Iskustva s gumama i felgama za C5 II

redfevers

Member
to su jedine conti gume za tu dimenziju, nema 850, 860 itd.
Sudeci prema Continental stranici imaju TS850 ali nema ih ovdje trenutno, mislim da ima u HR :)

Evo jos se lomim koje tocno, nisam ni znao da imaju ove 830 dvije verzije P i bez... pa pogledam sto je u ponudi.

Hvala lijepo :)
 

Spawn

Well-known member
Mene isto zanimaju TIHE 245/45/18. Tisina mi je broj 1 stavka jer sam vecinom na autocesti. Za brzine do 90 na sat dobre simi skoro sve
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
MIslim da ti je pametnije stavit zvučnu izolaciju preko unutarnje strane blatobrana, gepek... pa imaš više lufta kod izbora guma
 

Spawn

Well-known member
Postoji li nesto vec gotovo za to ili treba kemijati i koliko to ustvari pomaze na c5 x7
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Potraži malo što je kolega Cutac radio i pisao o tome... napravi solidnu razliku.
Ako si iole spretan sve možeš sam napravit. Mislim da bi se u jedan dan puno toga moglo odradit. Bar ovo najlakše... oplate kotača i gepek.
 

Milosh

Test
Moje iskustvo sa izolacijom je potpuno suprotno od Cutac-ovog. Po mom mišljenju to je naporna borba sa vjetrenjačama u kojoj skoro ništa ne možeš dobiti. Isto mišljenje dijeli i većina ljudi sa drugog foruma koji su to radili.

Najbolje je to opisati činjenicom da ćeš benefite te izolacije samo ti moći čuti, a često ćeš se pitati da li stvarno ima neke razlike ili umišljaš (toliko je mala razlika).

E sad, druga je stvar što dosta ljudi uloži puno para i vremena u to a onda im sujeta ne dozvoljava da javno na forumu priznaju da je to bilo uzalud.. Ne kažem da je iko sa ovog foruma takav, ali to je nažalost čest slučaj.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Nije jednako ako utisavas glasan ili vec prihvatljiv auto.
Svatko ima drukcija iskustva. Ja imam vrtljivog benzinca kojemu je dosta pomoglo izoliranje gepeka i prostora ispod straznjih sjedala jer je poprilicno utisalo auspuh. Jos bi tise biko da je auspuh top, a ne savijen.
Izoliranje vrata je pomoglo kod zvuka zvucnika(limeni dio), ali izoliranje obloge vrata nije ucinilo nikakvu razliku. Izolacija na petim vratima takodjer nije nista promijenila.
Izoliranje obloga blatobrana je, osjeti se razlika u buci kotaca. Tri sloja izolacije haube je takodjer osjetno utisalo motor jer velika kolicina buke ulazi kroz sajbu.

Ali slazem se da se ne moze dobiti S klasu. Ako izoliras elizea, puno ce veca razlika biti nego ako utisavas c5.
 

Milosh

Test
Ali slazem se da se ne moze dobiti S klasu.
Ja ne pričam o S klasi već o razlici koja je tolika da je niko osim onoga ko to radi ne primjeti (a i to je upitno).

Ako izoliras elizea, puno ce veca razlika biti nego ako utisavas c5
Vjerovatno si u pravu. Takodje imam utisak (zbog prirode buke) da je lakše utišati benzinca nego dizela, što je opet apsurdno kad se uporedi količina buke koju proizvode jedan i drugi.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Spawn

Well-known member
Ima li netko iskustva sa zamjenom 245/45/18 ljeti na 225/55/17 zimi? Koja je razlika u mekoci na hidraulicaru? Mijenja li se jacina ljuljanja i npr potrosnja? Je li manja buka u ondosu na 18'? (Ovo zadnje pitanje se odnosi na one koji su imali zimi i 18 i 17)
 

Milosh

Test
Ja ću za najviše 7 dana preći na 16" zimske, pa ću ti moći nešto prenijeti što se toga tiče, ako ti šta znači i ako ti nije kasno. :grin:

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Jedno pitanje vezani za gume i promjenu istih. Dok me nije bilodoma, brat dogovorio vulkanizera i otisao promijeniti gume. Naravno gume su promijenili, auto je bio dignut na dizalicu ali nije dignut na najvisu poziciju preko ovjesa. Brat nije znao da to treba, on ne vidi problem a ni vulkanizer nije vidio. Sad me zanima jesu moguce kakve posljedice? Jer znam da je preporuka da se auto digne i da je prethodni vulkanizer kod kojeg sam htio ici tako i radio.
 

Spawn

Well-known member
Nece biti nista ako se jednom desi. Vecina vulkanizera ne vidi potrebu dignuti auto na najvisu razinu. Zbog neznanja i neinformiranosti. Prijatelj iz VW servisa mi je rekao da su neki modeli VW sa posebnim ovjesom cesto dolazili u servis nakon vulkanizera jer im je znalo izbacivati svakakve greske.
Kad sam otisao do jednog lokalnog vulkanizera ostao sam iznenadjen kad mi je rekao da dignem auto na najvisu razinu. Inace moras sam napomenuti.
 

Pavel

Lepi™
Danas je prvi puta otkad je auto kod mene da je dignut radi promjene gume, bez da se podešavao ovjes. Doduše dignuli su ga malo i na tehničkom, prednji kraj samo, no to je bilo kratko i rekao je čovjek da nema potrebe za taj pregled ali inače da traže dizanje ovjesa jer su imali već jednom "problem".

Isto tako, nadam se da neće biti ništa.
 

Wuki

Novi èlan
A na tehničkom pregledu sa ga dizali zbog čega?Inače za hydro.3+ i nije toliki problem(iako nije prsksa) ako ga se i digne na dizalicu bez da ga se podigne u najviši položaj,nego je problem kada ga neki vulkanizeri ili meh.dižu npr.kada mijenjaju gume samo jednu stranu.Tada se senzor visine može zblesirati.
 

Pavel

Lepi™
Ne znam, prednji kraj su malo podigli, zavukao se ispod i pogledao podvozje. No samo prednje, stražnje nije. I to da bi mi rekao da nema hrđe i da je podvozje jako dobro očuvano. :confused:

Kod vulkanizera je dignut kompletno auto gore.
 

izubic

Member
Ja imam 245/45/18 ljeto i 225/55/17 zimu. Neki dan promijenio. Ono što primjećujem je da je volan malo lakši, auto bolje upija neravnine, još je malo "mekši". Ljuljanje ne bi rekao da se povećalo. Potrošnja možda pala mrvicu.
 

Spawn

Well-known member
Ja imam 245/45/18 ljeto i 225/55/17 zimu. Neki dan promijenio. Ono što primjećujem je da je volan malo lakši, auto bolje upija neravnine, još je malo "mekši". Ljuljanje ne bi rekao da se povećalo. Potrošnja možda pala mrvicu.
Eto to me zanimalo iz prve ruke.
 
Na vrh