Rekao bih onda FAP, jer ima onu tekucinu sto se menja na 150k. Svakako nema adblue, na to sam mislio kad sam pravio poređenje sa novijim dizelima.
Evo riješio problem u Zagrebu u ovlaštenom servisu u Tratinskoj i mogu reći samo riječi hvale. Čak su mi odbili dijagnostiku od cijene pa me ispalo 376 sve skupa umjesto 400 eura.Bio sam na dijagnostici u ovlaštenom i naveli su mi ove greške:
P1434 96 - Multipleks pumpa dodavanja aditiva
FEB5 - Tlak aditiva za gorivo manji od minimalnog praga
Dali su mi ponudu za izmjenu te pumpe i spremnika i dolijevanje aditiva za 376 eura + 36 eura dijagnostika. Znači nekih 400 eura sve skupa.
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.Rekao bih onda FAP, jer ima onu tekucinu sto se menja na 150k. Svakako nema adblue, na to sam mislio kad sam pravio poređenje sa novijim dizelima.
Tako je.Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
Euro 7: Tabanić prevozBojim se pomisliti što če biti u Euro 7 normi!
I mi koji ih imamo ih rijetko koristimo, eventualno ako ti se sviđa izgled same instalacije,i ako se daju kupiti povoljno!
Da, vidio sam to čim je izašao video, ali lik mi se već 2+ mjeseca ne javlja!?