C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Subota popodne, žena s frendicom vani, sin s frendicom u sobi pored moje radne, a ja besposlen. Pa kako ću biti besposlen, a u radnoj sobi...
Evo rekapitualcije 4. godine mog C4II
-Pređeno 35.046 km (ukupno 134.380).
-Tokom ove četvrte godine prosječna potrošnja bila je 5,2 l/100.
-Obavio dva servisa, onaj za 120 i onaj za 140 kkm.
-Na 113.000 mi se nije sviđalo nekakvo lupkanje na lijevoj strani naprijed, trebala je nova lijeva spona, kako nisu skupe dao sam zamijeniti obje spone.
-Zamijenio žarulje kratkog svjetla (jedna je pregorila, k'o štreber mijenjam prema uputi iz knjižice uvijek obje) - nevjerojatno u 134.380 km ukupno pregorile samo dvije žarulje kratkog svjetla H7, prva na 59 kkm, druga na 105 kkm - pa to mi je na Opelu i Peugeotu nekad davno krepavalo tri-četiri puta godišnje.
-Zamijenio dnevnu žarulju
-Zamijenio poziciju otraga.
-Nove zimske gume - nakon 54 kkm prvih zimskih.

Dodatno, ali za to nismo krivi ni ja, ni žena, ni auto... otišlo okruglo 1.000 kn na novi lijevi retrovizor koji sam zatekao kako bespomoćno visi nakon samo nekoliko sati boravka na parkiralištu.

Auto iznutra izgleda sjajno, nema i dalje nikakvih lupkanja i cvrčanja (sve ne vjerujem!).
Izvana izgleda sjajno (lak i dalje sjaji, svjetla nisu zamućena niti izblijedila), ako izuzmem nekoliko bijelih točkica i crtica po boku auta i jednu malu udubinu ruba zadnjeg blatobrana. Rub blatobrana će i dalje biti malo savinut, a bijele točkice ću dolaskom toplih dana probati riješiti originalnim setom za popravak laka koji sam već nabavio. Nisam baš jako pedantan u tim stvarima lim/lak, pa ne očekujem niti tražim čudo, ali mi je drago da se na autu ipak ne vidi da nisam pedantan.

P.S. Uf, skoro sam zaboravio napisati koji će biti moj sljedeći auto. Ma ja znam koji, ali mi se žena nešto premišlja, a bez njenog pristanka ništa!... dokopali se iz Honde njenog tlf broja pa ju svakih par mjeseci zivkaju da dođe pogledati nove Honde... Kako da njoj (i sebi) izbijem iz glave da je i Honda bila (i još uvijek jest sa nekih 250 kkm) sjajan auto? Znam... ni izdaleka nije tako udoban, a za njen bolni kuk bi to mogao biti presudni faktor. Imam ju! :)
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Topli dani me natjerali u trošak za nove ljetne gume. Prve su marljivo odvozile 72.000 km, pa ništa od njih.
Jučer stavljene nove. Pilot Sport 3 (205/55x16). Made in Spain.
Da vidimo i to nakon Energy Saver.
Ako koga zanima cijena, dobio sam ih s nešto popusta za 3.100 plus 150 kn zamjena.
Balansiranje gratis.

Nije me baš obradovalo, ali pokazalo se da trebam što prije zamijeniti i prednje diskove.
Ali, 140.000 je tu, nije čudo da ih treba mijenjati.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da li osjetim razliku?
Zapravo ne. Iako je tu teško biti objektivan, jer se auto kroz četiri godine mijenja postepeno.
Vjerojatno je malo veća buka i od motora i od ovjesa, ali tek kad sjednem u neki drugi auto često vidim da su neugodniji (zadnje sad u nedjelju Hyundai X35 niti godinu dana star - isto diesel, buka motora tu negdje, a lupkanje s ceste čuje se glasnije, a da ne govorim da su mu sjedala kao kamen prema C4).
Unutrašnjost i dalje odlična i vidom i sluhom, funkcionalno - auto kao prvog dana. Ulje i dalje ne moram dolijevati između servisnih intervala. Ako ovo nije dobar auto - onda ne znam što je dobar auto. Prije pola godine nakon 1500 km preveženih za jedva 15 sati, svi četvero izašli smo iz auto bez protezanja, to nikad ni s jednim autom još nisam doživio (uz prosjek od oko 100 km/h jasno je da nismo puno vremena potrošili na pauze, a i nismo išli kroz Njemačku, pa se nije ni jurilo - iako u Njemačkoj se toliko izmjenjuju besmislena jurnjava i nagla kočenja, pa i gmizanja po tim njihovim autobahnima da su mi i prosjek i potrošnja nepovoljniji nego po normalnim zemljama).

Jedino što sigurno primijetim, a to je tako bilo i kod ostalih automobila s klima uređajem koje sam imao (ovo je treći), a ni na jednom dok su bili godinu-dvije stari:
kad se vozim sa isključenim AC, pa ga uključim, minutu-dvije smrdi kao po nekoj vlazi.
Rješenje je vrlo jednostavno, pa nisam nikad išao istraživati zašto je to tako i tražiti način da se to popravi: kad se to počne događati, stalno se vozim sa AC. Da odmah skratim priču... nema veze sa izmjenama filtera kabine.
 

Runner

Member
Ista stvar s klimom i kod mene, na sva 3 auta koja su imala klimu dosad, svi su imali problem s tim, iako iskreno na C4 je to nekako najizraženije... i isto rješenje se primjenjuje; AC rijetko gasi da bi se taj smrad izbjegao :whistling:
 

La Marche

Iskreni optimist
Za vikend bio u Austriji, a bilo je tamo i okupljanje Corvetta, pa evo prilike za sliku:



plavi je jači i niži, ali na crvenom ljepše blješti sunce. :)
i na plavom se ne preklapaju retrovizori kad se zaključaju vrata. :)
i nas je išlo četvero. :)
s punim prtljažnikom torbi. :)
moj sljedeći auto neće biti corvette.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ne bi.
Ne treba mi tolika snaga i sve što uz to ide za voziti se 120 po autocesti, ili bože ne daj, za po gradu, a mokro, a poledica, a snježna uz/nizbrdica? A društvo, a torbe?

A za zavojite ceste uvijek bih radije odabrao nešto sa polovicom broja kotača koje ima Corvette, težinom do najviše 150 kg i s najviše 50 KS.
 

liberty

Well-known member
Kolega La Marche - vezano uz nove prednje diskove i pločice te troškove rada - da li si stavljao original u ovlaštenom servisu ili neke zamjenske ?

Thnx i Lp iz Pule:)
 

La Marche

Iskreni optimist
Stavio sam zamjenske.
Možda se sjećaš da sam spomenuo da imam prijatelja vlasnika trgovine auto dijelova pa dobijem nisku cijenu. Uzeo sam... e, sad... kako se to zvalo... TRW, TWR, tako nekako - diskove... i ATE - pločice (ili obratno?).
Ugradnja po prijateljskoj liniji, baš je meni lako u životu.
Nadam se svratiti na tjedan-dva do Pule sredinom 6.mjeseca.
Do tada - pozdrav iz sunčanog i vjetrovitog ZG. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Još jedna žaruljica dnevnog svjetla (5/21W) na 144460 km.
Zamijenjena je zadnji put žarulja dnevnog svjetla na 120200 km, prije devet mjeseci i to baš ista ta, desna.
Nije jako važno, ni 5 kn cijena žarulje, ni jedva 2 min izgubljenog vremena, ali kad sve o autu pišem, neka bude i ovo napisano.

Kako se bliži punih pet godina, toliko mi je dobar ovaj auto da se sad već kolebam da li uopće kupovati novi, ili još koju godinu odvaliti s ovim.
Ne želim brži, ne trebam udobniji, ne može biti pouzdaniji, ako i može biti štedljiviji to bi bilo beznačajno. NIšta ne lupa, ništa ne crvči, jedino ima već bijelih crtica i točkica na laku, ali ništa toliko veliko da bi me ozbiljnije smetalo. Kupio sam Citroenove stickove za bojanja tih točkica, ali mi još uvijek stoje u ladici, a nisam siguran da li da ih uopće i iskoristim, da ne bi to na kraju izgledalo gore poslije nego sada...
 

liberty

Well-known member
odlično
bilo bi vrlo zanimljivo da nastaviš nabirati kilometre s postojećim c4
+ ako ti treba precizna ruka za točkice zasada sam se tu pokazao vrlo efikasan (ma da ni ja ne bi dirao to na boji tvog c4)

mene je oduševilo kod tvog c4 vrlo niska razina buke u unutrašnjosti i udoban ovjes (koliko sam to mogao primijetiti u onih cca 500 m) + auto je s tih 92 ks zaista poletan (naravno sve uspoređujem sa svojim jednako motoriziranim berlingom)
 

La Marche

Iskreni optimist
A evo, na okruglo 149.480 km tiho struganje kod kočenja pokazalo je da je došlo vrijeme za promjenu pločica na zadnjim diskovima. Sat vremena u servisu, 500 kn troška i više ništa ne struže.
 

liberty

Well-known member
jesi ih prvi put mijenjao ili?
meni su stražnje izdržale 77.000 km, tada sam ih mijenjao
a prednje cca 57.000 km ako se ne varam

svaka čast na kilometraži, auto ti izgleda kao nov:angel:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh