Pomoć pri odabiru automobila

Cutac

Prèkaroš
Cutac Cutac Nikad evropskog Forda nisam nesto voleo, ali jako lepo izgleda, definitivno..
Meni se Fordovi iz tog perioda jako sviđaju.
Teško za pronaći dobrog.

kupite si auto, takvih više nema:
https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c5-2.0-hdi-automatik-oglas-44471298
da, kilometraža je istinita
Vidio sam ga, najradije bih ga uzeo, ali ne znam šta će mi. U zadnjih mjesec dana sam na 4 kotača napravio cca. 200-300 kilometara, a i to sam možda puno rekao.
 

liberty

Well-known member
Meni se Fordovi iz tog perioda jako sviđaju.

Teško za pronaći dobrog.


Vidio sam ga, najradije bih ga uzeo, ali ne znam šta će mi. U zadnjih mjesec dana sam na 4 kotača napravio cca. 200-300 kilometara, a i to sam možda puno rekao.
pa eto, nije ni bivši vlasnik više prelazio, za idućih 15 godina auto bi imao 70.000 km
 

Cutac

Prèkaroš
Realno nisi daleko od istine. Sad sam na nekom festivalu, išli smo frendovom C5-icom. 2002. godina, pol milje km, mehanički ispravan.
Udoban je, 140 vozi bolje nego pol novih auta koje sam vozio, ima automatsku klimu, svjetla, brisače, prozori idu gore dolje na daljinski, sjedala su ko fotelje, svako sjedalo ima svoj naslon za ruku, ima mreže preko zadnja 3 stakla.
Još da ima šiber i da je automatik, ja ne bih puno više tražio, niti mi treba.

****te, auto mi se digne kad otvorim vrata i prolazi ležeće bilo koje vrste sa 50 na sat bez da naruši komfor. Radije bih to nego radar, 23 kamere, ekran od 12 inča i kvazi terenac izgled.
 

drogadrogic

Member
Planiram uzeti neki auto sa 7 sjedala tipa c4 grandpicasso. Trenutno vozim obicni c4 picasso 2016 2.0 hdi 150 konja sa ručnim mjenjačem.
Malo sam listao domaće i strane oglasnike pa me zanima koju varijantu najbolje gledati. Novija godišta 2020 pa na dalje su većinom 1.5 130ks motori u ponudi. 2.0 150 i 163 ks motora ima dosta manje. Što se mjenjača tiče većina dolazi uz automatski mjenjač. Znam da je do određenog godišta bili 6 brzinski a nakon toga 8 brzinski automatici.
Koju varijantu od sveg toga najbolje gledati. Otvoren sam i za druge marke/modele sedmerosjeda samo da dužinom nisu više od 4.8 metara zbog ograničenja garaže. Grand picasso je neznatno duži od običnog picassa pa mi je prvi izbor za zamjenu.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Cutac Cutac ovo je za tebe mašina.

Japanski Rolls Royce, s time da je nakrcan tehnologijom. Što Rolls Royce tog vremena nije nikada imao.
Otvoren sam i za druge marke/modele sedmerosjeda samo da dužinom nisu više od 4.8 metara zbog ograničenja garaže. Grand picasso je neznatno duži od običnog picassa pa mi je prvi izbor za zamjenu.
Ovi koji imaju Picasso neka se jave. Ja ću preuzeti ovaj dio za druge marke :ROFLMAO:
Ford Galaxy ili S-Max, ali prošla generacija tzv. WA6 tj. do 2015. godine. Ako ti nije prestaro, auto je izvrstan. 7 sjedala za odrasle (ne 5+2 kao 95% 7-sjeda na tržištu) gdje svi imaju mogućnost podešavanja nagiba naslona, klizni 3. red sjedala tako da i kod svih 7 sjedala ostane pristojno gepeka. Nosivost 800kg. Dobri diesel motori razvijeni sa PSA grupacijom (2.0 ili 2.2. ima i 1.6 ali je slabo za takav auto). Jednostavna "ekologija", ima samo DPF i 5. diznu u auspuhu, nema ADBLUE spremnik niti sve probleme povezane s time (još mi nije jasno da se na auto može staviti tekućina koja je ključna za rad a ima mogućnost smrzavanja i kristalizacije). Čvrst i stabilan ovjes, iznenađujuće udobnosti sa selenima veličine šake i multilinkom straga. Nema puno neke elektronike i infotaimenta, a opet ima nešto što je PSA izgubila negdje oko 2003. godine a to je otvaranje prozora na daljinski. Većina ih ima grijano vjetrobransko staklo tako da su smrznuta zimska jutra čas posla.
Samo je kod nas mali izbor. Ja sam već na drugom Galaxy-u i oba su došla izvana. Prvog sam kupio od čovjeka koji ga je uvezao iz Austrije a drugog sam si sam našao u Njemačkoj.
Galaxy je 4819mm a S-Max 4801mm duljine.

