DS5 by MacSlavko

njakopic

Member
Bio sam na dijagnostici u ovlaštenom i naveli su mi ove greške:
P1434 96 - Multipleks pumpa dodavanja aditiva
FEB5 - Tlak aditiva za gorivo manji od minimalnog praga

Dali su mi ponudu za izmjenu te pumpe i spremnika i dolijevanje aditiva za 376 eura + 36 eura dijagnostika. Znači nekih 400 eura sve skupa.
Evo riješio problem u Zagrebu u ovlaštenom servisu u Tratinskoj i mogu reći samo riječi hvale. Čak su mi odbili dijagnostiku od cijene pa me ispalo 376 sve skupa umjesto 400 eura.

Garancija mi je 12 mjeseci i prema njihovim riječima ne trebam brinuti o tome barem 150 tisuća km.

Što se tiče adblue spremnika i pumpe, o tome ni riječi, znači dobra je. Poruka greške za aditiv je maknuta i auto ne izbacuje adblue grešku (iako ni nije do sada, ali ispada da je mom majstoru izbacila), ali pušem na hladno i pripremio sam se da ju dočekam nakon kratkog vremena. Daj Bože da ne bude.

Hvala svima na pomoći i sugestijama.
 

Spawn

Well-known member
Rekao bih onda FAP, jer ima onu tekucinu sto se menja na 150k. Svakako nema adblue, na to sam mislio kad sam pravio poređenje sa novijim dizelima.
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
Tako je.
S tim da je kod Euro6 motora spremnik Eolys tekućine duplo manji, tj. 1,3L.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Stavio nekidan nove kočione pločice u ovl. servisu (obavili i zamjenu kočione tekućine). Je li moguće da ih baš Citroen proizvodi?
Ili netko za Citroen? Ugl. na pločicama je (kao i na starima) Citoenov logo...
Vele da su diskovi u redu pa to nisam mijenjao.
Autić je na 161.200 km.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nekidan mi zapišti ono zvučno upozorenje (kao da je neki zid na 10 m ispred mene 😱) kad ono: nizak tlak u ZD gumi!
Matereti…
Nisam znao što bih prije; zvati šlep-službu ili (nekako) do najbližeg ovl. servisa…
😎

PS: tlak je bio 1,8 bara, a to je granica za koju BSI misli da je guma probušena (od 1,8 do 2,0 je samo ispuhana). Naizgled nije bila ništa drukčija od lijeve koja je imala 2,3.
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko DS 5 ima EAT6 zar ne? Znam da smo o tome pričali.
Paddle shifteri se mogu koristiti i dok je mjenjac u D modu, bez potrebe za prebacivanjem bočno. Baš sam pitao dali paše i kod mene.
I mi koji ih imamo ih rijetko koristimo, eventualno ako ti se sviđa izgled same instalacije,i ako se daju kupiti povoljno!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko DS 5 ima EAT6 zar ne? Znam da smo o tome pričali.
Paddle shifteri se mogu koristiti i dok je mjenjac u D modu, bez potrebe za prebacivanjem bočno. Baš sam pitao dali paše i kod mene.
Da, vidio sam to čim je izašao video, ali lik mi se već 2+ mjeseca ne javlja!?
To mi je na listi za naknadnu ugradnju, ali ne mogu bez Rodriga.
Potrebno je priključiti taj njegov custom-made modul na ECU mjenjača, ali čovjek se ne javlja…
A prije godinu+ dana smo super komunicirali oko ugradnje AFILa?
🥺
I evo, čovjek mi se upravo javio!!
Komunikacija je u tijeku, kao i optimizacija modula…
👍😎
ExOduS442xb ExOduS442xb trebao si ga prije spomenuti!!
😂
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Evo, kako bi neki ovdje rekli; redoviti servis odrađen. Idemo dalje!
:cool:

PS: 30% popusta na najskuplji dio (Klub vjernosti Citroen), te 10% popusta na rad. Datacol čistač diesel sustava sam ja tražio. To od servisa do servisa jednom šibnem u pun tank dizela i vozi Miško!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

nero81

Well-known member
Donator foruma
I ja obavio danas servis na 150000. Preporucio mi majstor taj datacol cistac. Pitam ga da li to sta pomaze, kaze on da stetit ne moze.... da li to uopce funkcionira je pitanje.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Lijepa mala nadogradnja danas!
Da sam znao koliko je ovo dobro, odavno bih to uradio!

Počelo mi je malo smetati puno tog crvenog svjetla u kokpitu, osobito noću, pa sam krenuo u istraživanje projekta i potragu za nekim zaslonom prihvatljive cijene (a ljudi traže od 200 do 600€ za to)!?

