Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
To trebaš predihtati. Nije neka nauka, jedino što se bregaste diraju pa treba uzubiti ponovno sve.
Samo dihtanje nije neka nauka, samo rastavljanje određenih dijelova može biti! Pogotovo skidanje remenica, dizni i slično, bez odgovarajučeg alata neide uvijek jednostavno! A i nemam baš lokaciju gdje bi to mogao sam odraditi u dan/dva! Čak ni taj lanac bregaste sa klizačem nije stvarno loše promjeniti nakon toliko km, kad se sve to radi! Podloške dizni isto! Opčenito volim uredan motor, malo prašnjav, ali ne mastan! A što se zupčastog tiče , jednostavno nevidiš kakva je situacija, može se odjednom promijeniti. Svakako nije dobro da je preliven sa uljem!
 

Cutac

Prèkaroš
A nije, ako ne rade neke siledžije sa pola mozga, ne bi trebalo biti problema.
Gle, to popraviti moraš, a sad, jedino da izvana zalijepiš brtvilom za karter, nema tu nekog posebnog pretlaka gore.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
A nije, ako ne rade neke siledžije sa pola mozga, ne bi trebalo biti problema.
Gle, to popraviti moraš, a sad, jedino da izvana zalijepiš brtvilom za karter, nema tu nekog posebnog pretlaka gore.
Javim čim se skontam što sam smislio! Sad prvo čekam vikend ili slično, da ugradim nova ramena, kugle, stabilizatore, krajnike! Nova kugla upravo stigla iz Auto Kreše!

P.S-u postupku sam opremanja garaže, pa mi između ostalog treba dobra polica za alat, miniwash, karcher za kemijsko, i sl! Dimenzije cca 250 sirine, sa 160 visine! Htio sam/želim po mjeri, ali lokalni majstori vole sječi zavoje, i spojeve kako je njima jednostavnije(što meni ne odgovara). Pa sada rastežu sa javljanjem cijene! U biti je problem što bi oni napravili sve police od kutnih profila, i onda noge navarili izvana, a ja sam više da noge budu poravnate sa vanjskim rubom polica, što je njima puno više ukrajanja!

Police iz Pevexa i slično od onih kutnih limova mi se čine previše mlitave, a i teško mi iz par njih sklopiti željenu dužinu/visinu/širinu! A i nemaju nogice na navoj, pošto podloga nije baš idealna! Uglavnom ako je netko uzimao nešto dobro, molio bih link!

Nakon toga si želim uzeti jedan FERVI modularni set ormara od metala,sa metalnim pokrovom radne ploče, kakav mi prijatelj ima u radioni, malo jesu skuplji, ali su odlični, praktični, kvalitetni!


I za kraj gumeni pod, onaj kao puzle za radione! Jednostavno se postavlja, odlične je kvalitete, čvrst, lako ga je ukrojiti! I po potrebi da se ukloniti! Za mojih cca 20m2 dođe oko 600 EUR, ali ni kvalitetne pločice sa materijalom, i ugradnjom nebi bile jeftinije, a bogami ni epoxi pod uz prethodnu pripremu podloge(brušenje/odmaščivanje)!



https://www.fervi.com/eng/workshop-equipment/workshop-furniture/modular-furnishings/workshop-modular-furnitures-pr-12181.htm


 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Posao uspješno odrađen, ovjes se čini odlično, utegnut! Nema više lupanja! Ramena bez problema izvađena, i vračena nazad! Večina dijelova bila loša, seleni, bar jedan krajnik, stabilizatori različiti(osobno uvijek mijenjam u paru), kugle! Originalne kugle su definitivno Lamforder, točno se vidi gdje je na aftermarket verziji prebrušen citroenov logo! Ramena nisu identična novima, moguče da je Lamforder malo promijenio dizajn kroz godine, par sitnica! Nikakav logo nisam našao. Krajnici su bili neki JTEKT. Jedini problem nam je bila potreba za skidanjem branika, jer se moraju ukloniti dva aluminijska nosača koji prekrivaju rupe prednjih vijaka na ramenima! U uputstvima piše samo deflektor između branika, i tacne....,ali je fizički nemoguče!Ovako je bilo jednostavnije! Nikakvu manu sponama nisam našao,pa sam ih ostavio! Mislim da je vrijedilo skoro sve promijeniti, pogotovo na ovoj kilometraži. Trošak nešto manje od 300 EUR, plus Bilstein amortizeri prije. Radovi gratis!



