Evo jedno mjesec dana pauze je izdržao, vrijeme je da mu se posvetim malo.
Sve u svemu nije strašno, prvenstveno zbog činjenice da se nemora pola auta rastavit za doć do kilera kabine.
Isprazni se tekućina, makne filter zraka i iza se otkopčaju cijevi. Unutra se skine gas pedala, i ostane četri šarafa, dva na cijevi, dva od kilera. Nakon toga se sve skida po potrebi bez problema.
Prvo sam mislio da je kiler napuko, ali mi je prvo ispao puknuti gumeni dihtungić jedne cijevi od rashladne pa je sumnja pala na njega.
Njega ću prekosutra zamijenit i mislim da bi to trebalo riješit curenje. Ako i dalje nastavi, ostaje samo kiler zamijenit.
Citrać opet ulazi u visok ritam rada, imat će dva vozača i čeka trećeg da položi
Uz to se nastavljaju radovi, prva na redu je limarija, tj. ti pragovi koje treba sanirati :whistling:
[/url]
[/IMG]