Na moje ugodno iznenađenje, razlučivost zaslona u boji je barem udvostručena u odnosu na prethodni jednobojni. To znači da su sve poruke puno lakše čitljive (što traži manje vremena skretanja pogleda s ceste), a naravno i svi simboli su lijepo obojani.

Izazov je bio što ti zasloni u boji nisu tako česti u DS5 (osobito na facelift modelima s BlueHDi motorima - a stariji od HDi motora nemaju prikaz ECO moda i razine ureje), pa je bila malo duža potraga za njim, ali itekako vrijedno uloženog vremena (2 mjeseca potrage) i novca (80 € )…

To računam kao rani božićni dar sebi!
🥂😎

Koji gušt je sada baciti pogled na MFD!
PS: a onaj DS logo (na jednobojnom zaslonu ga mi nema) čak napravi neku animaciju (zabljesne) kad se upali motor!

Eto, još jednom se potvrdila ona narodna da je razlika između djeteta i odrasla čovjeka samo u veličini/cijeni igračke…
😂
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Plug&Play job!

Osim što sam prvo kupio jedan brzinomjer od pred-facelift serije (uletio jeftino). Taj je isto imao zaslon u boji, ali je imao Citroen znak i nije pokazivao Eco vrijeme niti razinu ureje. Probao sam to u ovlaštenom telekodirati, ali nisu uspjeli. I pretpostavljao sam da neće jer su dečki na Drive2.ru forumu radili svakakva čuda s Arduino telekodiranjem i posebnim (Infizer) programom rađenim isključivo za programiranje tog displaya, ali očito su harvewrska ograničenja pa to na zaslonu koji je dolazio s HDi motorom jednostavno nije moguće prikazati.

A budući da kod mene mora sve biti tvornički i po načelu "što bolje - to bolje" onda sam se odmah bacio na potragu za facelift zaslonom. Tih ima puno manje i puno su skuplji, ali našao sam nakon mjesec dana u Poljskoj jedan otraga malo razbijeni brzinomjer po prihvatljivoj cijeni - ionako mi je potreban samo MFD - pa sam tog ugradio u svoj brzinomjer. Sreća pa je to zbilja lako; 4 Torx10 šarafa i gotov posao!
Display ne pamti kilometražu -ona je u ECU-u brzinomjera, pa je bezopasno prebacivati ih iz vozila u vozilo- BSI neće "pokupiti" veću kilometražu (to će samo ako se mijenja cijeli brzinomjer na kojem je veća kilometraža)...

:)

Ovako je bilo u toj među-fazi:
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Plug&Play job!

Osim što sam prvo kupio jedan brzinomjer od pred-facelift serije (uletio jeftino). Taj je isto imao zaslon u boji, ali je imao Citroen znak i nije pokazivao Eco vrijeme niti razinu ureje. Probao sam to u ovlaštenom telekodirati, ali nisu uspjeli. I pretpostavljao sam da neće jer su dečki na Drive2.ru forumu radili svakakva čuda s Arduino telekodiranjem i posebnim (Infizer) programom rađenim isključivo za programiranje tog displaya, ali očito su harvewrska ograničenja pa to na zaslonu koji je dolazio s HDi motorom jednostavno nije moguće prikazati.

A budući da kod mene mora sve biti tvornički i po načelu "što bolje - to bolje" onda sam se odmah bacio na potragu za facelift zaslonom. Tih ima puno manje i puno su skuplji, ali našao sam nakon mjesec dana u Poljskoj jedan otraga malo razbijeni brzinomjer po prihvatljivoj cijeni - ionako mi je potreban samo MFD - pa sam tog ugradio u svoj brzinomjer. Sreća pa je to zbilja lako; 4 Torx10 šarafa i gotov posao!
Display ne pamti kilometražu -ona je u ECU-u brzinomjera, pa je bezopasno prebacivati ih iz vozila u vozilo- BSI neće "pokupiti" veću kilometražu (to će samo ako se mijenja cijeli brzinomjer na kojem je veća kilometraža)...

:)

Ovako je bilo u toj među-fazi:
Odlično, kapa dolje!
 

Milosh

Test
Super, to je onda baš jednostavno. To sam se odmah i ja pitao, jer je kod mnogih auta kilometraža zapisana u satu, a kod nekih su u njemu i kodovi ključeva.
 

szahtila

Well-known member
Čestitam za rad i upornost! Slavko, da li je moguće isključiti na Wave2 logo koji ae pojavljuje kod podizanja uređeja(kod mene Citroën). Naime želio bi koristiti teme od Ds ili Peugeota no tada se mijenja i uvodni logo? Sa Arduinom nisam imao uspjeha, moguće da nisam našao prave postavke
 
Na vrh