P.S-ulje doslovno slini svuda, pa sutra idem po par ponuda za prebrtviti taj dio motora oko ventila i bregaste. Izmjenu lanca bregaste,itd. Jednostavno se mora to odraditi. Možda je do mene, ali jednostavno ne želim mastan motor!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Svaka cast za radove ,pogotovo kad znas i odradis sam ,onda mozes i vise da das za kvalitetniji deo.
Svi bi mi to znali, samo je bitno imati pristup kvalitetnoj radioni. Da je moja, i da se mogu danima služiti njom, sve bi uglancao :ROFLMAO:
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Popravak dogovoren, auto ostavljam u ponedjeljak na dva dana. Kao što sam i mislio, nije 16V pa stoga ima samo jednu bregastu, tj. nema lanca! Tako da nije 700 EUR. Izbacili smo i brtvu poklopca ventila 37 EUR, jer imam svoju Elringovu "10 EUR"! Kažu da če srediti/očistiti motor, i 2 godine garancije.....! Javim dojmove iz Ovlaštenog.
 

Prilozi

pedjolino

Member
Bogami dobre cene za radove tj ruke.Ja kad sam kupio moj c4 1,6 hdi sam isto menjao taj poklopac dekle motora .Isto se dihtuje tj lepi nekom diht masom .Odradjeno je kad se radio veliki servis da se iskoristi posto koliko sam ja shvatio skida se ili pomera bregasta.Al nije toliko bila cena bar sto se tice ruku.A cekaj jel kad se menja ovo ja sam razumeo da se mora razupciti motor?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Zašto si mijenjao taj poklopac, u Citroenu kažu da to nema što otiči, tj.da nikad ne mijenjaju! Sam poklopac ima samo brtvu,ali ispod njega su dva metalna dijela( donji i gornji nosač bregaste), koji se brtve sa silikonom! Pa vjerujem da ako se zna što se radi, da se ne mora......,može se vjerovatno blokirati u poziciji! Ali da ,skida se i remenica! Imaš cijeli postupak u videu, 10-tak objava unazad
 

pedjolino

Member
Pa vidi nisam ja sad neki strucnjak al meni taj pokopac bar na mom motoru izgleda da je plasticni ,i verovatno je tesko ili nije sigurno vratiti vec korisceni plasticni poklopac ipak su tu temperature i hladjenje pa se plastika mozda krivi sta znam.Bar su meni tako rekli .
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pa vidi nisam ja sad neki strucnjak al meni taj pokopac bar na mom motoru izgleda da je plasticni ,i verovatno je tesko ili nije sigurno vratiti vec korisceni plasticni poklopac ipak su tu temperature i hladjenje pa se plastika mozda krivi sta znam.Bar su meni tako rekli .
Je plastični je, i meni su neki dan u drugom servisu to stavili u ponudu, kao otišlo......, a u Citroenu kažu nema što tu otiči! E sad, javim u utorak kako je prošlo!
 

