C4 Puretech 130 eat8 Shine by La Marche

La Marche

Iskreni optimist
Danas je točno 365 dana korištenja My Citroen aplikacije pa tamo piše da smo u godinu dana s tim autom napravili:
28.081 km - napokon ispod 30.000 godišnje,
prosječnom potrošnjom 6,2 l/100 km - s obzirom da je wltp prosjek 5,8, ovo je zapravo pokazatelj da u mom slučaju taj wltp ciklus ipak vrijedi nekog vraga,
ukupno se u godinu dana u autu provelo 25 dana, 1 sat i 21 minuta.
To bi značilo prosječnu brzinu svih kretanja od 46 km/h.
Najduža vožnja u komadu bez zaustavljanja bila je 731 km.
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
ti si u autu godišnje koliko ja na godišnjem - godišnje
malo troši taj citrač nema šta (s obzirom da ima 130 ks i ide "kao šprih" - jel se tako kaže, tako je moj Dede (Djed) porijeklom iz ZG govorio

(y)

ni u jednom autu veličine c4 se nisam dobro vozio kao u aktualnom c4
 

La Marche

Iskreni optimist
"ide k'o šprih"... nisam to već desetljećima čuo... očito ti je to bio djed :)

... nego, apsurdno, ali ja već danas tom "šprihu" stavio zimske gume... o_O čeka me put po hladnoj kiši, a one e-primacy po vrućem vemenu i toploom asfaltu (čak i po mokrom) još nekako idu, ali kad malo zahladi, a zahladilo je, nisu mi baš uvjerljive.
Pa da se poštedim muke na mokroj i hladnoj autocesti, a i duga čekanja na zamjenu guma kod vulkanizera kad zaista zahladi, stavio danas zimske, dakle pišem 57.300 km, zimske idu na auto.
Ljetne sad imaju 37.000, zimske 20.000.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ima novosti. Velikih i ne ni jeftinih.
Na kontroli akumulatora na 58.000 ispalo je da treba novi akumulator pa je to zamijenjeno za 215 €.
Kad god sam u servisu, tražim pregled remena razvoda. Sad je prvi put pokazao neke znake istrošenosti, daleko je to od alarmantnog , no, ustrašen svim tim horrorcima s foruma, dogovorio sam zamjenu. Danas, na 59.000 zamijenjen je i taj remen, očišćen karter, pregledano ono famozno sito. Sve je bilo u redu i čisto, a stari remen je izgledao ovako:
stari_remen.jpg
Mogao je poslužiti još do propisanog intervala izmjene, to bi bilo oko pola godine još, ali nekako mi je draže prije zime te stvari riješiti.
Od prije neki tjedan propisano je i drugo ulje za te modele, na znanje i ravnanje.
Cijela priča koštala je 796 € u ovlaštenom Citroen servisu.
Update OS 44.07.33.32 je napravljen i idemo dalje.
Vidim sad na računu da je i kanalni remen zamijenjen.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Drago mi je da nisam kupio ovaj poluproizvod prije par mjeseci.

Uspjeli su unazaditi sve napretke po pitanju razvoda preko 60 godina unazad.
 

La Marche

Iskreni optimist
A meni je drago da sam ga kupio, jer je auto udoban, pouzdan i nije imao u 60.000 km niti jednu jedinu sitnicu za prigovoriti, a kamoli ozbiljniji kvar.
Nijednom nije kamera zakazala, nijednom nije ekran infotainmenta ostao crn, nijednom se nijedna lampica koja bi signalizirala bilo kakvu neispravnost nije upalila. (da budem sasvim iskren, a to sam ranije i napisao, prije godinu dana jednom se na headup displayu nije projecirala slika, sljedećim paljenjem i do dana današnjeg sve u redu)

A ovdje zapisujem SVA svoja iskustva s tim automobilom, znam da je kod nas puno automobila s takvim motorom prodano.
Ako jedan, samo jedan vlasnik, temeljem mojih iskustava na vrijeme uoči problem, zamijeni taj remen na vrijeme i spasi se nepotrebne neugodnosti i velikog troška, napravio sam nešto korisno.

Da ne razmišljam isključivo na taj način, sa željom da upoznam vlasnike te sve koji razmišljaju o kupovini takvih automobila sa svojim iskustvima, odavno ne bih ovdje ništa pisao.

