C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Uf, veliko mi je imati bicikl sa 1200 kubika :D

Danas je bilo 15°C i u zavojima su se gume baš čule kako drobe. Reko, ajmo ljetne gore staviti. I tako bi, auto je sad tiši dosta.
I usput prva slika auta na forumu, a da je slikano Pixelom 6. Ok slike, malo pre-instagramaste su, ali ok. Bolje od Nokije definitivno.

1647614486021.png
1647614495239.png
 

Cutac

Prèkaroš
Danas 26°C, klima ne hladi kako treba. Vozačka strana hladi kako treba, ali suvozačka ne, puše toplije nego na vozačevoj. I dalje hladi, hladnije je nego kad je klima ugašena, ali eto. I na leru se čuje šuštanje ekspanzionog, znači fali plina...
Možda mi Frigoom da popust kad dođem sa dva Citroena za redom koji imaju problema sa klimom. Jednom zuji ležaj, drugi pušta negdje :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
A ta lova je mogla ic u Ducatia
E, e, tako je!

pa ga uvali negdje nekome
Meh, imam dovoljno obaveza i briga na pameti ovih dana i narednih barem mjesec, tako da nisam u stanju išta takvo raditi, ni vremenski ni mentalno :ROFLMAO:
Tjeram se već tjedan dana na zamijenim ulje i filter, to mi je 20 minuta posla, a taman kad imam slobodnog vremena, sjedim i pripremam se za život 😅


Tj. na VTS moram otkriti jel stvarno je ležaj kompresora jer kad vrtim kvačilo rukom, skroz je kao putar. Eto, nemam vremena doslovno par minuta za skinuti remen i provrtiti 5 remenica...
 

Cutac

Prèkaroš
8 litara ulja, dva filtera, svjećice, termostat i roleri. 1600 kuna.
1648551690918.png

Evo kurviša:
1648551707160.png
1648551718844.png
1648551725397.png

I roler i španer za VTS:
1648551771366.png
1648551780551.png
1648551790267.png


Danas ću probat na c4 i Pandi zamijeniti ulje. Imam sastanak u 5 popodne, valjda ću stići. Onda dolazi ružno vrijeme, pa kad otopli na c4 riješim termostat, a roler i španer kad stignem. Oni stvarno zanemarivo zuje, ali, jel, ja ne mogu s tim živjeti :D Tako da oni imaju niži prioritet nego termostat i klima u c4.
Ulje u c4 je parsto km od 10000, u Pandi nije, ali ne ide iz grada pa ću promijenit za tih 250 kuna dijelova (tri litre ulja i filter). Plus što nema ni šuspleh, treba mi 30 min da ga zamijenim. Osim ako je čep kartera opet zapekao...
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
To su stare za po kući, ovako nosim Specijalke jer su udobnije dosta :cool: Takozvane agresivke :D

Promijenjeno ulje na c4 i Pandi. Za c4 sad trebam jedan cijeli dan za termostat, jedan ili, ne daj bože, dva za klimu i on je onda više manje gotov.
Na Pandi nisam promijenio svjećice jer sto dragih bogova ne može one bobine počupati sa svjećica. Iskreno ne kužim u čemu je štos, ako jače potegnem će puknuti bobina. Plus što sam skužio da je kanalni ispucan pa moram njega mijenjati. I sad razmišljam da ju odvezem u servis da netko drugi pokida bobine i usput riješi remen.
 

dinko1981

Well-known member
Na pandi su bobine na svjećicama? U ****te a ja sam bio ljut kad sam morao potrgat kablove na puntu. Isti problem ali skuplje rješenje..
 

Cutac

Prèkaroš
Ma kablovi su, ja sam po navici napisao bobina.
Ali da, ne idu dolje nikako, ne znam kako ću ih skinuti bez da ih potrgam ili izrežem. Plus što su dolje u grobu zakopane, morat ću rail skidati. Doslovno ako jače povučem će se guma potrgati, a onda sam ****o ježa jer neću imati za šta primiti :ROFLMAO:
 

dinko1981

Well-known member
Ma nema šanse da to odradiš bez trganja, odmah si kupi set kablova. Šta je najgore imat ćeš pun ****c posla sa skidanjem ostatka kablova sa svjećice jer ih moraš skroz maknut da bi moga skinut svjećicu. Naizgled jednostavan posao a na kraju pol dana posla
 

Cutac

Prèkaroš
Ovaj auto je govno neopjevano. Ako vam se ne da čitati sve, pročitajte zadnja dva dijela jer bih molio mišljenje, možda je izgorila brtva glave.

