Dalibor

Dado Tornado
Re: Na kojoj temperaturi se otvara termostat

ovisi o tome da li radi klima uređaj, jer ako radi klima on bi si sam mogao određivati paljenje ventilatora neovisno o temp. antifriza...
ako klima ne radi onda se ventilatori vjerojatno pale na 110
 

grebza

New member
Re: Na kojoj temperaturi se otvara termostat

ako radi klima onda ventilator radi stalno, kada nije uključena klima zna se upaliti od 90 do 110 stupnjeva, mijenjao sam termostat onaj onaj elektronski jer se stari puko. ne znam jeli to ima veze sa puknućem dihtunga na glavi, zato jer mi nije javio da se pregrijava pa me frka da se to opet ne dogodi

Hvala Daliboru na trudu, da li neko ima C3 i obd2 da izmjeri pa da mi javi rezultate.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Na kojoj temperaturi se otvara termostat

ako se ne pali lampica kod 115 °C ne moraš se briniti, jedino ako se pali onda vjerojatno nešto ne štima...
ako se pali lampica možda bi trebalo odzračiti sistem nakon što si mjenjao kiler i ponovno stavljao rashladnu tekučinu, ali ako se ventilator pali i ne pali se lampica nebi se trebao zamariti oko toga
 

grebza

New member
Re: Na kojoj temperaturi se otvara termostat

Dalibor slažem se, ali nakon puknutog termostata, dihtunga glave brušenja iste, semering na radilici, puknutog kilera sve to na 54000km ja sam lud i pušem na hladno
 

grebza

New member
Re: Na kojoj temperaturi se otvara termostat

Hvala Tec umirio si me, bit će su ovi svi dijelovi otišli zbog loše kvalitete. Nadam se da sam sada jedno vrijeme miran sa popravcima.
 

CColonia

New member
Vidim da tu nema žena baš :grin:. Ali ova zbilja treba savjet i pomoć, jer ne znam više što. Pa molim da budete nježni, a kad nešto objašnjavate, da to učinite koliko god je moguće "nestručno" da razumijem.

Imam Citroen C3, edition Colonia, 1.4, 2003 god. Kupila sam ga 2007., drugi sam vlasnik. Kupljen je sa, ako se dobro sjećam, cca 40 000km, sad ima 120 000km.

1. popravak svibanj 2011 - Panda Èakovec, ovlašteni: kočnice i svaštanešto, trošak 3000kn (odvezli ga na redoviti servis, pa kao svašta nešto ne valja, ja nisam primjećivala, ali dobro)
2. svibanj 2012 - Mazda Èakovec - mijenjana pumpa vode (opet redovni servis, ja nisam primijetila da nešto ne valja, ali...)
3. OVDJE MISLIM DA POÈINJE KLJUÈNI DIO - svibanj 2013 - primijetim lokvu ispod prednjih kotača, dopelam se doma, kaže otac da "nema vode", otišla pumpa valjda - opet Mazda, pumpa je pod garancijom da će staviti novu, što su navodno učinili (zanimljivo, ovo sve pišem prema računima koje imam, ali za izmjenu pumpe nema stavke na računu, ali znam da je bilo, 100%, mislim, ne mogu tvrditi da je mijenjano, ali zbog toga se išlo mehaničaru i nije više curila voda, provjeravali smo svaki dan nakon toga neko vrijeme)
4. dalje su bilo redoviti servisi, i neki drugi kvarovi koji (barem ja mislim) nemaju veze sa problemom (prednji neki amortizer nešto i tako) - ali pitajte me ako vam treba nešto što možda znam.

