Ovdje se ne zna što je luđe.
Novinar, HAC ili mi, glupani, koji plaćamo autoput.
EKSKLUZIVNO/VIDEO: KREÆE RAT PROTIV DIVLJAKA NA AUTOCESTAMA Uvodi se sustav nadzora kojim su Nizozemci prepolovili broj smrtnih slučajeva
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ekskluzivnovideo-krece-rat-protiv-divljaka-na-autocestama-uvodi-se-sustav-nadzora-kojim-su-nizozemci-prepolovili-broj-smrtnih-slucajeva/8744612
1. "Ovo je edukativnog karaktera, ali slat ćemo kazne na kućnu adresu."
2. Na 100.000 vozača, imaš jednog ludog koji ga pričepi do 250, drugim riječima "rat protiv divljaka" = novih 100 uhljeba i stotine milijuna kuna na besportrebnu opremu, pored spalionice novca zvanog "kobre".
3. Pozivaju se na Nizozemsku, ali tamo nema ograničenja na autocesti od 40-60-80 kmh radi izvođenja "fantomskih radova". Prošli tjedan ZG-ST na dionici ograničenje na 60. Tek tako. Kilometrima ispred i iza nikog. Nema radova. Ništa. Da je poštovati ta njihova ogrnaičenja, vozio bih se sedam-osam sati od Zagreba do Splita.
Ako je ta autocesta toliko nesigurna za brzu vožnju, onda nije autocesta.
Kad se svi isele iz Hrvatske, zbog ovih instaliranih "stručnjaka", i kad turisti prestanu dolaziti, bit će prekasno.
Novinar, HAC ili mi, glupani, koji plaćamo autoput.
EKSKLUZIVNO/VIDEO: KREÆE RAT PROTIV DIVLJAKA NA AUTOCESTAMA Uvodi se sustav nadzora kojim su Nizozemci prepolovili broj smrtnih slučajeva
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ekskluzivnovideo-krece-rat-protiv-divljaka-na-autocestama-uvodi-se-sustav-nadzora-kojim-su-nizozemci-prepolovili-broj-smrtnih-slucajeva/8744612
1. "Ovo je edukativnog karaktera, ali slat ćemo kazne na kućnu adresu."
2. Na 100.000 vozača, imaš jednog ludog koji ga pričepi do 250, drugim riječima "rat protiv divljaka" = novih 100 uhljeba i stotine milijuna kuna na besportrebnu opremu, pored spalionice novca zvanog "kobre".
3. Pozivaju se na Nizozemsku, ali tamo nema ograničenja na autocesti od 40-60-80 kmh radi izvođenja "fantomskih radova". Prošli tjedan ZG-ST na dionici ograničenje na 60. Tek tako. Kilometrima ispred i iza nikog. Nema radova. Ništa. Da je poštovati ta njihova ogrnaičenja, vozio bih se sedam-osam sati od Zagreba do Splita.
Ako je ta autocesta toliko nesigurna za brzu vožnju, onda nije autocesta.
Kad se svi isele iz Hrvatske, zbog ovih instaliranih "stručnjaka", i kad turisti prestanu dolaziti, bit će prekasno.