Druge opcije su VW Sharan ili Seat Alhambra (4854mm), Škoda Kodiaq (4697mm) ili Seat Tarraco (4735mm), Renault Grand Scenic IV (4634) ili Renault Espace (4857mm)

Ukratko, teško je naći auto iznutra prostan kao Picasso a da je izvana toliko kompaktnih dimenzija.
 
Posljednje uređivanje:

drogadrogic

Member
Japanski Rolls Royce, s time da je nakrcan tehnologijom. Što Rolls Royce tog vremena nije nikada imao.
Ovi koji imaju Picasso neka se jave. Ja ću preuzeti ovaj dio za druge marke :ROFLMAO:
Ford Galaxy ili S-Max, ali prošla generacija tzv. WA6 tj. do 2015. godine. Ako ti nije prestaro, auto je izvrstan. 7 sjedala za odrasle (ne 5+2 kao 95% 7-sjeda na tržištu) gdje svi imaju mogućnost podešavanja nagiba naslona, klizni 3. red sjedala tako da i kod svih 7 sjedala ostane pristojno gepeka. Nosivost 800kg. Dobri diesel motori razvijeni sa PSA grupacijom (2.0 ili 2.2. ima i 1.6 ali je slabo za takav auto). Jednostavna "ekologija", ima samo DPF i 5. diznu u auspuhu, nema ADBLUE spremnik niti sve probleme povezane s time (još mi nije jasno da se na auto može staviti tekućina koja je ključna za rad a ima mogućnost smrzavanja i kristalizacije). Čvrst i stabilan ovjes, iznenađujuće udobnosti sa selenima veličine šake i multilinkom straga. Nema puno neke elektronike i infotaimenta, a opet ima nešto što je PSA izgubila negdje oko 2003. godine a to je otvaranje prozora na daljinski. Većina ih ima grijano vjetrobransko staklo tako da su smrznuta zimska jutra čas posla.
Samo je kod nas mali izbor. Ja sam već na drugom Galaxy-u i oba su došla izvana. Prvog sam kupio od čovjeka koji ga je uvezao iz Austrije a drugog sam si sam našao u Njemačkoj.
Galaxy je 4819mm a S-Max 4801mm duljine.

Druge opcije su VW Sharan ili Seat Alhambra (4854mm), Škoda Kodiaq (4697mm) ili Seat Tarraco (4735mm), Renault Grand Scenic IV (4634) ili Renault Espace (4857mm)

Ukratko, teško je naći auto iznutra prostan kao Picasso a da je izvana toliko kompaktnih dimenzija.
U HR je dosta slab izbor Smaxova do 2015. U njemackoj ima izbora ali zbog visokog co2 uvoz je značajna cifra pogotovo ako se ide na neku jaču varijantu. Ova stara verzija iznutra bolje izgleda od nove verzije. Ipak nekako više naginjem da uvezem C4GP sa 2.0 motorom. Za slicne novce dobijem 4-5 godina noviji auto.
 

Scorpyo

Active member
****te, auto mi se digne kad otvorim vrata i prolazi ležeće bilo koje vrste sa 50 na sat bez da naruši komfor. Radije bih to nego radar, 23 kamere, ekran od 12 inča i kvazi terenac izgled.
Potpisujem do zadnjeg slova.
 

drogadrogic

Member
Dali je imao tko iskustva sa kombijem Citroen Spacetourer ili Pegueot Traveller. Ova M ili L2 varijatna je malo duza (495cm) od vecih sedmerosjeda tipa Smax ,Galaxy, Sharan. Visinom spada u prvu kategoriju sto se cestarine tice. A unutra je komfor sjedenja ipak na visoj razini. Klizna vrata na obe strane.
 

