Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

vborovic

C5 modifikator
jer ga nisam napunio dizelom, to je ujedno i savet ostalim vozačima da obavezno napune filter goriva dizelom, jer ako se ne uradi tako povući ce vazduh
To ti je prvo i osnovno što ti je navedeno u servisnoj proceduri za zamjenu filtera, lako improvizirati pa se poslije čuditi zašto nešto ne radi kako treba
 

ZoxPa

Member
Da ne otvaram novu temu:
danas sam sa mojim C3 1.4 i 75 KS bio na tehničkom pregledu i uvjetno sam pao na eko-testu. Naime pooštrili su norme u BiH i ako ostane ovakvo stanje sa izmjerenim parametrima neću ga moći registrirati 2020. godine. :whistling:
Ovo su rezultati ispitivanja pa ako je neko voljan da da stručni komentar na rezultate: je li kvar auta u pitanju ili je nestručno izveden eko test( ispadala im je sonda par puta tijekom mjerenja).?
Auto inače super vuče, nema povećanu potrošnju goriva, točeno je ina class 95 gorivo i Petrol qmax gorivo u njega( benzin)
Poslao sam rezultate u citroen servis a šef mi kaže da ne može ništa napamet mijenjati, lambda sonda je skupa. Može li se lambda sonda testirati?Auto je prešao 190.000 KM


PS: ne mogu sliku da postavim.


Co2 na 850 obrtaja je 7,57 % a na 2000 10,60 % a referentene vrijednosti 13-18 %. Kažu ne valja
O2 na 850 obrtaja je 9,85 % a na 2000 5,91 %, referentna do 0,5 %. kažu ne valja
lambda 1,38 a referentne vrijednosti 0,97-1,03, kažu ne valja.
 
Posljednje uređivanje:

ZoxPa

Member
Spominjali su mi u servisu jednom da bih trebao obložiti zadnji lonac ali da nije još progorio? Možda je to? Ima ju li ovi modeli rupu u aupuhu za oticanje kondenzata?
 

ZlatkoC4

Well-known member
naravno da možeš u servisu testirati ali ako auto ide normalno normalna potrošnja nema nekih problema onda lambada ne mora biti u pitanju.
svakako ti je i najjeftinije provjeriti kompletan ispuh automobila pa onda tek ići dalje.
 

diegos

Well-known member
Ne znam ako će ti išta pomoć, ali evo moji rezultati da imaš za usporedbu.
Isti motor, isti km. Vožen 10-15 min prije odlaska na teh. Sve original na ispuhu.

 

ZoxPa

Member
Hvala. Trebat ću napraviti posjet servisu. Auspuh na pregled. U servisu kažu da se lambda sonda ne može kod njih testirati. Nova košta 200 €. Ali tvrde da nije do sonde , da je stradala auto bi radio nemirno, nepravilno, sa greškama na BSI, tj. na ekranu i trooošio bi dosta goriva.
 

ZlatkoC4

Well-known member
U servisu kažu da se lambda sonda ne može kod njih testirati.
očigledno je najlakše reći kupi novu inaće se ona provjerava sa osciloskop. mjerenjem njene voltaže kod brizganja.
koji servis je u pitanju?

iako sam gore rekao ako ti auto radi kako treba ne troši i tom sl. nije lambada sonda.
cijeli ispuh i sam katalizator mogu biti uzrok.
 

ZoxPa

Member
Ovlašteni servis- Pavić Komerc Tuzla.
Oni mi kažu : ne kupuj novu sondu, postojeća nije stradala !
Vole me, neće me u bespotrebni trošak, ipak smo brat i ja kod njih kupili 3 nova auta i dva korištena . :rolleyes:
Krenut ću prvo od auspuha. :)
 

rale25

New member
Promjenita je brtva glave, remenje, vodna i još neke sitnice i sad se dešava da od 100 paljenja jednom ili trokira, ili duže anlasuje ili krepa nakon 2sekunde! Auto ide normalno ništa ne trza, nepali lampice samo je nekad problem kod paljenja! Nema veze bio hladan ili topao motor! Jel mogo šta zaj... prilikom zamjene brtve?
 
Na vrh