Pozz druže....Imam isti problem sa termostatom kao i ti sto si imao... Crtice variraju cas dve,cas tri i tako u krug...Posle zamene orginalnog termostata koji je uvek drzao tri crte krece problem...Posle gotovo mesec dana i nešto manje od 2000 km pređenih, termostat i dalje radi. Večeras, temperatura okolo 10°C, jednako brzo je dostigao 3 crtice. Inače, od zamene nijednom nisam video da posle 3 vrati na 2 crtice. Mission Complete [emoji6]
Imao sam taj problem početkom godine temperatura rashladne je bila ispod 80 C (dvije crtice na displayu) nisam bio siguran da li je u pitanju senzor temperature ili termostat .Zamjenio oboje - termostat Vernet (original više ne postoji ali bio je isto Vernet, auto iz 2005 , kučište termostata je metalno) plus senzor temperature Bosch , mislim da je oboje bilo cca 20€. Sada su standarde 3 crtice na dislayu.Tražim,ali ne mogu da nadjem...Bio juce u prodavnici auto delova za francuska vozila i samo imaju Vernet u ponudi...Kazu original se tesko nabavlja, komplikovano naručiti,pa cena 200 e itd...Mene zanima da li je neko imao slicna iskustva i kako je rešio!?
Vas je benzinac pretpostavljam...Posto sam citao da za dizel hdi motore je plastično kućište termostata, nepostoji metalno....Znaci i vama je smetalo i nije bilo normalno da pokazuje dve crte???Da li je i vama bila veća potrošnja u tom periodu i da li ste jos neke razlike uočavali??Imao sam taj problem početkom godine temperatura rashladne je bila ispod 80 C (dvije crtice na displayu) nisam bio siguran da li je u pitanju senzor temperature ili termostat .Zamjenio oboje - termostat Vernet (original više ne postoji ali bio je isto Vernet, auto iz 2005 , kučište termostata je metalno) plus senzor temperature Bosch , mislim da je oboje bilo cca 20€. Sada su standarde 3 crtice na dislayu.
Sve osim temperature je bilo ok, btw sada su zamjenska kucista benzinaca plasticnaVas je benzinac pretpostavljam...Posto sam citao da za dizel hdi motore je plastično kućište termostata, nepostoji metalno....Znaci i vama je smetalo i nije bilo normalno da pokazuje dve crte???Da li je i vama bila veća potrošnja u tom periodu i da li ste jos neke razlike uočavali??
Na osnovu display-a (fotke) meni izgleda da je motor (auto) godište 2006 ili ranije. Najjednostavnije je provjeriti namalo sam gledao po jednoj web stranici autodijelova i ima vise varijanta termostata, jedan otvara na 80, jedan na 90, jedni cak oko 100 stupnjeva, treba i to provjeriti. Automatski ti ne digne radnu temperaturu kako si bio naucen da pokaziva u kabini.
Gledao sam na autodoc.uk ponudu termostata i svaki pise otvara na 83 stepena... Čitao sam taj podatak ali mislim da to vazi za benzince...malo sam gledao po jednoj web stranici autodijelova i ima vise varijanta termostata, jedan otvara na 80, jedan na 90, jedni cak oko 100 stupnjeva, treba i to provjeriti. Automatski ti ne digne radnu temperaturu kako si bio naucen da pokaziva u kabini.