Hrc1234

Member
Ekipa nakon 7 godina u vlasništvu C4II trebao bih pred kraj ove godine mjenjati automobil i molim vas za pomoć, ako ima ko raspoložen i dovoljno dokon da pročita i posavjetuje me....
Na dnu posta ću ukratko opisati kako me je služio C4, da ne gušim ovdje moje pitanje koje ne znam ni sam kako bih postavio...

U suštiti u potpunosti sam ispao iz priča o autima, šta valja, šta ne valja, koji motori su dobri koji nisu itd i nemam pojma šta da gledam, o autima imam neko osnovno (možda za dlaku iznad) znanje... tako da treba mi konkretan primjer i smjernica i izvinjavam se na ovako nepreciznom pitanju :)

Ono što me brine što sam usput popratio da novija auta nisu kvalitetna kao nekada i da zna biti raznih problema, tj da je lako naletiti na problematično auto...

Godište auta bi da bude oko 2018 godine pa sad možda godina iznad do dvije (ako je nešto povoljnije u pitanju), ispod ne bi išao osim ako bas nije neka dobra prilika.
Zagrijao sam se za automatika, nije pod moranje ali bi volio da bude...

Ono što ne znam i šta se dvoumim je da li da idem sa benzinskim ili dizelskim motorom...
Kod dizela me odbija egr i dpf, i npr kod novijih ove adblue pumpe....benzince ne poznajem dovoljno tu sam ostao u nekom strahu od trošenja ulja i povremenih klasičnih boljki benzinaca na koje sam znao naletiti u pričama i po forumu....

- NPR vozio sam i jako mi se svidjela škoda. Bila je oktavija ali ne bi bježao ni od scale. Medjutim svidja mi se sa 2.0 motorom ali one su dosta rjeđe i skuplje... kako su se pokazali ovi sa motorima 1.6 ?????

- Privlače me i marke poput KIA, Hyundai, auta su im generalno povoljnija, može se kupiti mlađe auto sa manje kilometara u odno su na ove neke "poznatije" marke. Imam komšiju koji ima i30 benzin 2011, nikakvih problema nema godinama.... ali nemam pojma koji motori su ok kod ovih novijih modela, šta je ok, od čega treba bježati ? Kakvi su kod njih automatici ?

-sa druge strane fin mi je i citroen npr C4 cactus ali nemam pojma kakvi su ovi novi modeli.
-fin mi je i c4 picasso ali ista problematika me muči.

Znači da skratim priču, treba mi konkretna preporuka automobila (koji motor treba izbjegavati, koji je za preporuku) godište oko 2018, budžet bi mi bio do oko 15 000e s tim da gledam cijene u BiH. Veličina automobila od hatchbek-a do srednje limunzine, ali ne bi bježao ni od monovolumena. C3 mi je već mali

______________________________________________________________________________________
C4II me je služio odlično. Model je sa 68kw 92ks. 7 godina kod mene.
U tom periodu sam samo mjenjao komplet set kvačila i zamjena me izašla oko 150e sachs, jaaako povoljan za održavanje. I to kvačilo sam mjenjao jer je bilo tvrdo, nije otišlo... Mjenjao sam BSM jer je bila neispravna kutija u koju je ulazila voda sa šajbe i čistio sam DPF čim sam ga kupio jer nije bilo aditiva a ja to nisam znao...

Od trapa za 7 godina prije mjesec dana sam primjenio 2 krajnice i to je sve za 7 godina

Novi c3 ti ima lanac umjesto motora,pa si sigurniji...
Mozda pomogne u izboru
 

Spawn

Well-known member
Ima li netko iskustva sa Renault Talisman 1.6 ili 2.0 2018 i novije? Treba mi udobnost,tišina na većim brzinama od 120,pouzdanost u smislu da je mali postotak primjeraka koji te ostave na cesti i da nisu bas previse skupi popravci. Njega sam upikirao jer se moze za relativno dobre novce dobiti limuzina. Sve sto je ostalo osim njega je Audi A6 ili slicno sto mi je preskupo.
 
Na vrh