E sad, vratite se na točku dva i tri i primijetite da je pumpa mijenjana 2012 i 2013. U razmaku od godine dana. U veljači 2014. ja sjedim u autu 15-tak minuta i najednom čujem "bip, bip" - pokazatelj temperature se digao do maximuma!! I to u roku keks, od "normalne" temperature koja je uvijek bila max.tri crtice, dakle ispod pola, do maximuma! (malo sam opsesivno kompulzivna što se tiče praćenja brzine i tih stvari, pa primijetim kad je nešto naglo, a kad ne) Isključila auto, otišla na sat vremena, vratila se, temp.normalna, i normalno se dopelam doma (tako su mi sugerirali dječaci u društvu u kojem sam bila, nek malo pustim da se ohladi). Doma ispričam kaj je bilo, nitko me ne shvaća ozbiljno. Auto radi u redu do svibnja 2014, kad se isti scenarij ponavlja prilikom jako spore vožnje gradom. Budući se dogodilo baš pred bolnicom, u koju sam ionako išla, ugasim auto i kad sam se vratila, sve u redu. E onda auto ide prvo u Mazdu (inače, ako se pitate zašto baš tamo, pa kao jeftiniji su, otac zna vlasnika, vjeruje mu, ono, bunch of shit, ali kaj ja znam, ja sam žensko) - kažu "pri nama je auto delal dugo, nije mu se temperatura penjala, auto vam je u savršenom redu, ali ajde, zamijeniti ćemo termostat". Slijedećih mejsec dana opet auto ok, ali čim se opet dogodila situacija da se ja sporo vozim (zalutala u krivi kvart, pa sam tražila kuću, onak, sporo u drugoj brzini) i evo njega "bip-bip" opet. Sad idem u Nedelišće, Horvat (preko Kanaste), kao jako ga hvale..."mi smo auto prikopčali i javlja dvije greške, ali ne možemo naći koje" i isto "pustili ga da radi, ali njima se čini sve u redu". Nakon toga mi vratili auto sa volanom koji se jedva okretao, ne znam kaj su izvodili, no vraćala sam se. Kao i za kočnice i svašta, sve po 2x popravljano. Tak da ne preporučam.
Dakle, sad je lipanj. Cca nešto više od pola godine je bilo ok. Èak sam se neki dan čudila kad sam uz klimu, stajala 15 minuta uz cestu i telefonirala i temp. se nije popela. Prerano sam se veselila. Jučer se vozim po Vž-u, dođem do rampe pred Billom, auto radi i klima (inače ga gasim pred rampama, ali bilo je prevruće, pa reko nek se "klima"). Prvo sma primijetila da mi je iz klime počelo puhati mlačno, ne hladno više. A reko ništa, opet otišla klima (nedavno ju je taj iz Nedelišća popravljao), isključim klimu. I uskoro, evo opet poznatog zvuka. Onda sam napravila ono što su mi u Nedelišću rekli nek napravim ako mi opet "zakuha" - usključila sam i radio, i uključila sam grijanje. I krenula dalje. Temperatura se u trenutku spustila na normalnu i ja sam do doma došla "normalno".

Ja nisam mehaničar, ali meni nešto s tom pumpom "smrdi". Kao da je onda sve počelo. I primijetila sam, ali nisam sigurna da to nije samo subjektivni dojam, da mi auto pod zadnje vrijeme nemirnije radi. Da li je to zbog starosti, ali prije je više "klizio" po cesti, sad mi se već čini ko da neku krntiju vozim, više "drhti". Nekako je totalno "propao" u zadnje dvije godine.

Nemojte se smijati, napisala i opisala sam najbolje što znam. Kako sam i bez posla ostala, niti imam više za lutanje po mehaničarima, niti znam kome se obratiti (oca sam isključila iz priče, od njega više štete nego koristi), da li je to za električara, mehaničara, što da radim, dečki? Mislila sam ga čak otpelati nekome onako, na "buf", za koga nađem na netu da popravlja Citroene, a da je u okolici Èk, Vž. Ispričam sve, donesem stare račune da vidi kaj se radilo i da se vodim osjećajem "hm, ovaj mi se čini pošten". I da mu naglasim da me za sve mora pitati jer nemam baš novce (ruku na srce, imam neku sitnu ušteđevinu, a tko zna kad će slijedeći posao, spremna sam možda max.izdvojiti 2000kn, ali ne budzašto!). Trebam uskoro u Sl. Brod, ja se bojim kaj ako mi se to tamo dogodi jer eto - negdje ću možda morati stati, sporije voziti ili sl. Znam da nije normalno to što se događa, već zamišljam kako će mi samo jednog dana sve se zapaliti i ode auto, a to je još jedino kaj imam. Još me niti nitko ne shvaća ozbiljno izgleda.