Idemo mijenjati termostat.
Ok, skinem akumulator, nosač akumulatora, usis, lijevi far da se lakše zavučem do onog osigurača iza. I dobro, sve je nabijeno, ali sam za sat vremena imao čist termostat, samo ga je trebalo izvući.
Samo. Samo ga je trebalo izvući.

Motor na zadnjoj strani ispod usisne grane ima montiranu plastičnu cijev koja spaja pumpu vode s lijeve i termostat s desne strane. Termostat ulazi u cijev i brtvi oring. Ja nisam uspio izvući termostat nikako iz te cijevi. Sve sam probavao, vrtjeti ga, polugu, penetrirajuće ulje, sve i ništa nije uspjelo.
Ono što sam uspio jest izvući cijev na drugom kraju iz bloka/pumpe vode.
Ajde da ne psujem, ali zamislite da ovdje ima puno psovki koje uključuju sve i svašta.
Uspijem nekako vratiti cijev u rupu (valjda, na slijepo, ja sam odozdo gurao rukom u nešto, frendica je gurala termostat i nekud je nešto sjelo. Antifriz ne curi pa pretpostavljam da je ok.
I ništa, vidim da ne ide i da ću si samo zakomplicirati život, ostavljam stari termostat, sve montiram nazad i dobro.

Idemo uliti antifriz i odzračiti sistem.
Klasika, ulijem litru i pol koncentrata, litru i pol vode i tako mic po mic. Kad se ekspanziona napunila sam otvorio odušak na crijevu za kabinu i puhao u ekspanzionu dok voda nije procurila. Onda još par puta, pa par puta sa oduškom na termostatu.
I dobro, skužim da nema zraka, znači sad je vrijeme da upalim motor.

Kako je ovaj motor retardiran, pumpa vode se pali na 50°C, tako da je prvih 5-10 minuta radio bez pumpe. Inače ne bih razmišljao o tome previše no ovaj put je nešto bilo drugačije nego inače.
Koristim isti ružičasti G12+ antifriz kao uvijek i na svim autima.

Ok, pumpa se upali, razina padne, otvorim odušak jedan, pa drugi, pa ide zrak, pa krene voda, pa zatvorim i tako 5-6 puta. Znači klasično odzračivanje.
I sve pet, pratim temperaturu na OBD, sve najnormalnije.
Kad najednom, skužim ja da je antifriz dosta taman. Nije ružičast kao prijašnjih dana, nego je onako ljubičast. Malo se unervozim, reko pa nije valjda brtva glave izgorila dok pumpa nije radila. Gledam, nema smrada, nema mjehurića, ali je ljubičast.
Izvučem ga iz ekspanzione, nalijem čistu vodu i skužim da je ekspanziona valjda prljava pa nije skroz bistro nego ima tako tamniju nijansu.
Dobro, idemo se voziti. Napravim kilometar i pol, stanem, pala razina, nalijem čistu vodu, vozim, vozim, provjeravam, sve pet, razina stoji. Napravio 15-ak kilometara, par puta ga protjerao do 4000 okretaja na punom gasu, temperatura ide od 75-85 kao i inače, sve pet.
Stanem, pogledam, antifriz je svijetliji nego što je bio u dvorištu na početku, ali opet nije onako ružičast nego vuče na ljubičasto.

I tako sam sad ostavio auto, pa ću vidjeti što će biti.
Jel može biti da je bilo zraka u sistemu oko glave i da je izgorila dok se pumpa nije upalila?
Auto se ne pregrijava, ne smrdi u ekspanzionoj, nema dima, razina ne pada i nema mjehurića u ekspanzionoj. Jel može biti izgorena brtva glave ili je samo iz nekog razloga antifriz tamniji nego inače?
 
Na vrh