Citroen C5 2.0HDi

Cutac

Prèkaroš
Odi u temu o mom VTS-u pa se tješi oko troškova.

Ja imam još cijeli prednji kraj, ljetne gume, mogao bih i auspuh(jedan nosač zadnjeg lonca je strunuo pa zato visi nastavak), tempomat :cenzura::cenzura::cenzura:eni, ...
Odi pa se tješi :D
 

Pavel

Lepi™
Svaka čast, nije to lako... nadam se da imaš plaćene putne troškove
Imam, dovoljno za dva tanka goriva (ovisno o stanju u Arabiji i intervencijama ujaka Sama). :D

Odi u temu o mom VTS-u pa se tješi oko troškova.
Èitah, blago tebi..Imaš volje, love i očito živaca. :D Odustao sam od svake dodatne investicije u njega. Razmišljao sam o kromu, zamjeni displaya, zvučnicima i zatamnjivanju stakla ali mislim da je dovoljno bilo ulaganja.
 

Pavel

Lepi™
Jučer odrađen tehnički, nikakvih problema. Prilikom pregleda podvozja, uočeno je da je prednji lijevi kotač malo zauljen. Odmah mi je mrak pao na oči.

Kaže da vidi da je stabilizator promijenjen, no ne može reći jel curi trenutno ili to samo nije očišćeno kod zamjene. S obzirom da se ne razumijem u dijelove, nemam pojma šta je stabilizator i jel moguće da je kod njegove zamjene malo procurilo, ili općenito curi trenutno.

Nije ni on siguran, kaže da je moguće da je to nastalo nakon zamjene ili da je problem kod vulkanizera nastao kad se guma mijenjala (ako auto nije bio na podignutoj poziciji). Strah me uopće provjeriti što je u pitanju s obzirom da sam ostavio skoro 10000kn u kratkom periodu u automobil.

Èitao sam par sličnih problema no niti jedan nije dobar, od nekakvog crijeva (koje nije jeftino) do zamjene kompletnog cilindra (koje je još gore).

Slučajno tražeći rješenje problema naišao sam i na odgovor na pitanje o poskakivanju. Naime primjetio sam pred par mjeseci da kad podignem auto u višu poziciju, prilikom vožnje na 20-25km/h on poskakuje. U normalnoj vožnji se ne osjeti. Vrlo vjerojatno nema plina pa bi i sfere trebalo pregledati i dopuniti.

Cijene tog rada nisam našao. Imam osjećaj da će me hidroovjes izbiti iz cipela.

Zna netko kako ide to s punjenjem plina, cijene? I općenito šta da očekujem za ovo curenje?
 

Pavel

Lepi™
Ne znam jel logično ili nije. Kad sam ga tek kupio digao sam ga na tu višu razinu i vozio ga 100njak metara na 20km/h. I bilo je solidno. Nedavno tek nakon promjene ulja sam digao ga opet i probao provozati ali je poskakivao. I jučer kad sam tražio rješenje za ovo curenje ulja sam naišao da auto poskakuje kad u kuglama nema plina.

Ako je normalno da poskakuje oke. Jer da nema plina u kuglama onda ni klasična vožnja ne bi bila udobna a on i dalje na neravninama se zaljuja i vozi kao i prvog dana.

Uostalom sad sam vidio da nema punjenja kugli na C5 II već samo kompletna izmjena. :D

Nego, što je sa curenjem? Najjeftinija i najskuplja varijanta je?
 

Pavel

Lepi™
Danas javio EMSF, dvije greške našao na dijagnostici. P11AA i P1351 su pronađene u registru, kasnije kontaktiram mehaničara da vidim što i kako dalje. Inače auto radi normalno, greška se javila kod ubrzavanja.
 

Pavel

Lepi™
Definitivno. :D

Surfajući, P1351 bi trebao biti greška grijača motora. Nešto vezano za njih..

P11AA pak nisam našao na samom popisu grešaka, našao sam kasnije na nekom forumu da se odnosi uglavnom na problem protoka zraka u turbini. Problem senzora pritiska u turbini itd.

U svakom slučaju bitno da motor ne krepava i ne štuca što je u neku ruku dobar znak. Poznavajući C5 bit će skupo..Kao i uvijek. Iako do sada sam uglavnom samo mijenjao senzore..Majku mu j...em njemu i senzorima pa koliko ih može biti? C5 ima senzor valjda za svaku glupost.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bih ga malo klao, možda se dobije :D
Petrinja-Glina i nazad ga gaziš, odeš na autocestu SK-ZG i nakon naplatnih ga držiš gas do poda i možda mu bude bolje.
 