Neki savjeti? Prijedlozi?
 

charllie

Active member
Kusen servis,kraj Varazdina ti je sposoban i posten servis,dosta jeftiniji od ovih razvikanih--042 683 309 tel. slobodno reces date preporucil g. Secan z Preloga.Inace sservisiraju dost Citraci pogotovo hidrauliku,laicki mislim da te zeza pokazivac temperature tj, laze nekad al decki ti budu to otklonili.:angel:
 

CColonia

New member
Pa, da je "greška" u nekom pokazivaču, onda ne bi temp.pala kad sam jučer uključila grijanje i ne bi prije nego se temp.popela do max.počeo puhati mlačni zrak (umjesto hladnog) iz klime, ili? Kažem, ne znam, vodim se logikom, izgleda da se zbilja nešto i činjenično "grije".

Hvala za sad, dečki, čekam još mišljenja.

Btw. kaj znači "kraj Varaždina", gdje točno? Bilo bi mi zgodnije da je negdje gdje je dostupan javi prijevoz ako ću auto morati ostaviti.
Edit: našla sam, vidim da je Trnovec.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nigdje nisi spomenula dali ti je na autu rađen veliki servis i ako je kada?
I svakako kod nekog na dijagnostiku. a već će se javiti i dečki sa C3 da ti pomognu gdje i kako.:grin:
 

Dalibor

Dado Tornado
zbog svega što se izdogađalo učlani se u HAK u slučaju neprilike na cesti, jer ćeš za 200 kn godišnje opuštenije ići na putovanja.

za popravak možeš potražiti na citroen.hr ovlašteni servis u svojoj okolici jer bi njihovim računalnim dijagnostičkim alatima najviše vjerovao, a trebali bi biti i najbolje upoznati sa citroenima.
 

CColonia

New member
Hm, dakle ovlašteni...ok, samo moram izabrati neki drugi, ne onaj na početku mog posta koji mi je računao 3000kn, a imam razloga vjerovati da nije stavio nove kočnice, koje si je naplatio, jer su brzo nakon toga otišle i slijedeći mehaničar je komentirao da to nisu bile nove, tako da....mislila sam Prikratkome u Vž. Èitala sam i neka dobra iskustva tu.

No, mene možda čak i više zanima što mislite o čemu se radi?
 

ZlatkoC4

Well-known member
možeš ako ti nije predaleko i u cib commerce na velikogoričkoj cesti dečki su dobri tamo.

o čemu se tu radi teško je reči jer to što ti opisuješ vodi na sto zaključaka. tako da je nezahvalno bez da auto probaš vidiš blo što reči. Najpametnije ti je otiđi u ovlašteni pa češ znati na čemu si točno.
Nisi rekla za veliki servis dali je rađen na autu.
jer obično se več radi na toj km. a onda ide i remenje i pumpa vode španeri zatezači, ulje i dr.

možda ti ne rade sva četiri klipa itd.
 

Randy5

Active member
S obzirom da je, koliko vidim, auto benzinac, moram spomenuti kako su meni rekli "tipičan" problem Citroenovih i Peugeotovih mašina 1.4 je bio slaba brtva glave ("dihtung"). Navodno bi brtva nakon nekog vremena popustila pa bi se ulje počelo miješati s rashladnom tekućinom.
Malo mi je neobično da bi ti se manifestirao tek sad i da majstori ne bi vidjeli emulziju koja se stvara u prelivnoj posudi ( da se u posudi gdje dolijevaš antifriz vide tragovi ulja ) ali na Xsari nam se pojavljivao baš taj problem rasta temperature i paljenja lampice stop. "Pocukavanje" na sitno moglo bi biti posljedica nepravodobnog mijenjanja svijećica (mijenjaju se svakih 60 000 km).
 

