A meni je drago da sam ga kupio, jer je auto udoban, pouzdan i nije imao u 60.000 km niti jednu jedinu sitnicu za prigovoriti, a kamoli ozbiljniji kvar.
Nijednom nije kamera zakazala, nijednom nije ekran infotainmenta ostao crn, nijednom se nijedna lampica koja bi signalizirala bilo kakvu neispravnost nije upalila. (da budem sasvim iskren, a to sam ranije i napisao, prije godinu dana jednom se na headup displayu nije projecirala slika, sljedećim paljenjem i do dana današnjeg sve u redu)
A ovdje zapisujem SVA svoja iskustva s tim automobilom, znam da je kod nas puno automobila s takvim motorom prodano.
Ako jedan, samo jedan vlasnik, temeljem mojih iskustava na vrijeme uoči problem, zamijeni taj remen na vrijeme i spasi se nepotrebne neugodnosti i velikog troška, napravio sam nešto korisno.
Da ne razmišljam isključivo na taj način, sa željom da upoznam vlasnike te sve koji razmišljaju o kupovini takvih automobila sa svojim iskustvima, odavno ne bih ovdje ništa pisao.
Pa da rezimiram, ako imate takav auto, koristite stalno klimu, po potrebi grijanje sjedala, start/stop, vozite ga i po gradu i po autocestama... računajte:
1. najsigurnije svake dvije godine provjeriti i vjerojatno i promijeniti akumulator
2. redovito, svakih 5-10.000 km pogledajte kroz otvor za dolijevanje motornog ulja stanje remena razvoda i obavezno zamijenite na prvi znak trošenja, a najkasnije na servisu na 80.000 km
3. u slučaju da po hladnijem vremenu i mokroj cesti trebate nekamo ići s e-primacy gumama, zaista budite jako oprezni.