Pavel

Lepi™
Nisam siguran da bi se dobio. Planiram kroz par dana na Plitvice pa bi volio da i dodem do tamo. :) Greske sam ponistio ali htio bih da je ipak autic ispravan.

Klao sam ga nakon velikog servisa. Ipak si mislim, 140ks, steta to 50km/h vozit. Bit će vremena kad cu penzica glumit.
 

Pavel

Lepi™
Iskreno, prošlu zimu je bilo hladnije i nije bilo problema. Inače ja kad palim auto, okrenem kontakt i čekam da odvrti on svoje poruke. Bez obzira o vremenskim uvjetima. Citroen pozdrav, pa razina ulja, tek kad prebaci na brzinomjer, palim. Tako sam navikao.

Tek ovu zimu sam primjetio simbol lampice koju sam viđao u starim Golfovima (onaj grijač). Doista prošle zime ga nisam viđao niti kod startanja motora kad se sve lampice pale za test. Ove zime je počeo ali ugasio bi se znatno prije nego što bi poruke stigao odvrtiti. Možda je davao znak da je životni vijek pri kraju. Jer u Sisku najhladnije što sam ga palio je bilo oko -3C.

Samo se nadam da nije ništa gadno (DPF ili sama turbina), jer doista me izbio ovu jesen/zimu..Nadam se da je stvarno stvar senzora iako mi i oni već idu na živce.
 

Pavel

Lepi™
Prije svega, svim Citrač fanovima i članovima foruma želim Sretan Božić i svako dobro povodom nadolazećih blagdana.

Nisam htio ići gnjaviti mehaničara s problemima tokom blagdana, možda ću ga večeras nazvati.

Jedna greška je detektirana kao:

DELPHI DCM3.4
P11AA — Turbo pressure regulation electrovalve control: Incoherence between the command and the measured turbocharging pressure
Suspect areas:
Turbocharging pressure sensor
Turbocharger position copy sensor
Vacuum problem
Variable geometry of the turbocharger jammed in the "maximum turbocharging" position
turbocharger: Damaged

Nemam pojma što je točno od navedenog no auto radi i vozi normalno. Vjerojatno je nešto do senzora.

Druga greška je:

P1351 IDM Input Circuit Malfunction/ Ignition Coil Control Circuit High Voltage

Kažu da ta greška kod dizela se detektira kao problem sa sustavom grijača. Ne znam točno dal se radi o grijačima motora ili općenito sustav grijanja u automobilu. Primjetio sam samo da mi prikazuje čudno temperaturu (vanjsku). Jučer je prikazivao 23 stupnja u Sisku (što nikako nije bilo). S vožnjom je padao rapidno i rastao. Inače se nije toliko mijenjao. Tako da sumnjam na onaj senzor u retrovizoru. Možda je do njega a grijači motora rade uredno. Večeras ću se čuti s majstorom pa ću znati detalje oko greški.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
DELPHI DCM3.4
P11AA — Turbo pressure regulation electrovalve control: Incoherence between the command and the measured turbocharging pressure
Suspect areas:
Turbocharging pressure sensor
Turbocharger position copy sensor
Vacuum problem
Variable geometry of the turbocharger jammed in the "maximum turbocharging" position
turbocharger: Damaged
Akutator turba?
 

Pavel

Lepi™
Nakon što su greške poništene i obrisane, više se nisu javile. Automobil radi normalno, nema problema s paljenjem niti vožnjom. Nije tromiji, ne gubi gas niti snagu. Greška vezana za turbinu je vjerojatno bila uz protok zraka, na trenutak se zblesirao. Izmjerit ćemo pritisak u turbini iako misli da je samo senzor nakratko podivljao. Svi ostali parametri su uredni.

Druga greška je najvjerojatnije vezana uz senzor vanjske temperature (s obzirom da prikazuje unazad par dana 25, pa nakon pol minute voznje padne na 9, pa podivlja na 22 itd.). Dakle onaj pipak u lijevom retrovizoru. Uz njega se vežu grijači motora i automatska klima (jer po njemu se ravnaju) pa će vjerojatno zamjenom njega problemi biti riješeni. Grijače će pregledat i testirati ali smatra da su ispravni.

Uglavnom auto je funkcionalan. Malo je elektronika pobjesnila.
 
Na vrh