CColonia

New member
Vidim, svaštanešto bi moglo biti, ali nemojte zaboraviti da dvojica mehaničara "ne vide ništa". Pa sad nek si ja mislim. Mislim da nekakva miješanja tekućine ipak ne dolaze u obzir, pa zar to ne bi vidjeli? Da ne kažem da su i brojni drugi muškarci virili po moju haubu, pa nitko ništ ne vidi - svi vole malo pogledati, jel, hahahaha!

Što se servisa tiče - pa ide svake godine! Ono, zamjena filtera, ulja i uvijek je "pogledajte i ostalo" i imam skoro svake godine "još nešto" na računu itd. Uglavnom, najveći račun sam imala 2011, dakle, na nekih 70 000km, dakle. Onda je račun imao puno stavki. Pa sad, što znači "veći servis", ako trenutno imam nove kočnice, pumpu staru dvije godine...amortizere isto toliko stare, ostalo ne znam :(.

A ništa, poslala sam upit na dva ovlaštena, pa ćemo vidjeti što će reći (nisam tak napisala kao tu, cijelu "ščitabu", bez brige)...pisalo je da netu da odgovaraju na "probleme" i napišu koliko bi to koštalo, tak nekaj...

Mislim da mi slijedeći auto neće biti Citroen. Koliko sam prvo bila oduševljena, toliko mi je ga već neko vrijeme stvarno dosta. Tata je imao Xaru i bio je super zadovoljan "do kraja", nikad nekog većeg kvara, nikakve iznenadne situacije, ništa...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tvoj problem ovjde nije marka auta... i ovakve stvari, osim ako imaš sreće, će se nastavljat i sa drugim autima.

Tvoj problem, kao i moj, je nesposobnost pronalaska i upoznavanja sposobnog mehaničara sa minimalnom količinom moralnih vrijedosti.

Ja sam od potrage odustao više manje, i uzeo stvar u svoje ruke. Nekako mislim da ti to nije opcija, pa probaj poslušat ''provjerene'' forumske kontakte za mehaničare.
Ovlašteni, koji bi u teoriji trebali bit najbolji, se rijetko tako pokažu.

....

Nego da se vratim na problem... veliš bipa ti da se pregrijava? I meni zna s vremena na vrijeme (mada već mjesecima nije). Isti auto, isto motor, samo 4 godine mlađi.
Preko OBDa provjerena temperatura, i jasno je da je gremlin u pitanju. A sad, dali je i kod tebe to samo lažna uzbuna... Pravi majstor će znat.

Ti bi u idealnoj situaciji trebala raditi reklamaciju u toj Mazdi.
 

Dalibor

Dado Tornado
zamijeniti ćemo termostat". Slijedećih mejsec dana opet auto ok, ali čim se opet dogodila situacija da se ja sporo vozim (zalutala u krivi kvart, pa sam tražila kuću, onak, sporo u drugoj brzini) i evo njega "bip-bip" opet.
prilikom izmjene termostat se na tom autu treba "inicijalizirati" ili tako nekako se zove ta radnja, a ako je rađeno negdje drugdje, a vidim da se spominje neka "mazda", pitanje je li sve učinjeno kako treba.
zato pišem da se kod takvih fantomskih kvarova ide u ovlašten servis koji imaju računala opremljena pravim softverima i znaju stvari podesiti.
sad se mi možemo misliti što je, i zašto auto ispušta čudne signale.

isto tako, stvar kreče od mijenjana pumpe vode koja nije davala simptome, i kad već idu razmonirati pola motora nisu uz njenu izmjenu zamjenili zupčasti remen... već to bi mogao biti znak da se radilo o sumnjivim poslovima, jer kako će se provjeriti je li zbilja zamjenjena pumpa vode - nikako.

sad kad sve ovo čitam malo me strah voziti i moj C3, jer mi je kolega na poslu pričao kakvih je problema imao njegov prijatelj sa svojim C3 1,4... jučer sam zamjenio senzor brzine, i nije mi svejedno...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pa sad, što znači "veći servis", ako trenutno imam nove kočnice, pumpu staru dvije godine...amortizere isto toliko stare, ostalo ne znam
Vidiš ovdje raspravljamo o tvom C3 1.4 ali ne i o tome dali je banzinac ili dizel.

