Moj VTS :)

Ruske

Active member
ako mogu preporucit, potenze S005, ja ih imam na kupejki i PREodlicne su, suho, mokro, zavoji...
razmisljam uskoro i ja staviti zimulje, vrijeme je odjednom postalo zimovito zesce...
 

Cutac

Prèkaroš
Imao sam S001 na VTS i bile su izvrsne. A za Potenzu Sport same riječi hvale i iskreno ih jedva čekam probati.
A mjerio sam zimske, prednje na 7.5mm, zadnje na 8mm, ali ne znam jel još prerano, da ne bi jako zatoplilo.
 

Ruske

Active member
gledao sam prognozu za rijeku, ako ti ista znaci, do kraja godine nece biti preko 16-17 i to svega par dana, kaze accuweather
 

Cutac

Prèkaroš
Ostat ću na ljetnima još neko vrijeme.

Evo potrošnja jučer C4, danas VTS, sličan, ako ne isti, režim vožnje.

1634134138135.png
1634134147143.png



E, a kad sam ga zapakirao u garažu nazad, sam digao haubu da malo pogledam što ima novo.
Sve super, antifriz na mjestu i skroz bistar, razina ulja kakva je i inače, motor suh, no ispod čepa je nešto mutno. Nije nikakva masna gvalja, izgleda i normalno je tečno kao motorno ulje, no čudne je neke sive boje. Ne mogu se nikako sjetiti jel inače tako bilo, da nije možda radi MoS2 aditiva. Kondenzacija ne bi trebala biti jer je taman ugašen nakon duge vožnje.
Koji je to vrag?


Znači nije "majoneza", nego je ulje čudne boje.

1634134176052.png
1634134186581.png
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
da nije možda radi MoS2 aditiva.
Mislim da si si sam dao odgovor, evo i rečenice sa stranice LMa o promjeni boje ulja:

This is because motor oil has molybdenum disulfide added to it. This anthracite-coloured additive superimposes on the "normal" colour of the oil.
 

Cutac

Prèkaroš
Danas pod ispod plastika pregledan, sve dobro po pitanju hrđe, bilo je na dvije rupe za odvod malo, to sam riješio.
Zadnji most je još uvijek prekriven površinskom, budem ga sad koji dan navezao na rampe i očetkao i premazao konverterom, ali ću svakako vidjeti kako realizirati restauraciju na proljeće.

konaroast konaroast zaboravio sam ti odgovoriti, most za VTS je drugačiji jer ima veći promjer stabilizatora (anti-roll bar) od običnih. Iako bi po mjerama onaj sa 2.0 HDI trebao biti isti, no po kataloškom nije.

Sprijeda sam očistio mulde i kanale za odvodnju i sve pošpricao silikonskim sprejem, spremno za jesen.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije problem to, problem je skinuti ga. Ne radi mi se to na dvorištu jer mi se ne leži ispod auta na podupiračima, a nijedan meho neće svjesno blokirati dizalicu autom koji nema kotače.
 

toma

Active member
Nije problem to, problem je skinuti ga. Ne radi mi se to na dvorištu jer mi se ne leži ispod auta na podupiračima, a nijedan meho neće svjesno blokirati dizalicu autom koji nema kotače.
kad nemaš pravog mehaničara :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
Naručen Dayco set zupčastog, remen ojačan kevlarom.
Čim majstor kaže da može, idem. Ovaj je iz 2015. ili 2016. iz ovlaštenog i ne vjerujem mu jer su diskovi iz ovlaštenog bili loši. Iako se tješim da ovlašteni ne bi ugrađivao zupčasti koji puca nakon 50 tisuća kilometara vožnje.
 

Ruske

Active member
nadam se da nece bit problema s daycom, imao sam negativna iskustva
ja sad sve vise naginjem oem dijelovima, nazalost nakon niti 6000km od kad sam zamjenio remenicu radilice, pocela je vrtit u 8icu, pa sam narucio oem jbg...
 

Cutac

Prèkaroš
Stres da možda imam Eurorepar remen koji neće doživjeti zamjenu za dva tjedna je na kratko nestao jer ga je zamijenila ****da sa termo plehom grane.
Rondao je otkad imam auto, pa sam ubacio oprugu, pa je bilo dobro, pa je opruga ispala, pa sam stavio podlošku umjesto opruge, pa je bilo dobro, pa je počelo puno tiše rondati. E sad, pretpostavio sam da se vijak otpustio pa je pleh imao lufta. Ali ****ina, vijak je skroz ispao.
I aj ti nađi u tri popodne u Sisku M6 vijak duljine ravno 16mm. Jer kraći ne dohvati, a radi dizajna matice, dulji ne prolazi.
I ko za vraga uspio ga pronaći u četvrtoj trgovini, ubacio ispod sigurnosnu podlošku, pa ćemo vidjeti hoće li opet ispadati.

Ako opet ispadne ću gore navariti navojnu šipku i duplom maticom stegnuti sve.

1635261300648.png
Eto kurviša.


A ne mogu nigdje pronaći račun za zamjenu zupčastog, da vidim po kataloškom jel original PSA ili Eurorepar.
 
Na vrh