Cutac
Prèkaroš
Gledao sam to, hvala!
Nabavio sam jača i deblja crijeva koja bi trebala pasati na sve, još samo ostaje da probam staviti tvorničko crijevo bez prihvata na OCC-ov prihvat.
Drži fige
Adapteri, kompatibilnost sve aredjeno ali ne mogu naci fizički mjesto za occ, a da nista nije na knap.
:cenzura::cenzura::cenzura te grob da te :cenzura::cenzura::cenzura
Sad sam kod doktora pa da napisem...
Dakle skinuo tvornicki konektor, stavio na aftermarket crijevo i spajanje izlaza ic OCC je rijeseno. Da bih rijesio ulaz, trebam ili izbaciti akumulator ili produljiti tvornicko crijevo. Za to mi treba ovo sto imam, ali bez navoja, a to ne znam di da nabavim. Jedino da dam tokariti, ali budem ga gotovog prvo potrazio.
Znaci jako sam blizu kraju toga.
Nabavljeno i to mamu mu njegovu, sutra ocekujem OCC na autu.
Ostao sam bez titan trake na cijevi usisa jer je gumena i mislio sam da mogu nešto iskemijati i sad opet i to moram vraćati :doh:
Budem sutra, ili kad ću već raditi to, fotkao sve, ni sam ne bih imao pojma o čemu se radi ako bih samo čitao ovo
Ovo mi više dođe kao razmišljanje na glas da mogu još jednom pročitati i vidjeti na koje prepreke sam nailazio da ne previdim nešto.
Vamo mudre glave, ako itko od tih uopće čita ovo više...
Moram OCC pomaknuti na kutiju sa osiguračima, ili to ili ništa. To bi mi zahtjevalo dodatnih 80 cm crijeva. Sad, u mojoj glavi je ovakav zaključak:
Veća duljina crijeva, veći put za plin, veće hlađenje(iako jako maleno) i veći gubici, što bi dovelo do toga da bi se zapravo manje "recikliranog" zraka uvlačilo u usis i zapravo bi donijelo benefit u obliku poante OCC-a i smanjenje količine zraka koji se iz motora vodi u usis.
Jesam li u pravu?
Nabavio sam jača i deblja crijeva koja bi trebala pasati na sve, još samo ostaje da probam staviti tvorničko crijevo bez prihvata na OCC-ov prihvat.
Drži fige
Adapteri, kompatibilnost sve aredjeno ali ne mogu naci fizički mjesto za occ, a da nista nije na knap.
:cenzura::cenzura::cenzura te grob da te :cenzura::cenzura::cenzura
Sad sam kod doktora pa da napisem...
Dakle skinuo tvornicki konektor, stavio na aftermarket crijevo i spajanje izlaza ic OCC je rijeseno. Da bih rijesio ulaz, trebam ili izbaciti akumulator ili produljiti tvornicko crijevo. Za to mi treba ovo sto imam, ali bez navoja, a to ne znam di da nabavim. Jedino da dam tokariti, ali budem ga gotovog prvo potrazio.
Znaci jako sam blizu kraju toga.
Nabavljeno i to mamu mu njegovu, sutra ocekujem OCC na autu.
Ostao sam bez titan trake na cijevi usisa jer je gumena i mislio sam da mogu nešto iskemijati i sad opet i to moram vraćati :doh:
Budem sutra, ili kad ću već raditi to, fotkao sve, ni sam ne bih imao pojma o čemu se radi ako bih samo čitao ovo
Ovo mi više dođe kao razmišljanje na glas da mogu još jednom pročitati i vidjeti na koje prepreke sam nailazio da ne previdim nešto.
Vamo mudre glave, ako itko od tih uopće čita ovo više...
Moram OCC pomaknuti na kutiju sa osiguračima, ili to ili ništa. To bi mi zahtjevalo dodatnih 80 cm crijeva. Sad, u mojoj glavi je ovakav zaključak:
Veća duljina crijeva, veći put za plin, veće hlađenje(iako jako maleno) i veći gubici, što bi dovelo do toga da bi se zapravo manje "recikliranog" zraka uvlačilo u usis i zapravo bi donijelo benefit u obliku poante OCC-a i smanjenje količine zraka koji se iz motora vodi u usis.
Jesam li u pravu?