Što znači veliki servis na velikom servisu se mjenja remenje pumpa koju spominješ i dr. u papirima od auta ti piše što se sve mjenja na velikom servisu. da sad ovdje ne pišem sve.

Ja sam vozio C3 1,4hdi 11god napravio je bio 165000km kada sam ga prodao i nikad nisam imao problema sa njim. ali sam imao jedan kontakt sa užas majstorom i to sam na vrjeme prepoznao i promjenio majstora. meni se sve čini da si ti očigledno pogrješila sa serviserom svoga auta. koji nema dovoljno iskustva i prakse. jer vodena pumpa i dr. stvari se ne mjenjau svaki dan ja sam na svom c3 veliki servis napravio na nepunih 100000km. i samo vozi. a svakih 15000km mjenjaom ulje i filtere. svakih 40000km filter goriva.

Tako da te stvari nemaju veze sa autom koliko imaju do vlasnika i servisera.:grin:

Ja ti i dalje bez obzira na cjenu što su ovlašteni nešto skuplji preporučujem da odeš kod njih na dijagnostiku i vidiš što je u stvari sa autom.

Možeš otići i u bosch car servis u samoboru kod purića ako češ nešto jeftinije da prođeš ljudi imaju isto dijagnostiku za citroen i rade izvrsno svoj posao.
proguglaj pa si odlući. http://www.puric.hr/dijagnostika-c42
 

CColonia

New member
A ne idem nigdje gdje mi nije blizu, tako da mi nemojte uporno preporučivati okolice Zagreba, napisala sam da mi treba Èk, Vž. I Èarli mi je nekog blizu Vž-a preporučio što je ok. Ima još jedan ovlašteni, da ne idem baš u taj u kojem sam prvom bila.

Nisam napisala, ali mogu ići tek na kraju kolovoza (nema veze koji su razlozi), tako da stignem još prošnjofati...ako tko ima još kakvu preporuku za nekog iz okolice.

Uglavnom, mislim da će poslije svega ipak biti taj ovlašteni iz Vž-a, samo moram prije dobro se raspitati koliko će me to koštati odnosno dogovoriti da me se za sve pita, a ne ono: voila, iznenađenje od računa.

Inače, nije tema, ali čitah na internetu na portalu o zaštiti potrošača da se to ne smije - čim je račun viši od 500kn, ako vlasnik auta nije pisano ili usmeno pristao na svaki trošak viši od toga, serviser mu nema pravo naplatiti. Doslovno možete sjesti u auto i odvesti se. Ili zvati policiju ako vam ne daju. Naravno - ako niste bili toliko "pametni" da ste potpisali bjanko radni nalog.

Na greškama učimo - moja je da si sama nalazim majstore i vodim nekim preporukama i osjećajem da je "to to", a ne da mislim kak ovi moji muški doma bolje znaju, jer eto - oni su muški. Koja greška...

Fala dečki, saznala svašta, malo razmislila...nije škodilo. Barem niste zločesti ko na jednom drugom forumu na kojem se nisam ni usudila ništ pitati, jer je tamo prvi komentar na zadnju ženski upit bio "kog vraga voziš, a ništ se ne razumiješ u to..." i "pitaj boga kaj si ti radila".

I da, znam da ustvari nije do auta, ali mi se zamjerio sad Citroen, što mogu. Ko kad se prenajedeš nečeg jer je fino, pa tome više niti prismrditi ne možeš :grin:.
 
Na vrh