DS5 by MacSlavko

njakopic

Member
Bio sam na dijagnostici u ovlaštenom i naveli su mi ove greške:
P1434 96 - Multipleks pumpa dodavanja aditiva
FEB5 - Tlak aditiva za gorivo manji od minimalnog praga

Dali su mi ponudu za izmjenu te pumpe i spremnika i dolijevanje aditiva za 376 eura + 36 eura dijagnostika. Znači nekih 400 eura sve skupa.
Evo riješio problem u Zagrebu u ovlaštenom servisu u Tratinskoj i mogu reći samo riječi hvale. Čak su mi odbili dijagnostiku od cijene pa me ispalo 376 sve skupa umjesto 400 eura.

Garancija mi je 12 mjeseci i prema njihovim riječima ne trebam brinuti o tome barem 150 tisuća km.

Što se tiče adblue spremnika i pumpe, o tome ni riječi, znači dobra je. Poruka greške za aditiv je maknuta i auto ne izbacuje adblue grešku (iako ni nije do sada, ali ispada da je mom majstoru izbacila), ali pušem na hladno i pripremio sam se da ju dočekam nakon kratkog vremena. Daj Bože da ne bude.

Hvala svima na pomoći i sugestijama.
 

Spawn

Well-known member
Rekao bih onda FAP, jer ima onu tekucinu sto se menja na 150k. Svakako nema adblue, na to sam mislio kad sam pravio poređenje sa novijim dizelima.
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
Tako je.
S tim da je kod Euro6 motora spremnik Eolys tekućine duplo manji, tj. 1,3L.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Stavio nekidan nove kočione pločice u ovl. servisu (obavili i zamjenu kočione tekućine). Je li moguće da ih baš Citroen proizvodi?
Ili netko za Citroen? Ugl. na pločicama je (kao i na starima) Citoenov logo...
Vele da su diskovi u redu pa to nisam mijenjao.
Autić je na 161.200 km.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nekidan mi zapišti ono zvučno upozorenje (kao da je neki zid na 10 m ispred mene 😱) kad ono: nizak tlak u ZD gumi!
Matereti…
Nisam znao što bih prije; zvati šlep-službu ili (nekako) do najbližeg ovl. servisa…
😎

PS: tlak je bio 1,8 bara, a to je granica za koju BSI misli da je guma probušena (od 1,8 do 2,0 je samo ispuhana). Naizgled nije bila ništa drukčija od lijeve koja je imala 2,3.
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko DS 5 ima EAT6 zar ne? Znam da smo o tome pričali.
Paddle shifteri se mogu koristiti i dok je mjenjac u D modu, bez potrebe za prebacivanjem bočno. Baš sam pitao dali paše i kod mene.
I mi koji ih imamo ih rijetko koristimo, eventualno ako ti se sviđa izgled same instalacije,i ako se daju kupiti povoljno!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko DS 5 ima EAT6 zar ne? Znam da smo o tome pričali.
Paddle shifteri se mogu koristiti i dok je mjenjac u D modu, bez potrebe za prebacivanjem bočno. Baš sam pitao dali paše i kod mene.
Da, vidio sam to čim je izašao video, ali lik mi se već 2+ mjeseca ne javlja!?
To mi je na listi za naknadnu ugradnju, ali ne mogu bez Rodriga.
Potrebno je priključiti taj njegov custom-made modul na ECU mjenjača, ali čovjek se ne javlja…
A prije godinu+ dana smo super komunicirali oko ugradnje AFILa?
🥺
I evo, čovjek mi se upravo javio!!
Komunikacija je u tijeku, kao i optimizacija modula…
👍😎
ExOduS442xb ExOduS442xb trebao si ga prije spomenuti!!
😂
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh