re: Kupovina dizelskog C4 HDi
Gledao sam nekidan jedan 1.6 HDi 90. Nisam vozio, samo sam sjedio u njemu, možda odem ponovo pa ga i provozam. Ne znam šta da kažem, ne znam koliko bi auto staro skoro šest godina trebalo biti očuvano unutra, volio bih da je očuvaniji ali možda ne bi ni mogao biti puno očuvaniji
. Prešao je samo 108.000 km što je najmanje od onih koje sam našao, vozila ga je žena. Nije rađen veliki servis. Nije mi se svidjelo što ima bijela sjedala. Evo slika:
Ne znam kad sam zadnji put vidio bijela sjedala u autu, ona su podložnija prljanju, bilo je fleka na njima a mislim i da su bila malo poderana na suvozačevom mjestu.
E sad da vas pitam za mjenjač, da li je to inače tako na C4 ili nije: kad se prebaci u prvu i pustiš ruku on se pomjeri malo prema sredini, prema trećoj, a kad ubaciš u drugu on se pomjeri prema četvrtoj, ima lufta, i kad ubaciš u petu on se pomjeri prema trećoj kad pustiš ruku, dakle stalno ide prema sredini, ima lufta. Jedino u trećoj i četvrtoj ostane u svom položaju, kao i u rikvercu. Ja sam doduše čitao da C4 ima neprecizan i aljkav mjenjač, ne znam da li je ovo to ili nije. A i treba nešto veća sila da se mijenjaju brzine, nije precizan i nježan kao u Yarisu. Mada naviklo bi se na to, ali eto, to sam primjetio pa me zanima da li je i kod vas tako.
Za vikend se nadam da ću ako Bog da pogledati jedan 1.6 HDi 110 koji čini mi se ima više opreme, ima kvalitetnija sjedišta i čini mi se da su to možda Recaro sjedišta,
Evo kako izgleda unutra:
Ima i neke komande dole lijevo na volanu, ovaj koji sam gledao to nije imao, pretpostavljam da to zavisi od paketa opreme.
U čekanju vikenda a pošto je taj koji ću gledati model sa 110 KS danas sam čitao o tom "strašnom" FAP-u odnosno DPF-u. Koliko sam shvatio problem je izraženiji ako se vozi samo ili prvenstveno po gradu, jer mu treba veća i konstantna brzina da bi se filtar automatski očistio a to po gradu nije moguće. Raduje me što kada se javi poruka o tom problemu to ne znači da je stvar skroz zapušena i da treba servis nego je dovoljno tada otići na otvorenu cestu i "produvati", nakon čega poruka o zapušenju nestaje. Tako sam bar shvatio iz onoga što sam čitao. Naišao na različite opise kako se to "produva", neki kažu da treba voziti deset minuta na 3000 obrtaja iznad 80 mph a neki kažu da treba voziti iznad 60 mph. Neki kažu ako brzina u tom periodu padne ispod te neke onda treba ponoviti cijeli proces. Negdje je neko napisao da bi to "produvavanje" trebalo napraviti svakih 300 milja, to mu dođe oko 450 km.
Da li vas ima ovde sa 1.6 HDi 110 motorom da mi kažete svoja iskustva sa ovim? Da znam šta me možda čeka. Da li ste imali problema sa ovim, kako ste ih rješavali, koliko košta servisiranje FAP-a, da li izbjegavate kupovati naredno auto koje ima FAP ili ne, i sve ostalo što mi možete reći?
Neko mi je rekao da su Francuzi bolje riješili FAP od drugih, da se manje kvari.
Taj HDi 110 je prešao oko 135.000 km, urađen je veliki servis, čini mi se da ima bolju opremu, jeftiniji je.