Pa da rezimiram, ako imate takav auto, koristite stalno klimu, po potrebi grijanje sjedala, start/stop, vozite ga i po gradu i po autocestama... računajte:
1. najsigurnije svake dvije godine provjeriti i vjerojatno i promijeniti akumulator
2. redovito, svakih 5-10.000 km pogledajte kroz otvor za dolijevanje motornog ulja stanje remena razvoda i obavezno zamijenite na prvi znak trošenja, a najkasnije na servisu na 80.000 km
3. u slučaju da po hladnijem vremenu i mokroj cesti trebate nekamo ići s e-primacy gumama, zaista budite jako oprezni.
 

La Marche

Iskreni optimist
S prvim C4
https://www.citroenforum.hr/threads/c4-by-la-marche.2907/
se ne sjećam, a ne da mi se sad čitati to sve, ali ne mogu se sjetiti da li sam uopće mijenjao akumulator.
Taj auto nije imao start/stop, ekrane, grijana sjedala, klimu je imao.

Od 2016. kad sam kupio C5,
https://www.citroenforum.hr/threads/c5-hdi-180-by-la-marche.6722/
kad sam primijetio da se ne aktivira start/stop otišao sam provjeriti akumulator, svaki put je bio otprilike na polovici snage i preporuka je bila "zamjena". To je redom bilo 2018, 2020, ne sjećam se više jesam li 2022 isto mijenjao, pred prodaju, ali čak mislim da jesam.

2022 sam kupio C4 i sve isto je i kod njega i sad 2024 evo novi akumulator.

Znate već po dvanaestgodišnjem pisanju, nisam kupovao najjeftinije, nego najbolje koje su mi preporučivali.

Što drugo da zaključim nego da sam svake dvije godine provjeravao i mijenjao akumulatore?

Aha, potrošnja ulja... nisam još ni na ovom, ni sin na svom 208 (100KS) nijednom dolio ništa ulja između intervala, niti je primjetna ikakva potrošnja ulja, Od max dođe pred servis do polovice, ili ostane iznad, ne niže.
Nije ni na desetogodišnjem bratovom C3 (82KS) potrebno dolijevati između intervala, ali on zadnjih dvije-tri godine točno na godinu dana, između servisa, dođe s max do minimuma.
 
Posljednje uređivanje:

Asmir

New member
Pozdrav svima izvinite sto upadam u post zanima me misljenje 10 godina vozim samo Volkswagen sada mi je ispala prilika da kupim Citroen C5 HDi 200 Exclusive Automatski mjenjač 2013 godina 135 hiljada na satu hidraulični amortizeri auto je Max ocuvano limuzina i auto mi se bas svidja kakva su vam iskustva
Hvala
 

szahtila

Well-known member
Pozdrav svima izvinite sto upadam u post zanima me misljenje 10 godina vozim samo Volkswagen sada mi je ispala prilika da kupim Citroen C5 HDi 200 Exclusive Automatski mjenjač 2013 godina 135 hiljada na satu hidraulični amortizeri auto je Max ocuvano limuzina i auto mi se bas svidja kakva su vam iskustva
Hvala
Ne kupuj to, rugat će ti se susjedi
kad sam primijetio da se ne aktivira start/stop otišao sam provjeriti akumulator,
Za aktivaciju S/S ima mnogo više uslova, ne samo ispravnost akumulatora
 

Cutac

Prèkaroš
redovito, svakih 5-10.000 km pogledajte kroz otvor za dolijevanje motornog ulja stanje remena razvoda i obavezno zamijenite na prvi znak trošenja, a najkasnije na servisu na 80.000 km
Ovo je žalosno za Citroen.
Prije 20 godina su radili izvrsne benzince koji su bili pouzdani i davali više snage od propisanoga, a sada rade benzince kojima zupčasti traje 80k km (ili par godina) i putem postoji šansa da će motor zaribati.
 

diegos

Well-known member
nije imao u 60.000 km niti jednu jedinu sitnicu za prigovoriti
A šta to očekuješ da bi trebao imati gotovo nov auto 😁

U vezi akumulatora, pa isključuj start/stop i možda bude trajao duže... Pogotovo ako imaš ralacije gdje se s/s često pali...
 
Na vrh