i ne dižeš sa mjenjača a nogu sa kvačila, posebno ako je gužva :). Zato sam čak mislio da ganjam neki automatik ali su mu savjetovali da je bolje da se patim sa mjenjačem i kvačilom da bih naučio dobro i ležerno voziti sa tim a kasnije da uzimam automatik ako budem želio, i to me djeluje kao dobar savjet.

Recimo na obuci sam vozio Golf 6 dizel i kretali smo samo na kvačilu, bez gasa, ali kad sam probao to na tatinom Yarisu benzincu od 1000 kubika motor se ugasio :), kasnije su mi rekli da to na benzincima baš i ne može, mada bi kao trebalo da može na jačim i novijim, da mogu krenuti samo na kvačilu. U suprotnom se mora uvježbati koliko tačno pustiti kvačilo i dati gas da to fino krene, da ne bude ništa ni premalo ni previše. Ali to je sve stvar vježbe :), i to je ono što me čeka :)

Kažu da je ovaj 1.6 HDi pojak pa se ne moraju prečesto mijenjati brzine. Na Yarisu (69 ks) na jednoj uzbrdici kad se vraćamo sa vikendice gotovo redovno moram iz treće spuštati u drugu jer ne može povući u trećoj. Sa jačim autom kažu da ne bi bilo te potrebe. Pa i na ovoj Xsari kad smo išli na more (1.4 benzinac, 75 ks) sa nama trojicom i stvarima kolega koji je veći dio puta vozio je rekao da su se često morale mijenjati brzine, češće nego što bi trebalo sa jačim motorom.
 

Paladin

Member
re: Kupovina dizelskog C4 HDi

E ovako, bio sam sa tatom u Citroen salonu, prodavac mi je rekao da prethodni vlasnik tog salona prodaje C4 2006. godište, 1.6 HDi 90 ks sa 100.000 km za 6000 €, i dao mi je broj telefona. Ovaj što sam ga gledao sa 135.000 km ima 110 konjskih snaga, a ovaj prodavac mi je rekao "ali taj ima FAP, to može da se zakomplikuje, to zaboravi".

Da li je to tako ili on to tako priča da bi mi lakše prodao ovaj sa 90 ks, jer prodaja bi išla preko njega a on valjda ima proviziju od toga? :)

Šta je FAP i da li je to problematičan dio?

Da li je taj 1.6 HDi motor sa 90 ks drugačiji od onog sa 110 ks ili je isti ali je zbog nekih dodataka iz jednog izvučeno dodatnih 20 ks? Da li ovaj sa 90 ks manje troši?


A maloprije sam sa tatom otišao pogledati C4 HDi koji vozi žena njegovog prijatelja, on je nagovara da ga proda da joj da svog Pasata (samo vozi Pasate) da bi on sebi kupio novijeg Pasata, ali njoj se ne prodaje C4 jer kaže da ga mnogo voli i da joj je puno bolji od Pasata u vožnji, startniji, agilniji, Pasat joj je kaže nekako trom (1.9 dizel) i ne bi da njega vozi. Njen C4 je 2005. godište i prešao je povelikih 185.000, ali mi djeluje da je bogat opremom, ima onaj veći displej sa navigacijom i ostalim što se već na njemu ispisuje (potrošnja, sat i drugo), mada na moje pitanje o navigaciji ona kaže da to ima ali ona se u to ne razumije i ne koristi, žena ne zna ni koliko joj troši, kaže da ne zna šta neki od onih dugmića rade :), ne zna koliko kubika ima i koliko konjskih snaga :). Ima parking senzore, ima elektronske podizače za sva 4 prozora, ne znam šta još ima ali mi djeluje bogatiji opremom. Auto je iz Belgije, oni ga kupili nakon 2-3 godine. Ona ga baš voli, kaže da je živahan, lako ga vozi, lako parkira. I kaže da joj se nikad nije kvario, da je što se toga tiče odličan, samo redovan servis i to je sve, kaže da se nije usuđivala da ga vozi preko 170 km/h. Ne prodaje joj se ali je rekla javiti ako odluče da ga prodaju.

Ali i ako bi ga prodavali...7 godina star, 185.000 km :hm: :confused:

Sutra ću nazvati ovoga što prodaje taj HDi sa 90 ks i pređenih 100.00 km pa da i njega pogledamo. Mada...moguće je da on još nije radio veliki servis, tamo su mi rekli da to košta 400 €, znači sa tim bi bio 500 € skuplji od onoga sa 110 ks što je prešao 135.000 koji je radio veliki servis na 112.000 km.

Pitao sam ih za pregled i rekli su da mogu dovesti bilo koji da ga pregledaju u servisu, pregled i dijagnostika je 20 €. Rekao mi je da ne mogu da pogledaju da li je kilometraža stvarna ili smanjivana :(. Pitao me je "a jesi li siguran da je taj prešao 135.000 km" :). Naravno da nisam, ali je simpatično kako želi baciti sumnju a ovamo je nahvalio taj kojeg on prodaje :)

Prodavac u Citroenu nam je kad smo polazili rekao: "nemojte uzeti benzinca".

Pričao mi je kako tih dizela imaju da su prešli 3000.000 i 400.000 kilometara.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Kupovina dizelskog C4 HDi

@paladin

Prijatelju,savjet ti je jednostavan: uzmi onog koji je u boljem stanju i očuvaniji ;)
Moraš se pomirit s tim da je kupovina polovnog auta uvjek lutrija iliti mačak u vreći :whistling:..makar je danas ista priča i s novim :D

Što se tiče dileme 90 ili 110 ks, ovaj od 90 će ti vjeruj mi,bit sasvim dovoljan..pogotovo zato jer i sam veliš da nemaš baš previše iskustva..makar konja nikad dosta :D

FAP iliti DPF filter (disel particulate filter) ti je još jedno od eko sranja i mogučih potencijalnih problema..jer ako se začepi ( ako pretežno voziš po gradu),a ne odradiš čiščenje kad se upali lampica i ne propušeš ga da sagore nakupljene čestice u filteru,bit češ prisiljen ić na prisilnu regeneraciju,a to kooooošta !!
Znači,prodavač te i nije muljao :)..potencijalno veliki problem ako ne paziš..

I za kilometražu te nisu muljali..mogu oni provjerit ali samo za onaj period od kad je auto u BiH i ako je auto bio servisiran u ovlaštenom servisu..za onaj dio dok je bio u inozemstvu,ne..
Isto tako,možeš provjerit i u STP..al opet samo za ono vrijeme koliko je auto u BiH..

A možda čovjek ima račune i dokumentaciju za sve servise napravljene u Švici ? To bi bio dobar pokazatelj da nema muljaže..
 
Na vrh