pedjolino

Member
Vidi mozda je majstorima sigurnije da se stavi nov poklopac koji koji kosta oko 100 e u kvalitetu.Pa da onda nemaju mozda reklamaciju ako procuri ,ako me razumes.Neznam sto kazes valjda majstori znaju sta rade a i daju garanciju.Al dobro neznam tu sta jos menjaju al cene za radove su bas dobre.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Vidi mozda je majstorima sigurnije da se stavi nov poklopac koji koji kosta oko 100 e u kvalitetu.Pa da onda nemaju mozda reklamaciju ako procuri ,ako me razumes.Neznam sto kazes valjda majstori znaju sta rade a i daju garanciju.Al dobro neznam tu sta jos menjaju al cene za radove su bas dobre.
Držim se za 2 godine garancije, što god bude....,vračam na reklamaciju! Ipak su ovlašteni!
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Meni su mijenjali brtvu poklopac nisu pa sam naknadno morao i poklopac jer je slinilo.
Sad vidim nakon par mjeseci da je opet dole malo ulja morati ću opet reklamirati.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Veče! Evo konačno odradio sam i taj "problem" na vozilu! Prvi dojam, odlično! Iz nekog razloga prije brtvljenja motora u zadnje vrijeme je nemirno radio, neznam dali je mogao vuči zrak tamo gdje je puštao ulje. Uglavnom sad, i zasad prede! Kažu nema stalnih grešaka. Bili su stvarno korektni, čak su i spustili cijenu za nekih 70 EUR, jer je bilo potrebno manje radnih sati! Motor su oprali od masnoče, jedino nikako da se po ovom vremenu osuši od vode(vjerovatno su prali Mafrom, ili nešto slično)! Ima je po plastičnim dijelovima u udubljenjima. Evo čak sam ga i konačno počastio poklopcem motora, sad kad više nije mastan. Sutra supruga ide na put par dana, pa čemo ga nakon toga malo uglancati po motoru...., ako izdrži autoput bez puštanja! Prvi test.

Izmjenili su 5 uljnih brtvi, brtvu bregaste, novi vijak remenice, štitnike dizni i podloške, i crijevo povrata na diznama! Kažu da u originalu dođe zaljepljeno, i da ga moraju pokidati. Navodno sada pričvrste silikonom. Naknadno sam se sjetio da ih pitam da mi ostave izvađene dijelove za evidenciju, pa je to što su uspjeli spasiti iz kante:ROFLMAO:. Brtva poklopca ventila je tvrda kao kamen. Usput sam ih zamolio da kad vračaju filter zraka, da stave moje nove 4 gumice, jer su stare dvije nestale prilikom prošlih servisa!

Zasad sam zadovoljan, prvo iskustvo radova sa ovlaštenim servisom prošlo dobro! Kao u filmovima, preuzimanje vozila, sve unutra zaštičeno folijama. A ne kao kod "majstora", ENO TI AUTO:D. Naravno da sve to naplate, ali ok....,na 12 rata nije puno (čitaj: tješim se)! Kao što sam rekao tješi me 2 godine garancije, iako kažu da do sada nije bilo reklamacija na takve radove. A i nije neki svemirski posao, ako sve uredno odradiš. Nadam se da neče biti slinjenja sa poklopca kao kod Hummer0 Hummer0 .....
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Danas stigle! Jednostavno mi dosadilo više plačati izmjenu svaki puta. Konačno opet imam dva kompleta(kada kupim i nove ljetne gume)! Jako teško je nači nešto original od Citroena u dobrom stanju, da je 5 x 108, ET između 45-50! Nadao sam se još jednim 16-ticama, ali sam morao uzeti 17 ! Guma če biti nešto skuplja, ali su 16 zimske ove koje imam ionako loše. Došle su sa C4 Picassa. Vlasnik je prodao vozilo, a kupac je radije uzeo vozilo sa jednim alu setom, i dva para guma. Izašle me 400 komplet u odličnom stanju. Sva sreča pa sam par mjeseci prije uspio dobiti 4 kompletna točka za Infinity od 20-incha(alu,gume,i senzori), za 40 EUR-a komplet...., a prodao ih za 300 EUR(dodao 100 i eto meni alu komplet)! Stvarno sam se iznenadio koliko dugo mi je trebalo da prodam taj Infinity komplet sa odličnim gumama, i senzorima koji vrijede sami bar 200! Bile su 5 x 114.3 mislim, i odgovarale za puno vozila!
 

Prilozi

Na vrh