Posao uspješno odrađen, ovjes se čini odlično, utegnut! Nema više lupanja! Ramena bez problema izvađena, i vračena nazad! Večina dijelova bila loša, seleni, bar jedan krajnik, stabilizatori različiti(osobno uvijek mijenjam u paru), kugle! Originalne kugle su definitivno Lamforder, točno se vidi gdje je na aftermarket verziji prebrušen citroenov logo! Ramena nisu identična novima, moguče da je Lamforder malo promijenio dizajn kroz godine, par sitnica! Nikakav logo nisam našao. Krajnici su bili neki JTEKT. Jedini problem nam je bila potreba za skidanjem branika, jer se moraju ukloniti dva aluminijska nosača koji prekrivaju rupe prednjih vijaka na ramenima! U uputstvima piše samo deflektor između branika, i tacne....,ali je fizički nemoguče!Ovako je bilo jednostavnije! Nikakvu manu sponama nisam našao,pa sam ih ostavio! Mislim da je vrijedilo skoro sve promijeniti, pogotovo na ovoj kilometraži. Trošak nešto manje od 300 EUR, plus Bilstein amortizeri prije. Radovi gratis!
P.S-ulje doslovno slini svuda, pa sutra idem po par ponuda za prebrtviti taj dio motora oko ventila i bregaste. Izmjenu lanca bregaste,itd. Jednostavno se mora to odraditi. Možda je do mene, ali jednostavno ne želim mastan motor!